5.

99 10 2
                                    

Az az igazság, hogy az egész nagyon fájt, és mindig ott lebegett a szemem előtt Alex mosolya, és a szavai, mikor közli, hogy csak szivatott.
Egy lány nagyon rosszul fogadja, ha elutasítják. Hiába nem kedveli a személyt, szarul esik, mert megtörte a büszkeségét, vagy a szépségét.
Mindig egy egészséges önbizalommal rendelkeztem, de most darabokra tört.
Alexnak nem kellettem... biztos van más oka is a szivatáson kívül.
-Ezt most azonnal verd ki a fejedből- kiáltott hitetlenkedve Donna- gyönyörű vagy El, és az is maradsz, bármit tegyen is az a faszfej. Megértetted?
- Meg- mosolyodtam el halványan.
- Akkor vedd fel ezeket, elmegyünk meglesni Carlost.
-És Alexet. - tettem hozzá savanyú képpel.
- Minél többször látod, annál jobban jössz majd rá, mekkora egy barom.
-Carlosnak öltöztél így ki? -néztem végig rajta figyelmen kívül hagyva az előző mondatát.
A barátnőm testét mélyen dekoltált, aprócska piros ruha fedte, ami nagyon jól állt a kreol bőréhez, és sötét szemeihez.
- Igen- mosolygott kipirulva- nagyon kurvás, vagy jó így?
- Gyönyörű vagy- pörgettem meg magam előtt.
- Köszi, még most öltözz, és te is az leszel.
Egyszerű fehér haspóló, és piros rövidnadrág. Nem olyan nagy durranás, mint Donnáé, de én most senkit nem akarok elkápráztatni.
- Eszméletlen szexi vagy - nevetett, majd megragadva a kezem, kezdett húzni - menjünk.
- Hová is pontosan? - hunyorogtam, és inkább felvettem a napszemüvegem, mert a nap a képembe virított.
Anya még utánunk kiáltott, hogy ne legyünk sokáig, mert péntek van, a nagy lazítás napja, veszélyes alakokkal találkozhatunk.
Donna a Klub felé invitált, gondolom a fiúk már elkezdték amiért jöttek.
Ilyenkor a Klub még zárva, hiszen mindenki dolgozik, esténként viszont nagyon felélénkül az egész hely.
- És most hova? -kérdeztem, mikor senkit sem láttam rajtunk kívül
- Behatolunk az épületbe - susogta Donna.
- Ezt szerintem nem csak èn értettem félre.
Donna elvetemül rajongó módjára kivett egy hajtűt a hajából, leguggolt, és elkezdte birizgálni vele a kulcslyukot.
- Most mégis mit művelsz? - kiabáltam suttogva.
- Kinyitom az ajtót.
- Mégis minek?
- A fiúk biztos bent vannak, én is ott akarok lenni.
- Donna, ha valaki bent van, miért zárná be az ajtót.
- Tényleg - nevetett kínosan, és benyitott az épületbe- Nyomás.
A terv az volt, hogy Donna találkozik Carlossal, és cukin flörtöl vele, ehelyett most szaladgálhatunk egy kihalt diszkóban keresni a célszemélyt
Donna bele gondolt már, mit fog mondani, ha össze találkozunk?
- Ez a lépcső vezet fel a szobákig, gyertek - Vito Gallo.
A Klub tulajdonosa, mindenki Kakasnak szólítja, mivel ugya a Gallo büszke kakast jelent.
De mit csinál a mi két vendégünk, és baromfi barátunk péntek délelőtt az üres Klubban? Kakas miért vezeti körbe őket?
- Donna- kapkodtam levegőért- baszki, ezek megveszik a Klubbot.
- Mi? - döbbent meg a barátnőm, majd elmosolyodott- akkor jó gazdagok lehetnek.
- Te ribanc- kuncogtam.
Óvatosan lépkedtünk az irányukba, a lépcső szélénél viszont megálltunk. Hogyan tovább?
- Szépen felmegyünk, és...
- És? Őrültség lenne. Valamit találjunk ki, vagy húzzunk el.
- Elena, és Donna? Mit szeretnétek lányok?
Mázli, hogy jóban vagyunk Kakassal.
- Öhm, téged keresünk Kakas.
- Elena, a fiatalemberek nem nálatok szálltak meg?
- De igen- mosolyogtam erőltetetten.
- Oh fiúk, Sziasztok - mosolygott Donna. Miért csinálja ezt?- nem is tudtuk, hogy ti is itt vagytok, mert nem titeket kerestünk...
Oldalba böktem.
- Hanem Kakast.
-Mit szeretnétek? - mosolygott a férfi.
Igen, erre én is kíváncsi lennék. Improvizálás.
- Szeretnénk dolgozni a Klubban - kényszeredett mosoly- tök mindegy, hogy mit.
Az előttem álló három ember szemöldöke egyszerre ugrott fel. Ha jól láttam a szemem sarkából, még Donnáé is. Kínos...
- Nem úgy értettem.
- Rendben, én adhatnék nektek munkát, de a fiúkkal éppen egy szerződésen dolgozunk, meg akarják venni a helyet.
Gyorsan össze néztünk Donnával.
- Viszont ha ők alkalmaznak, nincs vele gondom.
Mi?
- Már... már meg is vették a Klubbot?
- Ma sor kerül rá - mosolygott Carlos.
- Óriási felújítások lesznek, tudunk alkalmazni titeket.
Alexra tévedt a tekintetem, aki szótlanul állt, engem nézett. Össze szorított szájjal fordítottam el a fejem.
- Rendben, akkor nem is zavarunk tovább, gondolom nálunk is meg tudjuk ezt beszélni.
- Persze.
- Akkor mi megyünk. Sziasztok, viszlát kakas!
Kint az utcán kifújtuk magunkat, és rögtön egymást kezdtük okolni a történtekért.
-Minek kellett neked állást kérned? Nem akarok dolgozni!
- Lett volna jobb megoldás?
-Hát...oké nem, de ez így tök szar.
- Ja, tök szar. De nézd a jó oldalát. Sokszor láthatod Carlost.
- Tényleg - vigyorodott,  de aztán rögtön újra komor lett- de te meg Alexet.
- Kibírom.
-Ne hazudj!
- Oké, majd lesz valahogy.
- Rendben.
A két férfi egy óra múlva ért haza, mikor mi nagyban néztük a romantikus nyálakat a TV-ben, egy nagy adag nachossal, és fagyival. Mondjuk úgy, hogy nem diétázunk.
-Nos, hogy gondoltátok a munka dolgot?- ült le Carlos Donna mellé, és a szájába tömött egy adag nachost.
- Öhmm...
-Segíthetnétek a klub dekorálásában, a festésben, ezek nem fárasztó dolgok.
- És mivel nem lenne jó mindig ide vissza járni, a kaját is valahogy meg kéne oldani.
Ez... nem is rossz. Durvábbra számítottam. De Alex... mindegy, nem futamodhatok meg.
- Rendben, én elvállalom. - fordultam Carlos felé.
- Én is- mosolygott Donna.
- Nagyszerű -vigyorgott a fiú- már holnap kezdünk.
- Meg is vettétek az egészet?
- Igen- szólalt meg Alex- tudod telik rá.
Csak megforgattam a szemem, és a TV felé fordultam. Pöcsfej.

Hali Mybaek🤗
Ha tetszett légyszi komizzatok, mit gondoltok, hogy a fiúk meg vették a Clubbot?
Ki eddig a kedvenc karakteretek? 😏
A kövi részig legyetek rosszak, puszi. 😎😘

Bello| BEFEJEZETT |Where stories live. Discover now