( pięć ) One moment, i felt like zero, not one.

157 34 4
                                    

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

To nie tak, że żyjemy w świecie, gdzie ludzie innej orientacji niż ta hetero mogą sobie chodzić ze swoją drugą połówką po ulicy, trzymając się za ręce czy się obejmując. Są dwa wyjątki, kiedy nie jest to branie za 'dziwne': 

1. Jesteś dziewczyną i wygłupiasz się z przyjaciółką;

2. Jesteś w fatalnym stanie, po alkoholu, ale bawisz się dalej.

NaYeon... nigdy nie krytykowała innych za to w kim się lubili. Nigdy też nie miała uprzedzeń. Można by powiedzieć, że jest otwarta, miła i wyrozumiała. Jednak był taki czas kiedy dowiedziała się, że sąsiad z szóstego piętra przyprowadził do domu swojego chłopaka. Zaczęła go unikać, nawet jeśli on się nią opiekował, kiedy ja i moja rodzina byliśmy na wyjeździe w wakacje. 

Odwróciła się od kogoś jej bliskiego, dlatego, że lubił kogoś swojej płci. Bo kochał za osobę.

To spowodowało, że przyhamowałam. Nie wiedziałam jak miałam się zachowywać wobec niej. Czy nadal mogłam się przytulać (rzadko, ale się zdarzało), spać z nią na nocowaniach, bawić się jej włosami czy po prostu patrzeć na nią z lekkim przebłyskiem adoracji w moich oczach, której i tak nigdy nie zauważała. 

Aby odwrócić uwagę od dziewczyny zaczęłam się częściej widywać z Jiminem. Miało to wiele plusów; miałam większy wpływ na klasę, rzadziej słyszałam szepty jaka to ja byłam 'gay', zyskałam cenną osobę w życiu, a na pewno nie straciła(bym) jeszcze cenniejszej. Rodzice też byli szczęśliwsi - w końcu 'miałam chłopaka', mimo, że Jimin był wtedy tylko przyjacielem. Wtedy i jeszcze.

Dzisiaj już wiem, że to był błąd. 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
_________________________

Nasza mała JeongYeonnie zgubiła się w uczuciach...

//kosia

Dance; 2yeonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz