3.

118 13 2
                                    

Tényleg nem kellett volna azt az anyás dolgot a fejéhez vágnom. Hogy lehetek ennyire tapintatlan?
A kócos hajamba néhányszor bele túrva, csukott szemmel lépkedtem a fürdőig, az ajtóban újra neki ütköztem egy mellkasnak, de ez most vékonyabb volt.
- Jó reggelt Carlos - motyogtam, miközben kikerültem és bementem a helységbe.
- Reggelt. - morgott, de hallottam a hangján, hogy nem pikkel rám, csak álmos.
Lehet meg sem említette neki a tegnap estét Alex.
Alaposan megmostam az arcom jéghideg vízzel, így már nagyjából ébren indultam vissza a szobám falai közé.
Lenge, zöld trikót, fekete rövid nadrágot húztam magamra és mezítláb lépkedtem le a lépcsőn.
A konyhában köszöntem a reggelit készítő anyának, miközben neki láttam kávét főzni.
A paradicsom, olaj lágy illatát hamar háttérbe szorította a kávé erős aromája. Jólesően hümmögve kortyoltam bele a fekete italba, és sétáltam ki a hátsó teraszra, ahová már bőven besütött a nap, körbe ölelve meleg kezeivel a leandereket, citrom, és narancsfákat, amik az apró kertünkben anya szívének egyik zúgát foglalták el. A növények között függtek a száradó ruhák, a mennyei illathoz anya öblítőjét is hozzá adva. Azonnal apró mosolyra húzódott a szám az otthonos látványtól amit annyira szerettem.
Egy árnyékot vettem észre, ami lassan közeledett, majd megállt, de akkor már a tulajdonosát is láttam. Alex lépett mellém, a kezében kávés bögrével, a szájában füstölgő cigivel.
Térdig érő fekete farmert viselt, szürkés trikóval, ami láttatni engedte izmos vállait, és karját.
Kifejezéstelen arcal meredt előre, a cigit az ujjai közé csippentve, bele, bele kortyolva a kávéjába.
- Bocsánat a tegnapiért. - motyogtam magam elé.
- Nem vártam jobbat tőled. - rekedtes hangja gúnyosan csengett.
- Tessék? - kaptam felé a fejem felháborodva.
Én bocsánatot kérek a tegnapi miatt, ő pedig arra sem képes, hogy normálisan viselkedjen? Micsoda egy seggfej.
- Mondtam már, le kéne állnod a cumizással Bambi.
- Miért hívsz Bambinak? - értetlenkedtem.
Megvonta a vállát, és elnyomta a csikket.
- Majd egyszer el mondom - fordított hátat, de az ajtóban vissza nézett a válla felett- Bambi.
Ettől az embertől agybajt lehet kapni, komolyan mondom, hogy lehet valaki ennyire idegesítő, arrogáns, bunkó, szemtelen, és... szexi? Ehhez már tehetség kell.
Donna és én a nappali zöld, puha kanapéjába süppedve néztük a TV- ben a cefirellis Rómeó és Júliát.
Én igazából mindig is utáltam ezt a feldolgozást, túl szűzies, és régi volt, hogy érdekeljen, de Donnát jobban szeretem ahoz, hogy nemet mondjak, ha ez a film már sokadjára megy.
- Na és mit néznek a hölgyek? - pattant közénk vidáman Carlos, de ahogy képernyőre tévedt a tekintete, lefagyott a mosoly az arcáról.
- Ide hallom Shakespeare nyálas szövegeit. - lépett le az utolsó lépcsőfokról Alex- Undorító.
- Miért, ti meg pornót néztek, az nem ugyanolyan?
- Honnan... - kezdte volna Carlos, de közbe vágtam.
- A szomszéd szoba az enyém. Minden áthallatszik- vigyorogtam, majd közelebb hajolva a kínosan fészkelődő fiúhoz, incselkedve súgtam a fülébe - Mindent, Carlos.
Donna felvihogott.
