A paradicsom, és a bazsalikom illata betöltötte az egész konyhát, átjárta a sárga trikómat, a fekete rövidgatyám, és a laza kontyba kötött hajam.
Már enyhén elfáradva gyúrtam tovább a pizza tésztát, és hallgattam a munkások káromkodását a bukóra nyitott ablakon át.
Már a harmadik pizzát készítettem, elegem volt, a karom fáradt, az idő egyre melegebb lett.
Miért pont pizzát akarnak enni, és miért 13 embernyit kell süssek? Donna egy katasztrófa a konyhában, az elején megpróbált segíteni, de gyorsan kiküldtem, hogy hordja a hideg vizet a napon dolgozó férfiaknak. Úgy éreztem magam mintha legalább egy 50 évvel fiatalabb Olaszországban élnék, a hangulat megvolt.
A tészta kész lett, félre raktam kelni, megmostam a kezeim, és a hűtőben lévő hideg colámért nyúltam, nagy kortyokban engedtem le a szénsavas folyadékot a torkomon.
Végre. Már nagyon hiányzott.
Az ablakhoz léptem, néztem, ahogy a markoló egyre csak vájja a földet, lyukat csinálva belé. Medence lesz, jó nagy, parti hangulatú.
A markoló fülkében megpillantottam életem megkeserítőjét, mégsem kaptam el róla a szemem. A haja izzadtan tapadt a homlokára, izmai csillogtak. Eszméletlen látványt nyújtott, ahoz képest is, hogy az ablak, és a markoló fülke üvege is homályosított.
Egy alak ment a gép mellé, intett Alexnek, azt hittem Carlos, de nem, alacsonyabb volt.
Össze húzott szemmel vizsgáltam, és... ne. Nem, nem, az a pasi nem lehet ő!
Kétségbeesetten tapadram az üvegre, és igen, ő volt az.
Kiszaladtam Donnáért, Carlossal beszélgetett.
- Srácok - lihegtem -Donna, itt van Tony.
- Mi? - rémült meg- hol?
- Ki az a Tony? - érdeklődött Carlos.
- Az exem. Alexel dolgozik.
- Várj... jaa, Antonio? Ő volt a pasid?
- Igen, de egy seggfej.
- Már... nem tudom elküldeni, leszerződtettem, bocsi- sütötte le a szemét a férfi.
- Nem haragszok rád Carlos- mosolyogtam- Donna mit csináljak?
Donna hihetetlenül huncut arcot vágott, amiért elkezdtem rosszul érezni magam.
- Hát, ahhoz, hogy békén hagyjon, kell egy kamu pasi, és mivel Tony a legerősebb srác a környéken... nincs más, csak Alex, aki meg tud védeni.
- Biztos nem- jelentettem ki határozottan.
- De bizony- nevetett Donna- ide hívom neked, hogy addig ne találkozz Tonyval.
- Örök hála, de azért kapd be!- kiáltottam utána, de csak nevetett.
-Miért szakítottatok? - fordult felém Carlos.
- Nem akartam vele lefeküdni.
- Még...szűz vagy?
Bólintottam.
- Alex várna rád.
- Miért akar mindenki összehozni minket? - nevettem fel.
- Mert rohadtul össze illetek.
Hirtelen Donna termett mellettünk.
- A konyhában van.
-Köszi - simítottam meg a karját, és beszaladtam.
Alex tényleg a konyhán állt, az óriási tál felvágott sonkát ette, mikor észre vett, elmosolyodva felém fordult.
- Mi kéne Bambi?
- Hát khm... - ez rohadt kínos - Öhm... tudod ki az a Tony, igaz? Vele dolgozol.
- Ismerem - bólintott, de már nem mosolygott, és a hangja sem volt vidám - Mutassalak be neki?
Ugye most nem féltékeny?
-Nem, pont ez az... ő az exem- felugrott a szemöldöke- Carlos már leszerződtette, így nem tudja elküldeni. De ha megtudja, hogy itt vagyok, egész nap csesztetne, szóval...megtennéd, hogy... eljátszanád...
- Legyek a pasid?
- Hát... igen. Tony a legerősebb fiú a környéken, bárkit megverne, de téged...
Most esett le, mit kezdtem el mondani. Ez nagyon nagyon kínos.
Alex elvigyorodott.
- De engem?
- Khm, semmi érdekes.
-Dehogynem, mond csak ki.
- Szóval téged nem tudna.
- Mert...?
- Mert te sokkal izmosabb vagy...
Oké, szénné égtem, megyek, és elásom magam. Ez rohadt cinkes volt.
- Hmm, látod, nem is volt olyan nehéz kimondani- jött közelebb, teljesen a pulthoz szorítva.
-Hé, most nincs itt senki, ne felejtsd el, az egész csak megjátszás- figyelmeztettem, mire elvigyorodott.
- Akkor nekem mi hasznom lenne az egészből? Még nem is kedvelsz. Nem teszek szívességet.
- Oké, khm, de most csinálnom kell a pizzát.
- Csináld.
A tésztát kerekre nyújtottam, és elkezdtem tele rakni minden jóval, miközben Alex a nyakamat lepte el nedves csókokkal.
Mint egy köcsög, dögös szerető, aki nem hagyja, hogy végezzem a munkám. Komolyan, a filmekben szokott ilyen lenni.
Persze nem azt mondom, hogy nem élvezem, mert baromira, de hát ez Alex, a seggfej, aki kihasznált.
Nem szabadna élveznem.
A tele rakott pizzát becsúsztattam a forró sütőbe, ahogy becsaptam annak az ajtaját, Alex rögtön megfordított, a pultra ültetett, és száját az enyémre nyomta. Hevesen csókolt, szenvedélyesen, én pedig újra megszűntem gondolkozni.
A forró ajkai az enyémeken, a nyakamon, a vállamon, mind mind érzéseket keltettek föl bennem, és nem csak szexet akartam. Többet. Őt magát. A figyelmét. Ez megrémített. Hevesen lélegezve toltam el magamtól.
- Tudod miért szakított velem Tony?
Értetlenül rázta meg a fejét.
- Mert nem feküdtem le vele. És veled se fogok. Szóval ne is próbálkozz.
- Miért nem akarsz lefeküdni velem?
- Mert egy segg vagy.
- És azon kívül?
- Mert nem vagyok szerelmes beléd.
Alex mosolyogva húzta fel a bal szemöldökét.
- Majd leszel Bambi.Na, mit gondoltok, mik Alex szándékai? Tetszett a rész? Ha igen, kérlek jelezzétek valahogy. 😏
Legyetek rosszak a kövi részig, puszi 😎.
YOU ARE READING
Bello| BEFEJEZETT |
RomanceEgy olasz történet tele klisével, és szerelemmel. A két főszereplő barátja mindig egymásba szeret..... Az utálat néha tüzes szerelem... A két főszereplőn kívül mindenki tudja, hogy a végén úgyis össze jönnek valahogy. Mindig törekedtem arra, hogy...