Nyolcadik késhúzás

721 63 1
                                    

A kádban ülve gondolkozott , hiányolta Jeongguk szűk és forró ánuszát. Képtelen volt kiverni a fejéből a fiatalabb fájdalmakkal teli arcát. Látni akarta ahogyan szenved,kellemes bizsergés rázza meg akárhányszor csak vissza gondol rá . Meg akarja tépni ajkait,de annyira ,hogy a vörös cseppek kis patakot képezzenek álla alatt. A mellette lévő vér amit előző áldozataiból "szedett" ki ,fénylően ölelték testét. Imádta ezt a különös érzést , csodálattal figyelte ahogyan kezét kiemelve a vörös 'lé' apró mintákba torzul. Nyelvét lassan vezette végig ,kinyújtott mutató ujján. A fémes íz borzongásra késztette , az enyhen édesen ható zamat által még többre vágyott. Újból és újból belemártotta ujját 'fürdővízébe', majd kábulattal átitattott elméje segítségével lenyalta a rákerülőt.

•••

Egy elegáns összejövetelre volt hivatalos. Taehyung egyszerű fehér inget és sötét öltönynadrágot aggatott magára ,az először említetett betűrve az alsótestét borító textílbe.
Egy pohár pezsgőt kapott fel a mellette elhaladó pincér tálcájáról. Kissé meghúzta a folyékony gyönygyöző nedűt,beállva a legeldugotabb sarokba.
Vadászó tekintete lendületet véve kezdte pásztázni a minimálisan nagy tömeget.
A lágy zenére ,ringatózó emberek látványa nem nagyon kötötte le figyelmét. Még mindig Jeon tökéletes teste lebegett szemei előtt.
Élesen szívta be az oxigént ,megtöltve vele tüdő lebenyét. Egy szőke férfinek azonban mégis sikerült felkeltenie Taehyung figyelmét.
Lassan közelítette meg a fiút ,tartva a szem kontaktust melyet már az elején kialakítottak.
Félmosolyra húzta a száját majd hagyta ,hogy a fiú ,hozzá simítsa magát. Jól esett neki,de nem annyira mint Jeongguk közelsége.
A fiú készségesen nyögdécselt Taehyung fülébe ,ám a férfinak már a könyörtelenebbik játékok játszódtak le elméjében.
Lassan vezette le kezét a fiúén,óvatosan kulcsolta össze ujjaikat.Majd füléhez hajolva,dünnyögve suttogta el terve jobbik felét.
A fiú aki időközben bemutatkozott ,hatalmas bólintással egyezett bele,hogy Taehyung haza vigye.

•••

A fiú neve Byun Baekhyun,de Taehyungnak megengedte ,hogy Baeknak szólítsa.
Taehyung a kocsiban ülve elkábította Baekhyunt majd az alagsorba cipelte.
Baekhyun már az ágynak volt kötözve ,kezei feje felett míg lábai két oldalra. Taehyung egyik kedvenc póza volt ez. Nagyon szerette amikor valaki ki volt szolgáltatva neki. Főleg ahogyan megrökönyödve néztek rá,várva a kegyes halált. Mielőtt felébredt volna a száját vastag fekete cérnával varrta be. Közepesen hangos zenét állított be,hiszen egy jó zene mellett minden könnyebben megy.
A fiú arcát nézte ,gyönyörű teremtés ,de neki Jeongguk sokkal szebb. Rebbegtetni kezdte szempilláit amitől Taehyungon eluralkodott az izgalom. Mindjárt kezdődik !
Baekhyun kapkodva vette a levegőt az orrán át,hiszen a száján keresztül nehéz lett volna. Ijedten próbálta rángatni kezeit ,ám azok nem mozdultak. Taehyung harsányan nevetett fel.
- Baek! Baek! Csapdába estél! - ingatta fejét,közelítve hozzá.
Kedvenc kését vette magához . Majd a fiú nyakához bújva húzta végig ütőere felett az éles tárgyat. Kis pöttyökben buggyant ki a vér a vágás mentén. Hívogatóan fénylett Taehyung előtt,aki nem habozott. Nyelvét kinyomva ,érzékien nyalta végig a sebet.
A hideg rázta a kesernyés íz miatt ,de még többet akart belőle. Ezáltal különböző helyeken vágta meg a fiú testét ,aki egyre több és több könnyel jutalmazta tettét.
Taehyung viszonylag hamar megunta Baekhyun evését,mást szeretett volna belőle.
Aortapumpáját akarta magának,azt a meleg,puha ,izmokkal ötvözött belsőszervet.
Végig simítva a fiú arcélén ,búcsúzott el tőle majd egy jól irányzott mozdulattal nyakon szúrta.
Baekhyun teste összerándulva,eresztette ki magából a vörös vérsejteket. Izmai utolsó rángásai lassú keringőt jártak,a fiú könnyei apadni kezdtek míg íriszei komótosan tűntek el. Taehyung jobban szeretett játszani az élettelen testeken. Kevesebb volt a gond így velük. Az ágy tűz pirosan virított, Taehyung a már mozdulatlan felsőtest mellé helyzete súlyát. Legerősebb eszközét vette kezei közé,majd a fiú mellkasán kezdett dolgozni.
Először a bőrt vágta fel,majd a hús réteget az izmokat végül a bordákat. Kisebb manőverek után elért a szívhez ,melyet a lehető legóvatosabb emelt ki,elvágva az akadályokat előtte.
Ámulattal figyelte a csodálatosan kinéző ,bordó színű belsőszervet. Nevetni kezdett ,teljesen elment józan esze,de ő ezt jól tudta.
Beteg volt! Imádott ilyen lenni!
Nagyra tátva száját ,kicsit elemelve magától az ingére figyelve harapott bele a szervbe.
Jó ízűen kezdte rágcsálni,mint egy kisgyermek a rágókáját. Élvezte ahogyan a harapások által a szív újra és újra összehúzódik.
Túl finom volt ,képtelen volt letenni!
Baekhyun teste lassan kihűlni látszott ,ezt bizonyította liluló teste is.
Szemforgatva állt fel,letéve játékát majd a testet a megszokott helyre vonszolta.
Szerencséjére a kazánház pont az alagsorból nyílt ,így egyszerűen csak bedobálta a hullákat.
A finom lekötőjéhez indult volna vissza ,ám a csengő zavaró hangja megállította.
Gyorsan magához kapta az előre kitett kis törölközőt ,majd száját alaposan megtörölve indult az ajtóhoz.
Komor arccal nyitott ajtót ,majd ledöbbenve állt félre beengedve gondolatai uralkodóját.

Sziasztok csendesen szenvedő áldozatok!Remélem mindenki tetszését elnyerte a kicsit beteges utolsó előtti rész !Nagyon várom a véleményeket! Köszönöm annak aki megteszi !💬💬⭐️⭐️A következő részben ,hozok információkat is!Elnézést az esetleges hib...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sziasztok csendesen szenvedő áldozatok!
Remélem mindenki tetszését elnyerte a kicsit beteges utolsó előtti rész !
Nagyon várom a véleményeket! Köszönöm annak aki megteszi !💬💬⭐️⭐️
A következő részben ,hozok információkat is!
Elnézést az esetleges hibákért ,igyekszem javítani !
Sok sikert a fos iskolához,mindekinek szorítok!
Jövő héten találkozunk az utolsó részben,addig is nagy ölelés !🤭🤗
2018.09.16.

Kadupul-Taekook [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora