( jedenaście ) Lay With Me

141 32 2
                                    

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

- Myśl o pozwoleniu Ci odejść, sprawia, że chcę Cię mieć bliżej.

Odwróciłam się do niej zaskoczona, a ona poprawiła swoje okulary i uśmiechnęła się delikatnie.

 - Co? - zapytałam, odwracając się do niej całkowicie, szukając odpowiedzi w jej oczach.

- Tak blisko, abyś mogła szeptać każde słowo.

- Oh... - zrobiła krok w moją stronę, a ja nie wiedziałam czy nie zacząć się śmiać.

- Przeczesz palcami moje włosy, rysując wzór na moim ramieniu, wciąż czekając, abyś powiedziała to pierwsza. - Plecami dotknęłam okna w klasie, Nayeon była nazbyt blisko. Owszem, normalnie na mnie by to działało inaczej, ale po takich słowach w moją stronę?

Czułam muśnięcia rozpalenia moich policzków, a serce chyba było po maratonie, szybko i głośno bijąc między moimi żebrami. Wzięłam wdech, a kiedy miałam ją odepchnąć i dopytywać o co jej chodziło, zobaczyłam w tle DaHyun i ChaeYoung cicho śmiejących się. 

Wtedy też zrozumiałam, że to był żart. Zamierzałam go kontynuować.

Wciąż zawzięta w plan NaYeon nachylała się do mnie, dlatego wzięłam ją obróciłam tyłem do siebie i objęłam w pasie;

- Zależy co mam Ci szeptać, Yeonnie. - szepnęłam (w sumie na jej życzenie).

Starsza momentalnie się spięła, co poczułam, tak samo jak to, że z pewnością się zarumieniła. Zrobiła się cieplejsza, a poza tym wbiła swój wzrok w podłogę. 

DaHyun i Chae również się uciszyły, widząc obrót akcji. Usatysfakcjonowana, chciałam ją puścić i wrócić do spraw organizacyjnych przed godziną wychowawczą, ale wtedy tylko bardziej się wtuliła we mnie.

- Nie puszczaj mnie jeszcze... - mruknęła, na tyle cicho, abym tego niemal niedosłyszała.

A kim ja byłam, aby jej odmówić?

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

_________________________________

"Lay with me" - Vanessa Hudgens & Phantoms

Zapomniałam o Dance, koniec końców, ale jestem ~

//kosia

Dance; 2yeonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz