Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu : Yalnızca Sitem
Kağan o sabah hiç olmadığı kadar heyecanla kalktı yataktan. Zaten bütün gece yatağında dönüp durmuştu.
Banyoya girip kısa bir duş aldıktan sonra üstünü giyindi. Parfümünü sıktı, saçlarını eliyle düzeltti.
Merdivenleri hızla inip annesine bir öpücük verdi ve evden çıktı.
Okula geldiğinde gözleri heryerde Alya'yı ararken bir yandan da sınıfına doğru yürüyordu.
Sınıfa geldiğinde arkadaşlarıyla selamlaştı.
"Kağan lan mezuniyet töreni yarına alınmış."
"Önümüzdeki hafta değil miydi ya"
"Müdürün ges ges işleri işte"
"Yağız, bizim mezuniyete de bütün okul gelecek değil mi"
"Hı hı. Alya'da gelecek merak etme. Buse'ye sordum kıyafet falan diktiriyormuş."
Yağız Kağan'ın kuzeniydi. Alya'ların sınıfında ki sevgilisi Buse'de bir nevi ajan konumundaydı. Alya napıyorsa Kağan'ın haberi oluyordu.
Alya'nın tesadüf zannettiği karşılaşmalarını aslında Kağan tarafından planlanıyordu.
Kağan o gün yapmaya karar verdiği itirafı yarına saklamaya karar verdi.
💞💞💞💞💞💞
"Pek sevgili müdürümüz mezuniyet gecesini yarın akşama almış anne. Terziyle bi konuşsana bizim elbiseleri dikmiş mi? Ay anne ne demek gitmesen olmaz mı ya? Hem babam da hazır görevde değilken o bırakır bizi. Üfff ben babama sordum tamam dedi. Anneciğim, dear momy bak benim okulda bi ağırlığım var. Tabi ki de gitmeliyim. İki senedir katılıyorum hiçte sorun çıkmıyor. Anne allasen ne erkek arkadaşı yaa. Erkek arkadaşı kim yitirmiş biz bulalım. Neyse anne ben derse giricem. Sen terziyle konuşunca mesaj atarsın tamam mı? Seni seviyorum. "
" Baban göreve gitmedi mi?"
"Yok, bi hafta daha kalıcakmış. Keşke hiç gitmese. Başına bi şey gelicek diye çok korkuyorum. O Hakkari'de biz burda hiç olmuyo. Hem çok özlüyorum. "
"Bende babamı çok özledim."
"Ne zaman gelecek Kenan Amca"
"Hiç belli olmuyo ki. Her an gelebilir"
Zilin çalmasıyla ikisi de sıralarına geçip oturdu. Allah'tan dersleri Edebiyattı ve ikisi de bu dersi çok seviyorlardı.
"Alya 162. sayfada ki dörtlüğü okumaya başla kızım."
Alya kadın öğretmene gülümseyerek dörtlüğü okumaya başladı.
"Bir sır ki yalnız, yalnız gözlerimiz konuştu
Bir sır ki yalnız, yalnız sen ve ben biliyoruz
Bir sır ki ruhumuzu enginlerinde uçtu
Bir sır ki gece gibi, deniz gibi hudutsuz"Alya bu dörtlükten çok etkilenmişti nedense. Okul çıkışı eve gittiğinde de uyumadan önce de aklına hep bu şiir gelmişti.
"Bir sır ki yalnız, yalnız gözlerimiz konuştu"
💞💞💞💞💞💞
Karen instagramdan gelen takip isteklerine bakıyordu.
"Mirza diye isim mi olur lan."
Profile girdiğinde az kalsın telefonu gözüne sokacaktı.
"Alyaaaaaaaa. Alya dediim."
Alya o sırada banyodan çıkıyordu. Telaşla bornozu üstüne sarıp Karen'in yanına koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELERİN ESARETİ (Bordo Kartallar Serisi)
Teen FictionMaçın bitimine son on dakika kala birden bütün taraftarlar sustu. Hatta futbolcular da oynamayı bıraktı. Alya şaşkınlıkla yanında ki sevgilisine baktı. Kağan pek şaşırmışa benzemiyordu. Yavaşça Alya'nın ellerini tutup onu ayağa kaldırdı. Alya tam Ka...