A hatalmas és őrjítően hosszú folyosón lépkedett. Gerince vonalán szögmérőt lehetett volna állítani. Arroganciája messziről sugárzott. Hűvös tekintete félelemmel töltötte el az előtte állót.
Kim Taehyung.
A fiatal,piszok jóképű,gazdag ficsúr.
Partiról-partira járva szedi áldozatait.
Nem csak szexuális értelemben,alagsorában bőszen várta a játszószobája az új áldozatokat.
A hatalmas palotában csend és por uralkodott.
Taehyungnak esze ágában nem volt takarítani, inkább bejáró embert keresett.
Egy internetes hirdetésben adta fel ,pár napra rá pedig hívások bombázták.
Fiataltól egészen az idősebb korosztályig,nőtől a férfi nemig.
Ki ne akarna neki dolgozni?
Minden nő ,és meleg vagy biszexuális férfi arra várt,hogy egy nap az ő keze legyen alsóneműjében.
Azonban aznap egy különleges hívás érkezett.
Fiatal fiú szólt bele,amitől Taehyungon remegés futott végig.
Az agyában lévő fogaskerekek egyből forogni kezdtek.
Elképzelte a fiú igaz még látatlan testét kikötözve,vergődve.
Sírástól torz arcát amivel szívszaggatóan könyörög az életben hagyásáért.
De Taehyungot nem hatja meg ,sőt imádta ahogy áldozatai kérlelték.
Kedélyesen ugrálna jövevénye elé,lassan húzná végig frissen élezett kését a fiú hasfalán. Majd könnyű szerrel szúrná nyaki ütőerébe az éles tárgyát.
Ámulattal követné végig a kezdetben csak kiserkenő vért.
Félig kihúzva,beteges vigyorral az arcán tolná tovább a kést, szétszaggatva ezzel a fiú selymes bőrét.
Mindigis nagyon jó fantáziával bírt.
A fiú vére ömleni kezdene hatalmas sebéből, mire Taehyung örömmel ugrana közelebb.
Száját nagyra tátva engedné ,hogy a meleg vér megtöltse szájüregét.
Gurgulázva párat ,röhögőgörcsöt kapva köpné maga mellé.
Kezeit a vágáshoz emelné,majd mélyen beleturva kitapintaná a fiú nyelőcsövét.
Rámarkolva jobb kezével, erősen kezdené maga felé húzni, amitől a fiatal feje előre bicsaklana.
Bal kezét a fiú felsőfogsorára tapasztaná majd hátra felé kezdené nyomni a kobakot.
Azonban a nyaki csigolyáknál elakadna ezért a fiú már kivérzett,élettelen testét a földre eresztené.
Baltát véve a kezébe egy jól irányzott ,kellően erős suhintással, messzire száműzné a fejét.
A fejtelen test mellé ülne,késével lassan vágná fel a hasfalat.
Kisebb erőt kellene magához vennie,a fiút izmosnak képzelte el.
A belső szerveket lassan pakolná ki maga köré ,majd a kihűlt testhez közelebb húzodva játszani kezdene.
Mintha egy puzzleval vagy valamilyen hasonló kirakóssal kötve le magát,pakolgatná ki-be a szerveket.
Az alagsort beteges,gyermeki kacaja töltötené meg néha tapssal kísérve,hevesen dicsérve magát.
Mert ő egy beteg ember, akinek orovosra lett volna szüksége, azonban ezt az oldalát senki sem ismerte.Sziasztok !
Kissé rövid rész lett,bocsánat.
Remélem azért elnyerte a tetszéseket!
Huh kicsit nehéz leírni és átadni,de nagyon-nagyon igyekszem!
Várom a véleményeket!⭐️💬
Bocsánat a hibákért!
+
Kérdés:
Szeretnék nevet adni nektek:
(remélem nem baj)
Eddig három opció van,de várom a többit is ha nektek lenne.
- belsőszervek
(cukin belsőszervecskék)
- élezők
- áldozatokNos nem vagyok a legjobb ebben,szóval inkább írjatok ti,ha tudtok!
Szívesen fogadom!
A borítóra pedig szavazzatok!!!!!
Nagy ölelés!🤗❤️
STAI LEGGENDO
Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]
Fanfiction🔞! Főszereplők: Kim Taehyung , Jeon Jeongguk Figyelmeztetések: +18,trágár szóhasználat,elvont tartalom,vér,gyilkosság,részletes leírás,későbbiekben lehetséges főszereplô(k) halála IGEN,A VESSZŐKKEL HADILÁBON ÁLLOK , DE DOLGOZOM RAJTA! Kérlek ne...