"Canımsın Sen"

71 2 0
                                    

Bölüm Şarkısı :Sezen Aksu : Canımsın Sen

Alya elinde ki dosyalara baktı. Her dosyanın sol üst köşesinde yazan oda numaralarına bakarak sırasıyla askerleri muayene edecekti.

"Elli yedi numara. Burda yatan hasta tekmiş bak. Neyse başlayalım bakalım."

Elli yedi numaralı odaya girdiğinde dosyayı açıp isim yerini okudu.

"Kağan Göktürk"

💞💞💞💞💞💞

Zamanın durduğunu hissettiğimiz anlar olur.

Zeminin ayaklarımızın altından çekildiğini sandığımız zamanlar olur.

Kanımızın kulaklarımızda gürlediğini duyduğumuz anlar..

Alya karşısında, yatakta yatan Kağan'a bakarken tam olarak böyle hissediyordu işte.

Sırtüstü yatmıştı. Muhtemelen uyuyordu.
Alya her zaman olduğu gibi yine nefes almayı unuttuğunu fark etti. Yavaşça nefes aldı.

"Hemen burdan çıkıp yerine başka bir doktorun bakmasını sağlayabilirsin."

"Yapamam"

"Ama hani söz vermiştiniz birbirinize. Buluşacağınız güne kadar bekleyecektiniz??"

"Ama çok özledim"

"Doğru çok özledin. O zaman boşver herşeyi kızıaam. Git yanınaa"

Alya iç sesiyle konuşmayı bırakıp, mal mal duvarın yanında beklemeyi bıraktı. Yavaş adımlarla Kağan'a doğru yürüdü. Ayakkabısının topuğunu o kadar hafif vuruyordu ki yere.

İri gözlerini Kağan'ın güzel yüzüne dikip uzun uzun seyretti onu.

Ne güzel kirpikleri var bee.. Biz rimel sürüyoruz böyle olmuyor.

Gözleri Kağan'ın saçlarına takıldığında eli onu hiç sallamadan havalandı ve Kağan'ın yumuşak saçlarıyla buluştu.

Alya elini yavaşça hareket ettirdiğinde Kağan onu kendine çekti. Bu o kadar hızlı olmuştu  ki Alya ne olduğunu ancak Kağan ile burun buruna geldiklerinde anlayabildi.

"Sen.. Ama.. Alya?"

Alya Kağan'ın şaşkınlığından faydalanıp hızla kendini geri çekecek oldu ama Kağan izin vermeyip ona sımsıkı sarıldı. Alya her heyecanlandığında yaptığı gibi son sürat saçmalamaya başladı.

"Beni korkuttun Kağan. Pat diye niye  kendine doğru çekiyorsun ya. Burnunun ortasına iyi bir kafalık atsaydım görürdün. Hem-"

Kağan sarılmayı bırakıp Alya'nın yanaklarını avcunun içine aldı. Kızın tam gözlerinin içine baktığında Alya'da otomatik olarak sesini kesmişti.

" Sen bu hastanede mi çalışıyorsun? "

" Hıhı."

" Seni çok özledim"

"Bende çok özledim."

"Daha iki ay vardı. Cezam bitti mi şimdi"

Alya Kağan'ın alnına alnını yasladı.

"Sana mı ceza verdim kendime mi belli değil."

Eeehh o kadar ceza çektiniz yani. Şimdi ikinizide bir öpücükle ödüllendirirsin art-"

Alya'nın iç sesi lafını bitiremedi çünkü Alya içinden geçeni anında icraate koymuştu.

Alya dudaklarını Kağan'ın dudaklarına bastırdığında Kağan felç geçirdiğini zannetti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GAMZELERİN ESARETİ (Bordo Kartallar Serisi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin