11. Vége

118 13 3
                                    

Érezte már úgy valaki, hogy valamit nagyon, de nagyon elbaszott? Semmi kétségem nincs, hogy legalább egyszer igen. Akkor át tudjátok érezni. Borzalom.
Az ágy szélén ültem, egy takarót csavarva magam köré, és próbáltam emésztgetni a tényeket. Lefeküdtünk Alexal. A szüzességem, amire annyira vigyáztam odalett. Miért?
Alex az ágy ráeső felén gubbasztott, próbált nyugtatni. Persze, neki nem nagy dolog. Csak egy újabb nő, egy újabb nap (Egy újabb Dag).
De nekem a világomat jelentette. Mindent.
Miért nem tudtam Tonyval lefeküdni, akibe szerelmes voltam, és miért tudtam Alexel úgy, hogy élvezzem?
Igen, nagyon elbasztam, de valamiért nem bántam meg. Talán ez a szerelem? Az igazi...
Egy kéz fonódott körém, védelmezően ölelt magához, és belefúrta a fejét a nyakamba.
- Minden rendben lesz Bambi. Vagy nem élvezted?
- De... csak annyira felfoghatatlan ez az egész. Félelmetes. De- felnéztem rá - azt hiszem én is szeretlek.
Alex arca egy pillanatra nem mimikált, szegény teljesen lefagyott, majd hatalmas vigyorral ölelt magához.
- Én is szeretlek.
Ilyen, ha valaki szerelmes? Úgy érzem tüzijátékok ezrei ropognak bennem. Úgy érzem repülök, szinte látom magam alatt a gyönyörű Olaszországot. Erre az érzésre vágytam egész életemben, és most végre itt van, eljött. Csodálatos.
Majd hirtelen minden egy pillantás alatt eltűnt.
- Alex... nem védekeztünk.
Alex elfehéredve nézett rám, mikor közöltem a hírt.
Nem védekeztünk....
A gyomrom miniatűrre zsugorodott az ilyedségtől, szinte megfagyott a levegő a szobában.
Mi van, ha terhes vagyok....?
- Hé, El- szólongatott Alex- nem lesz semmi baj, oké? Még nem is biztos, hogy babánk lesz.
Még nem biztos....
- Te örülnél neki?
- Persze - vágta rá habozás nélkül, mosolyogva- De elfogadom, ha még nem állsz készen, és...
- Alex- tettem a szájára a kezem- ez volt az egyetlen félelmem.
Csak két fiatal szerelmes voltunk, akiknek az első alkalmuk gyümölcsöt hozott. Édeset. Szépet.

Vége

Tudom, hogy borzalom rövid lett az egész sztori, hirtelen lett a befejezés, de... megmondom őszintén nem szerettem írni. Sőt. Kifejezetten utáltam, amit szerintem észre is lehetett venni.
Ha valakinek mégis valamilyen szinten azért tetszett... légyszi jelezd.

Kis szünetet fogok tartani az írásban, nem érzem rendben magam.

A kövi sztoriig legyetek rosszak, hatalmas pusziii

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bello| BEFEJEZETT |Where stories live. Discover now