( dwa ) Let Her Think So

225 36 11
                                    

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

- Czyli Jimin to facet?! - zapytała, nie potrafiąc pojąć tej jakże wstrząsającej informacji.

Siedziałyśmy właśnie na balkonie starszej z herbatami w rękach. Ciemność nas przytuliła, bo Nayeon nie włączyła światła wchodząc do pokoju, a z czwartego piętra mało co jest doświetlone od lamp ulicznych. Z drugiej jednak strony, byłyśmy w stanie dopatrzeć się kilku jasnych punkcików. Ja to nazywałam gwiazdami, ale czy to były one, czy satelity, to kwestia przyjrzenia się.

Pokiwałam głową, ciaśniej opatulając się kocem, a potem biorąc łyk napoju.

- Nigdy go nie widziałam, ale głos ma dosyć wysoki... - mruknęła. 

Jimin to chłopak z klasy równoległej do naszej. Zawsze był niski, z tłuszczykiem, ale jego przystojna twarz sama w sobie wyrównywała jego niedoskonałości. Mimo to, Park nie lubił być w centrum zainteresowania inaczej niż przez radiowęzeł. Dlatego to on prowadził szkolne radio, a trzeba mu było przyznać, radził sobie świetnie.

- Jego ostatni miniprogram był przeuroczy. Myślę, że nadałby się do "Hello Counselor". - stwierdziłam. - Porada i jej jakość, jaką udzielił Tzuyu, była niesamowita. Potrafi słuchać, z czego mi by w życiu do głowy nie wpadło takie rozwiązanie! - zaśmiałam się.

Nayeon siedziała cicho przez czas, kiedy mówiłam jej o sytuacjach z Jiminem i o tym, jakby świetnie tam się nadawał.  Czułam jej wzrok na sobie, ten wzrok, który już daje Ci poczucie 'nie ukryjesz nic przede mną'.

- Ty jesteś pewna, że Jimin to tylko chłopak z klasy obok? - zapytała w końcu, wciąż patrząc na mnie spodełba, okulary prawie zsunietę z jej nosa.

Przytaknęłam.

- Jaaaasne. Ładnie byście wyglądali razem! I widzę to z jaką mina o nim gadasz! Gyeonnie,  on Cię podoba!

I może rzeczywiście przez krótka chwilę Jimin wydawał mi się kandydatem na mojego chłopaka.

Ale nie, kiedy obok mam inną gwiazdę. Tę mi najbliższą.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
_________________

HC to świetny Talk Show, polecam 👌🏻👌🏻🎀

//kosia

Dance; 2yeonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz