"Sen... Bunların hepsi senin başının altından çıktı."
Genç kadın bir anlık siniriyle baktı genç adamın suratına.
"YA UZAK DUR BENDEN DEDİM DİMİ?"
"Ba-bak ben yapmadım. Yemin ederim ben demedim. Abi söylesenize."
Genç adamın çaresizliği göz bebeklerinden okunuyordu.
Bu genç kadının sinirini yatıştırmasına yetmiyordu."Eylem, bacım doğru söylüyor haberi yoktu biz seni getirdik buraya."
Mücahit'in sesi kulakları dolduruyordu. Genç kadın sinirle baktı.
"Fark eder mi beyfendi? Ha o, ha siz! Sizi mahkemeye vereceğim..!"
Genç kadın, işaret parmağını sallayarak tehditler savuruyordu.
Hızla aynı odaya girdi. Uyuyan kızını gördü. Minik bedenini kucakladı. Saçlarına bir buse kondurdu.
Aynı hızla odadan çıkmıştı." Bu sizi son görüşüm olacak. "
Sesinin kısık olmasına dikkat ederek evden çıktı. Bilmediği bir yerde bilmediği insanlarla uğraşıyordu.
Gözleri doldu. 1.5 yıl önce başlamıştı bütün her şey.Gayet güzel giden bir ilişkisi vardı. Tabi genç kadın hamile olduğunu öğrendiğinde sevdiği adam bunu hoş karşılamamıştı. Aldırmayı talep etmişti adam. Genç kadın kıyamamıştı. Masum bir bebeğe kıyamamıştı.
Mutluydu aslında.Göz yaşlarının dökülmesine izin verdi. Sahi kaç yıldan beri göz kapaklarının hapsi olmuştu göz yaşları..?
Geçen taksiyi durdurdu. Evinin adresini söyledikten sonra cama yaslandı.
Kızının saçlarını okşamaya başladı.*********
"Anne, yeter!!"
"Ne yeter Fethi cemiyet hala senin ilişkini merak ediyor."
Tipik, sıradan, zengin anne ye sahipti. Bir o kadar da kafadan sıyırıktı.
Aile'nin en büyüğü babaanne'siydi.
Bir de kız kardeşi vardı.
Normal bir aileleri vardı. Yani biraz kafadan manyaklıkları söz konusu olmazsa." Anne yok öyle bir ilişki o kadın kim tanımıyorum bile...!"
Genç adam illallah edercesine konuştu.
"Bu beni ilgilendirmez Fethi o kızı bana bulacaksın..!"
Genç adam yan bir sırıtışla baktı.
"Bulucam tamam bulucam sana o kızı."
Genç adam odasına çıktı. Üstünü değiştirdi.
Parfüm sıktı. Direkt evden çıktı...************
"Cidden nasıl böyle bir şeye cürret ediyorlar!?"
Nazlı, oldukça sinirliydi. