"Hayalin Aklımda"

57 5 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Yalın: Küçücüğüm

"Çalar saat bak sus kalkarsam valla ağzına sıçarım senin. Kime diyorum kız"

Karen her sabah olduğu gibi yine alarmla saçma sapan diyaloglar kurmaya başlamıştı.

"Senin var ya pillerini çıkaracağım. Akrebini yelkovanına kırdıracağım. Orospunun saati seni. Eve kim aldıysa zaten."

Baktı ki saatin kendi kendine susacağı yok kalkıp kendisi kapattı.

"Cidden bunu kim aldıysa yelkovanı götüne gider inşallah."

Tam o sırada annesinin üç adım ötede ki ayaklarını gördü. Yavaşça yutkunup başını kaldırdı ve kendisine kızgın gözlerle bakan annesine gülümsedi.

"Üüüüü sen burda mıydın mama. Günaydııınn"

"Sen ne biçim konuşuyordun bakayım öyle. Valla terliğimle morartırım poponu."

Karen dün Berna teyzesinin de aynı tehdidi Alya'ya savurduğunu hatırlayınca gözlerini devirdi.

"Bunlarda terlikle popo morartmayı hobi edindiler anasını satayım."

"Ama mama. O da bir türlü susmuyordu, uykulu halimle ne dediğimi biliyor muyum ben sanki Alla Alla ya."

"Sus bak bi de cevap veriyor."

Karen kıkırdadı. Annesi Özbek olduğu için, yıllardır burada yaşamalarına rağmen aksanı hala bir tuhaftı.

Evet Trabzonlu bordo bereli babası görev için Özbekistan'a gitmiş ve oradan bir arkadaşına para göndermek için bankaya gittiğinde de bankacı olan annesini görüp aşık olmuştu.

Annesi Lola'yı tavlamak babası Kenan için pek kolay olmamıştı. İki ay peşinde koştuktan sonra nihayet Lola'da ona aşık olmuştu. Evlenmeye karar verdiklerinde ise ailelerinden dolayı oldukça zorlanmış olsalar da sonunda evlenmişlerdi.

Ve bu yılla birlikte tam 19 senedir evlilerdi. Bu evlilikten Mehmet Timur ve Karen adında iki çocukları olmuştu. Karen bu durumu çok seviyordu. Farklı iki kültürle büyümek çok eğlenceliydi.

"Tamam mama, bak kalktım. Birazdan duşa giricem, sonra kahvaltıya inicem."

Haftasonu olduğu için okula gitmeyecekti.

"Çabuk ol, kahvaltıya yetiş."

Annesi odadan çıktığında Karen kendini yeniden yatağa atmıştı ki poposuna yediği terlikle oflayarak banyonun yolunu tuttu.

💞💞💞💞💞💞

"Anne ya oğlun kendi yumurtasını yediği halde benimkini de aldı."

"Yemin ediyorum çocuk gibisin Karen. Aramızda bi yumurtanın lafı mı olur kız."

"Timur bi şey diyim mi tam bir bo-"

Karen tam boksun diyecekti ki annesiyle göz göze geldi. Hemen şirince gülümseyip cümlesini devam ettirdi.

"Öhöm tam bir bordo bereli oğlusun diyecektim. Sonuçta babam da böyle. Yiyor yiyor ama hep aç. Öyle değil mi anne. "

Annesi gülümseyince derin bir nefes aldı.

"Evet kızım, keşke gelse de yemeğe onu pişir bunu pişir diye tuttursa" dedi annesi özlemle gülümseyerek.

Üçü birden hüzünlenince Mehmet Timur hemen kendini topladı.

"Karen, tabağındakileri bitiyorum ona göre"

💞💞💞💞💞💞

Karen kahvaltıdan sonra karşı apartmanda oturan Alya'nın yanına gitti.

GAMZELERİN ESARETİ (Bordo Kartallar Serisi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin