Bölüm Şarkısı: Gülşen : Bi Fırt Çek
Ayyy bu şarkıya cidden bayılıyorum. Bölüm şarkımız bu olsun😍
Multide Alya'nın giydiği kıyafet var:D
Alya ve Esila öğle yemeği için bir araya gelmişlerdi. Bir taraftan yemeklerini yerken, bir taraftan da Alya, sabah ordu mandalarının yaptıklarını Karen'e anlatıyordu.
"Neymiş, bunlar bordo bereliymiş!! Ne işkenceler görmüşler, ne kurşunlar yemişlerde ölmemişler!!! Bak, bak, yav sanki senin benim gibi insan değiller de çelikten yapılmışlar koduğumun danalarııı!!! Tutturdular" Boz bordo boroloyoz,komondoyoz" bilmem ne vik vik vik. Ya Karen bi insan hiç mi kendini düşünmez ya!! Daha dün Azrail'le tokalaşıyodun koçum sen, bu ne meslek aşkı!! "
" Babam bir şey demedi mi?? İstirahat yazıcam demişti bana"
"Dedi demez olur mu hiç!! Ama önemli bir operasyonları mı varmış neymiş, onu baştan planlıyacaklarmış"
"Durumları iyi miydi peki? Erken çıkmalarında bi sıkıntı yoktu de mi?"
"Tedbir amaçlı tutuyoduk zaten. Ama merak etme domuz gibiler. Ya şimdi onları bırakta bunlar bize yemeğe geliceklermiş"
"Niye ki?"
"Ya Kerim'le Arya'nın nişanına gelememişti bunlar hani. Görevdeydiler. Ablam da yemeğe davet etmiş. Bende bizim evde yapalım napıcaksak dedim. Şimdi Asmina memlekete gitti ya. Derin'de gitti oraya biliyosun. Haber mi yapıcakmış napıcakmış. Onlar gelsin de yapalım bi şeyler. "
Karen Mirza'nın geleceğini tahmin ettiğinden neşeyle cıvıldadı.
"Tabi kız gelsinler. Ya da Asmina'nın şarkı söylediği yer var ya hani. Öğrenciyken oraya i. Oraya da gidebiliriz. "
"Tamam Asmina ile Derin bi gelsin de hele. Bakarız. "
"Ben duruşmaya giricem. Hadi bay bayyy"
Alya telefonu kapatıp bakışlarını Esila'ya çevirdiğinde moralinin biraz bozuk olduğunu gördü.
"Esila, noldu anlat"
"Ne noldu? Bi şey olduğu yok"
"Kızım seni altı senedir tanıyorum ben. Bi şey var işte dökül hadi"
Esila sıkıntıyla nefesini verdi.
"Alya, ailemi tanıyorsun. Tamam vatan haini değiller. Ama asker aşığı da değiller. Ya kızım ilk kapandığımda verdikleri tepkiyi hala hatırlıyorum. Eğer Mehmet ile bi ilişkimiz olursa, iş ciddiye binerse evliliğimizi onaylayacaklarını hiç zannetmiyorum."
Annesi babası değil de Esila'nın dedesi iflah olmaz bir solcuydu. Asker kesiminden pek hoşlandığı da söylenemezdi. Esila Karen ile tanıştıktan sonra başını örtmek istediğinde bu durum ailesi tarafından büyük bir muhalefetle karşılanmıştı.
Müslümanlardı evet. Ama sadece Müslümanlardı. Tamam iyi insanlardı ama dindar kesimi yobaz ve cahil olarak görüyorlardı.
Arkadaşlarını ailesiyle tanıştırdığında açıkçası dedesinin Karen ile kuracağı diyaloglardan biraz korkmuştu.
Allah'tan korktuğu başına gelmemiş, Karen dedesinin asker ailesi ve başörtüsü ile sorduğu aşağılayıcı sorulara büyük bir sabırla cevap vermişti. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır sözünü hayata geçiren Karen, dedeyle oldukça iyi anlaşmış hatta Halit Bey Karen'i çok sevmişti.
"Ya Esila. O kadar dert etmene gerek yok bence. Tamam deden huysuz ve dediğim dedik biri ama bak Karen ile anlaştı. Bence abisiyle de anlaşacaklar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELERİN ESARETİ (Bordo Kartallar Serisi)
Teen FictionMaçın bitimine son on dakika kala birden bütün taraftarlar sustu. Hatta futbolcular da oynamayı bıraktı. Alya şaşkınlıkla yanında ki sevgilisine baktı. Kağan pek şaşırmışa benzemiyordu. Yavaşça Alya'nın ellerini tutup onu ayağa kaldırdı. Alya tam Ka...