Jeongguk igaz feszélyezve,de állta a kialakított szemkontaktust. Egészen a nappaliban található kanapéig menetelt. Egy nap alatt sok mindent átértékelt magában. Kénytelen volt elismerni ,hogy igenis vonzódik Taehyunghoz.
Kényelmesen elhelyezkedett az ülésre szánt bútoron. Taehyung is hasonló képpen cselekedett.- Mit szeretnél Jeon ? Küldtem üzentet ,hogy ma szabadnapos vagy ! - törte meg a csendet Taehyung ,miközben körme alól a koszt piszkálta ki.
- Tudom uram,de muszáj beszélnünk ! - hebegett Jeongguk a fölényes hangtónustól.
- Akkor kezdj bele Jeon,tudod drága az időm - helyzete le karjait maga mellè a háztulajdonos.
Érdeklődve pillantott alkalmazottjára,lábát keresztbe téve.- Én csak annyit szeretnék mondani,hogy ..-hajtotta le fejét Jeongguk ,zavartan.
Taehyung kezét érezte meg térdén amitől egyből felkapta kobakját.- Csak nyugodtan Jeon ! - váltott át hirtelen kedves módba amit Jeongguk nem igazán értett.
- Szóval ...én csak szeretném ,ha az úr tisztában lenne vele,hogy kedvelem. Többként nézek az úrra mint lehetne. Sajnálom,de szeretném ,ha az úr ....velem lenne mint egy másik fél - nyelt egy óriásít,takarva tűz piros arcát.
Sosem vallotta még be senkinek sem,hogy tetszik neki. Most pedig itt ül egy milliárdos ,kibaszott helyes pasi előtt miközben elmondja ,hogy tetszik neki. Ezt még ő sem gondolta komolyan,mégis mit akarna Taehyung tőle ? Semmit ...,idióta Jeongguk!- Megleptél Jeon,de el kell ismerjen az első pillanattól fogva megfogtál! - nevetett fel kissé az idősebbik.
- A múltkori eset sem érdekel uram ! Magával akarok lenni ! Kérem ! - vetette térdre magát Taehyung előtt ,aki elfehéredve nézte a fiút.
- Jeon ,ezt nem gondolod komolyan! - lökte el magától a fiút ,aki ennek hatására elterült a padlón.
- De igen,uram! Teljesen komolyan gondoltam!-akadékoskodott a Jeongguk,felállva automatikusan leporolva ruháját.
Taehyung elé sétált ,majd vállaira helyezte kezét. Mélyen az idősebb szemébe nézve suttogta : Tegyük meg újra !
Taehyung nem gondolkodott ,ölébe kapta a fiút, majd sietősen a hálószobába indult vele.
Mialatt felértek, Taehyung eldöntötte magában,hogy megmutatja a gyenge,érzéki oldalát.Lassan döntötte le a fiút az ágy lágyan ölelő paplanjai közé.
Minden zavaró textíltől megszabadította magukat,majd Jeongguk fölé mászott.
Nyelve hegyét kidugva lassan nyalt végig a fiú nyakán,akiből halk nyögést váltott ki eme tett.
A mellkasa következett majd végül a hasfala Taehyung egészen az ékesség kezdetéig húzta nyelvét. Jeonggukon a libabőr futott végig ,borzongott a kellemes érzéstől.
Feljebb tolta medencéjét, ami ezáltal Taehyung orrának nyomódott. Az idősebb elmosolyogodott ,nagyon kedvelte Jeonggukkot!
Jobb kezét Jeongguk árbocára tette ,majd szájával is rábukott. A fiú teste megfeszülve élvezte a hirtelen jött csodás élményt.
Taehyung egy ideig eljátszadozott,majd miután megunta, az időközben nyáltól csillogó ujjait óvatosan helyezte fel Jeongguknak.
Nem habozott, egyből kettőt juttatott be a fiatalabbik ánuszán. Kissé felemelkedve a fiú arcára összpontosított ,tetszett neki a az artikulálatlan nyögések hada. Az izzadtságtól csillogó bőr teljesen ámulatba ejtette. A fiú homlokára tapadt tincsei még vonzóbbá tették őt Taehyung számára. Órákig el tudta volna nézni az élvezkedő nyuszifogút. De már nagyon benne szeretett volna lenni,még jobban magához láncolva.
Marokra fogta magát, majd néhányszor fel-le húzta bőrét ,kihúzta ujjait Jeonggukból.
A fiatalabb pihegve nézett le Taehyungra,majd mosolyogva várta a folytatást. Iszonyatosan kívánta a férfit.
Taehyung oldalra nyúlva gyorsan kapta le a szekrény lapjáról a tubust.
Nem sajnálva ,bő adagot nyomott hosszára ,jó sikamlossá téve vele.
Bal kezét Jeongguk feje mellé helyezte,majd jól bepozicionálva magát a fiúba nyomult lassan.
Jobbjával a másik oldalon támaszkodva,nyugtató szavakkal illette a fiút.
Teljes hosszát benyomva a kisebbe borult rá összenyomva testeiket. Az erotikus hangulat ,felcsigázta őket ,miközben forró légkört alakítottak ki. Egymás csillogó szemeit vizslatták , Taehyung lassú tempót diktált.
Gyöngyöző homlokukat összedöntötték,halk lihegésük töltötték meg a szoba csendjét.
Taehyung benedvesítette ajkait,majd lassan Jeongguk szájára nyomta őket. Nyelvét átdugva lassú táncra hívta a fiúét aki készségesen viszonozta azt. Kezeit az idősebb hajába vezette,kissé megszorítva puha tincseit.
Még jobban egymáshoz dörzsölődtek ,tempójuk felgyorsult ,hangjaik egyre hangosabbak lettek.
A bőrük csattogó hangja vette át az uralkodó csendtörő szerepét.
Csókuk csak néhány levegővétel erejéig szakadt meg.
Azonban Taehyung egyszercsak megállt,Jeongguk érdeklődve nézett a sötét ,ködös szemekbe.
Vérfagyasztó görbület helyezkedett el ajkain,nem szólt semmit.
Hirtelen húzódott ki Jeonggukból,ürességet hagyva a fiúban.
Egy jól irányzott mozdulattal küldte a fiatalt öntudatlan állapotba.Jeongguk nagyokat pislogva kelt fel,ijedten kezdte rángatni kezeit amikor azok nem mozdultak. Idegesen nézett körbe , akkor realizálódott benne,hogy az alagsorban van...kikötözve.
Segélykiáltásokat mért a kihalt szobára, azonban csak léptek zaját kapta válaszul.
Taehyung félmeztelenül jelent meg előtte ,alsó felét egy szürke melegítőnadrág takarta.
Kezében egy élesnek tűnő kést tartott ,lassan araszolva közelebb Jeongguk felé.-Ne kérlek ne! Ne tedd!-sírt fel, ahogy Taehyung az eszköz élét Jeongguk ütőerén húzta végig.
Vinnyogva nevettet fel az idősebb ,imádta látni a küzdést,a félelmet és az életért való könyörgést.
-A beleiddel a szádban is ezt mondanád?-döntötte oldalra fejét,széles mosolyt villantva Jeonggukra.
-Beteg vagy,kibaszottul beteg vagy Taehyung ! - ordította torkaszakadtából,azonban az idősebbet ez nem hatotta meg.
Ha lehetséges éppenhogy még jobban buzdította.- Jeon Jeongguk! Köszöntelek a te ezek utáni otthonodban! Remélem jól fogod érezni magad újdonsült játszótársam ! - simított végig a fiú arcélén,alig érezhető puszit lehelve rá.
- Nagyon jól fogunk mi szórakozni ! - vonta újabb csókra a fiatalabbat ,aki félve ,rettegve de valahol mélyen legbelül örömmel vett részt benne.
Vége
Sziasztok drága áldozataim!
Nos,igen elérkeztünk ide is,itt a vége!
Na ,de majd este megbeszéljük a továbbiakat ,remélem várjátok!
Szintúgy remélem,hogy tetszett !😊
Este jövök!
Elnézést a hibákért !
2018.09.17.
STAI LEGGENDO
Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]
Fanfiction🔞! Főszereplők: Kim Taehyung , Jeon Jeongguk Figyelmeztetések: +18,trágár szóhasználat,elvont tartalom,vér,gyilkosság,részletes leírás,későbbiekben lehetséges főszereplô(k) halála IGEN,A VESSZŐKKEL HADILÁBON ÁLLOK , DE DOLGOZOM RAJTA! Kérlek ne...