3 yıl sonra...
İnsanoğlu olarak yapımız gereği hayal kurmaya her zaman meyilliyiz. Çoğunlukla küçük çaplı olan bu hayallerin gerçek olması uzun süre alabiliyor olsa da, o hayalinizdeki şey boynunuza yattığında sizi çok mutlu ediyor.
Bunu anlamam Jeongguk'la barışmamızın üzerinden üç sene geçmesiyle olmuştu. Ve o küçücük hayal şu an kollarımın arasındaydı. Ellerini göğsüme koymuş, kafasını olabildiğince boynuma gömmüştü. Ve hayatımda gördüğüm en sevimli şey olabilirdi.
"Bu çocuk seni benden çalıyor ama ya." diyerek sessiz bir sitem sunmuştu Jeongguk. Kaşlarını yalancı bir sinirle çatmış, dirseği üzerinde doğrularak bize bakıyordu.
"Kıskanma, o bizim oğlumuz." dediğimde Jeongguk'un ağlamaya başladığını fark etmiştim. Telaşla gözlerimi büyülttüğümde kucağımdaki miniği uyandırmamaya çalışarak konuşmuştum.
"Sevgilim ne oldu? Neden ağlıyorsun?"
"Sadece.. İnanamıyorum işte. Hayal gibi geliyor. Yatağımızda sen, kucağında oğlumuz, parmaklarımızda yüzüklerimiz ve benimsiniz. Rüya gibi geliyor. O kadar güzelsiniz ki.."
Söyledikleri benim de ağlamamı sağlarken ikimiz de seslice burun çekmiştik. Eş zamanlı olarak kollarım arasındaki kıpırdanmayı hissettiğimde bakışlarımın odağı değişmişti.
"Günaydın, bebeğim."
Minik elleriyle gözlerini ovuşturup bir bana bir de Jeongguk'a baktığında yatakta doğrulmuş ve dizlerinin üzerine oturmuştu.
"Babişkolayım neden ağlıyoyşunuz?" diyerek konuştuğunda gülümsemiştim. Hâlâ bazı harfleri tam çıkaramıyor oluşu sevimliydi.
"Mutluluktan aşkım, mutluluktan ağlıyoruz." demişti Jeongguk. Ona aşkım demeye bayılıyordu. Ve ben de onlara bayılıyordum.
"Ama babiş, mutlu olunca gülünmeş mi?"
İri gözlerini büyülterek şaşkınlıkla dudaklarını büzdüğünde ağlama isteğim artmıştı. Bu çocuk tamamiyle Jeongguk'a benziyordu ve delirmem için en geçerli sebep buydu.
"Şimdi bunları düşünmenin sırası değil. Jimin amcanlara gideceğiz daha, kahvaltı yapacaktık ya hani."
"Yaşaşın! Şimin amcaya gidiyoyuş!"
Ellerini çırparak odadan çıktığında gülümseyerek Jeongguk'a bir öpücük vermiş ve lavaboya girmiştim. İşlerimi halledip üzerimi giyindiğimde EunWoo'nun kıyafetlerini de alıp odadan çıktım.
"Bebeğim, neredesin?"
Salona geldiğimde iki elini beline koymuş ve kaşlarını çatmış bir şekilde Yeontan'la konuşan oğlumu görmüştüm.
"Bak bana şeni cici köpek, tuvaletini yaptığında temişlemen geyekiy. Tae babişim böyle öğyetti." diyerek bilmiş bir şekilde parmağını sallamıştı.
Tanrım.. O gördüğüm en tatlı çocuktu ve tamamiyle Jeongguk'un kopyasıydı. Evlat edinmiş olmamıza rağmen ona nasıl bu kadar benzeyebiliyordu, anlamış değilim.
Adımlarımı onun yanına yönlendirip Yeontan'a söylenmesini dinleyerek üzerini giydirdiğimde Jeongguk gelmişti ve evden çıkmıştık.
O gün, Jimin ve Yoongi'nin evinde kahvaltı masasındayken gözlerim sürekli birbirlerine yemek yedirmeye çalışan eşim ve oğlumdaydı. Ve ben bir kez daha ne kadar şanslı olduğumu fark etmiştim. Sevdiğim, oğlum ve dostlarım.. Hepsi yanımdaydı. Hepimiz bir arada olduğumuz sürece mutluydum ve hep öyle olacaktım. Hayallerim gerçekleşmiş, hayatım elde edebileceğim en iyi seviyeye ulaşmıştı.
Ve o an, Kim Taehyung olarak, Kim Jeongguk ve Kim EunWoo'yu sonsuza kadar seveceğime bir kez daha yemin etmiştim.
~
bitti.
ağlamamak için cidden zor duruyorum ancak buraya kadarmış.
her ne kadar bitmiş olsa da, bu hikayedeki taekook ve mutluluğu sonsuza kadar sürecek diye umuyorum. artık kalem bende değil, kurguladığım bu harika çiftte sanırım.
öncelikle hepinize teşekkür ederim. desteğiniz olmasaydı hiçbir şeyi başaramazdım. pek bir şey başardığım da söylemez gerçi, orası ayrı konu.
her zaman söylediğim gibi bu hikayenin, bu kurgunun yeri benim için ayrı ve hep öyle olacak. kendi hislerimden ve yapmak istediklerimden yola çıkarak başladım ve sizlerin yorumlarıyla gelişti her şey. bunun için teşekkür ederim.
bu kurgu bana bir çok şeyi hatırlattığı gibi, bir çok şey getirdi. şimdiye dek gördüğüm en sevimli arkadaşa sahip oldum, hayatımın en büyük ilgisini ve desteğini gördüm. size ve bu hikayeye minnettarım.
hikayeyle ilgili aklınızı kurcalayan, eksik olduğunu düşündüğünüz herhangi bir şey ya da benimle ilgili merak ettiğiniz bir şeyler varsa sorabilirsiniz. eğer özel olarak danışmak istediğiniz konular olursa da mesaj kutum her zaman açık, unutmayın. seve seve yardımcı olurum.
her şey için teşekkür ederim.
diğer kurgularda görüşmek üzere.
sizi seviyorum, sevgiyle kalın 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
starry night | taekook
Fanfictionyıldızlı bir geceye ne çok yakışırsın sevgilim. starry starry night,,