Jeongguk rettegve lépett a hatalmas ajtó elé. Nem szívesen vállalkozott erre a munkára ,de kénytelen volt. Kell neki a pénz ,valahogy fent kell tartania magát.
Bónusz pont,hogy közel van legalább, szerény otthonához. Az első nap biztos, mindig mindenki így szokott izgulni miatta.
Kim Taehyung egy dúsgazdag férfi ,félelmet keltő mégis szédítően vonzó.
Hiába volt hetero Jeongguk, még ő is titkon ezt gondolta róla.
Nagyot szívott a kint lévő éltető gázból, majd kezével pontosan hármat ütött a fa lapon. Nem telt el sok idő, a férfi komoran invitálta be őt otthonába.
A hideg rázta ki Jeonggukot a helytől,volt benne valami vérfagyasztó.
Azonban próbált ezzel az eltévedt gondolattal nem törődni ,biztos csak beképzeli az izgalomtól.
Míg a férfi előtte lépkedett, akaratlanul is végigmérte.
Fehér feszülős inget viselt , tapadós fekete farmerral. Kerek farpofái magukra vonzották minden élőlény figyelmét.
Ez ellen Jeongguk sem tudott mit tenni,elvesztette a küzdelmet az íriszei és önmaga között.
Minden erejével a férfit akarta kiküszöbölni látóteréből. Azonban annyira a gondolatmenetébe mélyedt,hogy észre sem vette mikor az megállt. Erősen csapódott az izmos hátnak amitől belülről teljesen lefőtt.
"Sajnálom!"szabadkozott kimászva a kellemes kölni illatból.
"Máskor figyelj oda Jeon"szúrta oda Taehyung foghegyről.
Körbe vezette a házon a megszeppent fiút, aki csendesen kellő távolságból botladozott utána. Néha -néha elámult a palota csodás szegletein,annyira vágyott rá,hogy ő is így éljen.
A kedvesével Woshinnel később pedig esetleges gyermekükkel. Egy nagy álma válna valóra ,de sajnos ez örökre az marad. Így is a megélhetéséért küzd, Woshinnel még nem költöztek össze.
A lány két várossal arébb lakik,egyetemista, ezáltal egyelőre még csak hétvégenként vannak együtt.
Mosoly kúszik arcára a lányra gondolván,nagyon elcsavarta a fejét.
"Nem leszel a legjobb munkaerő ,erre már most a fejemet tenném"mondta kissé lekezelően Taehyung " Tudod nem azért lépkedek itt veled meg jártatom a szám ,mert nincs elég lépés a lépésmérőmben sőt még csak nem is beszédre gyakorlok! Utóljára figyelmeztetlek Jeon ,legközelebb rosszabb lesz"mondta mély hangján amitől Jeonggukot teljesen kiverte a frász. Félt igen,de nem fogja feladni.
Miután végigértek ,Taehyung leszögezte Jeongguknak a teendőit. Mostantól uramnak kell szólítania Taehyungot,minden kérését teljesítenie kell és bármit lát vagy hall az kettőjük közt marad. Ha véletlenül kikotyogná ...bele sem mer gondolni mit tenne vele az "ura".
Picit kelletlenül állt neki felsöpörni,túl nagynak találta a házat. Porszívóval könnyebb lenne ,de Taehyung egyenesen rosszul van annak kegyetlen visítozó hangjától, ezáltal az tilos.
Ígyhát kénytelen volt ezzel végig tangózni a házon.
Egy hosszabb idő után órájára pillanatott délután három óra. Azaz már lassan több mint négy órája sepreget. Fáradtan törli le az időközben megjelent izzadtság gyöngyöket homlokáról. Egy folyosó van még hátra és kész ...legalábbis a sepregettésel aztán még a mai nap fel is kell mosnia.
Erőt véve magán újra elkezdi a mostanra begyakorlott mozdulatokat.
Kisebb nyögések majd kacajokra lesz figyelmes mikor egy pinceszerű ajtóhoz ér. Félve tapasztja fülét a langyos műanyag lapra. Minden koncentrációját összegyűjtve próbál füllelni hátha meghall valamit. Azonban semmit sem hall, egyszer csak kicsapódik az ajtó ami elől éppenhogy el tudott ugrani.
Egy dühös , vérben úszó szemekkel megáldott Taehyung caflat ki.
Jeonggukkot a sarokba szorítja ,fújtatva áll meg előtte nagyjából tíz centire.
Jeongguk szíve hevesebben kezd kalimpálni,nem érti mi van vele. Valahol élvezi a férfiú közelségét. Beleborzong ahogy a fiú dominanciája sugárzóan árad felé. Vajon az ágyban is megmutatná ki,hogy ki hordja a gatyát?
" Ne koslas is Jeon,elsőre és egyben utoljára szólok érte.Ez tiltott zóna! Értetted?"suttogja vèszesen nyugodt hangon.
Jeongguk remegve bólint."Igen uram"
"Helyes,többet nem szólok. Mielőtt elöbtene a kiváncsiság, gondold át a tetteidet.Ne játssz a tűzzel Jeon a végén még elégsz.Most pedig menj haza,figyelmezetéssel el vagy engedve!De legközelebb ha ezen kaplak,rájössz pár dologra" suttogta továbbra is Jeongguk arcába. A fiatal hevesen bólogatott továbbra is. Reszketve bújt ki a férfi karja alatt majd mélyen meghajolva , egy 'viszlát uram'-ot elmormolva sietős léptekkel távozott.
Mit értesz rájövés alatt uram?Sziasztok csodásan vérző áldozatok!
Remélem tetszett ez a rész,igaz most nem történt semmi véres dolog. De ez nem csak erről szól a szerelem és a gondolkodás is bő teret kap benne.
Elenézést a hibákért!
Nagyon szépen köszönöm a csillagokat,kommenteket, megtekintéseket!❤️
Ha folytatást szeretnél kérlek ,hagyj jelet!💬⭐️
Egy újabb késhúzással pedig nemsokára érkezem!
2018.08.08.
Ölelés 🤗❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]
Fiksi Penggemar🔞! Főszereplők: Kim Taehyung , Jeon Jeongguk Figyelmeztetések: +18,trágár szóhasználat,elvont tartalom,vér,gyilkosság,részletes leírás,későbbiekben lehetséges főszereplô(k) halála IGEN,A VESSZŐKKEL HADILÁBON ÁLLOK , DE DOLGOZOM RAJTA! Kérlek ne...