- Bele trafáltál Bambi, tényleg mindent hallani - ült le mellém vigyorogva Alex, és mászott bele az arcomba.
- Az csak jót tenne neked, nem? Végre hallanál a valóságban is nőt nyögni.
- Úgy nézek ki mint aki szűz? - vonta fel a bal szemöldökét.
Eszméletlenül szexi látványt nyújtott, de sshhh...
- Nem Alex, biztos vagyok benne, hogy már nem vagy szűz - mosolyogtam rá mindentudóan.
A társaság két másik tagja felnevetett, Alex össze szorított szájjal rázta meg a fejét.
- Szerintem még ha meleg lennék, akkor is rám gondolnál az ágyban.
- Nem, örülök, ha nem kell látnom azt az egoista fejed.
- Biztos vagy benne, Bambi? - hajolt közelebb.
Az orromva bekúszott az illata, menta, enyhe izzadság, cigifüst, és mintha egy kis whiskyt is éreznék.
A tekintetem lecsúszott az ajkaira, amik annyira közel voltak, csak egy apró mozdulás előre, és...
- Teljesen - köszörültem meg a torkom,és éreztem, ahogy felforrósodik az arcom.
Felnevetett.
- Nem kételkedek.
Végre elhúzódott, kaptam levegőt, és tudtam gondolkozni, ezzel pedig felfogni az előbbi jelenetet. Mekkora égés.
A többiek felé néztem, de Donna és Carlos minket figyelmen kívül hagyva beszélgetett.
A pillanatot kihasználva, hogy a barátnőm nem figyel, vettem a kezembe a távirányítót, és kapcsoltam át.
Végig görgettem a csatornákat, de mivel semmi értelmeset nem találtam, elsötétítettem a képernyőt, és felálltam.
- Elmegyek sétálni - közöltem a társasággal.
A papucsom már az út porát taposta, mikor újra megláttam Alex hatalmas árnyékát magam előtt.
- Miért követsz?
- Jó a kilátás hátulról.
- Bunkó.
- Igazából nem akarom rontani a levegőt a srácoknak, és egyedül meg unatkozom.
- Menj anyámhoz, ő is egyedül van.
- Ennyire nem bírod a társaságom?
- Egyenesen rühellem.
- Miért?
- Mert egy bunkó vagy? - háborodtam fel - De most eltekintek az utálatom mellett, és adok neked egy esélyt, hmm?
- Ki mondta, hogy esélyt szeretnék?
- Nagyon úgy tűnik, hogy azért lihegsz a nyakamba.
- Nem, egyáltalán nem vágyok a társaságodra, annyira azért nem vagy szép.
- Bocsánat, mit mondtál? - fordultam felé a beszélgetés alatt először.
- Azt hiszem kiveséztük már a cumis dolgot.
- Fordulj már föl!
- Itt akarod az úton kezdeni? - vigyorgott- nekem nincs ellenemre.
Az idegeim kötél táncot jártak ettől az embertől. Úgy éreztem, ha még egyszer megszólal, megfojtom.
Fújtatva fordultam meg, nem számolva azzal a ténnyel, hogy mennyire közel ért, és alig választja el az arcunkat két porbafingó centi.
- Szállj már le rólam. - szűrtem a fogaim közt, fojtott, dühös hangon.
Elmosolyodott.
- Még rajtad se vagyok, Bambi.
Ennyi kellett, hogy a pohár színültig teljen.
Az arcán nagyot csattant a tenyerem, de ő félre se fordította a fejét az ütés elől. Ennyire gyenge lennék, vagy ez a pasi egy terminátor?
A kezembe égető fájdalom kúszott az ütéstől, nyavajogva kezdtem masszírozni.
- Mutasd Bambi- nevetett Alex, és közelebb lépett.
Hiába próbáltam elrántani előle a kezem, gyorsabb volt, megragadta, és megvizsgálta.
- Milyen apró kezed van- kuncogott- gondolom ezért cumizol ennyit.

Hali Mybaek
Naaaa tetszett a rész? Ha igen légyszi jelezzétek. 🤗
Igyekszem a kövivel, addig is legyetek rosszak  😉😎😘

Bello| BEFEJEZETT |Where stories live. Discover now