33

4.8K 605 80
                                    

581 beğeni jeonjk seni seviyorum 💛 @tgogh

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

581 beğeni
jeonjk seni seviyorum 💛 @tgogh

[bu gönderi yoruma kapatıldı]

~

592 beğenitgogh seni seviyorum 💛 @jeonjk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

592 beğeni
tgogh seni seviyorum 💛 @jeonjk

[bu gönderi yoruma kapatıldı]

~

Geceyi beraber geçiren ikili sabahı beklemiş, gün doğumunu birlikte izlemişlerdi. Kaldıkları otele döndüklerinde ise Jungkook'un ısrarları üzere beraber yatmışlardı. Yatağın tek kişilik oluşu onlar için önemli değildi, birbirlerine sarılmak ikisi çin en güzel eylemdi.

"Jeongguk?"

Jeongguk, "Efendim?" dercesine mırıldanıp daha çok sokuldu Taehyung'un göğsüne.

"Sence de biraz hızlı olmadı mı her şey?"

"Hızlıdan kastın ne Taehyung?"

"Yani.. Bir ay öncesine kadar başkasıyla sevgiliydin. Her ne kadar ayrıldığınızda ona olan sevginin sona erdiğini söylesen de başlarda bana sürekli onu sevdiğini, asla bırakmayacağını söyleyip duruyordun."

"Taehyung-"

"Ben konuşayım, lütfen. Yoksa bir daha cesaret edemem."

Jeongguk hafifçe geri çekilerek gülümsedi ve onu dinlemeye devam etti.

"Hatırlıyorum da, bir keresinde benimle flört ettiğini düşünmüştüm ve bunu sana sorduğumda bana sinirlenmiştin. Birkaç hafta sonrasında sevgilinden ayrıldın ve benimle yakınlaştın. Ne zaman bu duruma geldik bir türlü anlayamıyorum. Her şeyin bu kadar hızlı olması beni korkutuyor. Bana açıklama yap, lütfen."

"Madem açıklama istiyorsun, yapayım."

Bir elini onun yanağına götürdü ve nazikçe okşadı.

"Başta senden biraz çekindim aslında. Ancak benim için hazırladığın hediyeler o kadar güzeldi ki seninle konuşmamın sorun yaratmayacağını düşündüm. Ve bana, sevgini çok güzel hissettiriyordun. Sana o gün söylediğim gibi, Yeri'nin başka birini sevdiğini fark etmiştim o sıralar. Haliyle bana karşı tuhaf davranmaya başladı ve bu yüzden kendimi fazla yalnız hissettim."

"Artık yalnız değilsin, bunu biliyorsun."

"Biliyorum."

Gülümseyip sevgilisinin saçları arasına bir öpücük kondurdu, Jeongguk.

"Ancak seninle konuşurken öyle iyi hissediyordum ki kendimi, anlam veremedim. Dur dedim kendime, tuhaf şeyler olacak. Ve çocukluk edip Yeri'den bahsedip durdum. Aklımca seni kendimden uzaklaştıracaktım. Ama işe yaramadı tabii. Sen beni bu kadar severken işe yaraması zordu."

Haklıydı. Taehyung için Jeongguk'tan vazgeçmek çok zordu.

"Sonra bir şeyler oldu işte. Yeri'yle ayrıldık ve sen bunu duydun. O gün beni öpmüştün. Hatırladıkça mutlu oluyorum doğrusu. Çünkü o gün kaçmanın bir faydası olmayacağını, sana yavaş yavaş çekildiğimi kabullenmem gerektiğini fark ettim. Sonrasını tamamen akışa bırakıp, içimden geldiği gibi yaşadım. İşte şimdi buradayım."

Kollarını tekrar Taehyung'a dolayıp kafasını göğsüne yasladı.

"Kollarının arasındayım, seni seviyorum ve bundan aşırı memnunum."

"Sana aşığım, Jeongguj. Sana tüm benliğimle aşığım, sevgilim."

Ve Jeongguk, sevdiğinin gözyaşlarını öptü o sabah. Ardından dudaklarını. Tüm sevgisini göstermek istercesine öptü onu.

İşte o an, güneş sadece yeni bir gün için doğmadı. Güneş, onlar için doğdu.

starry night | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin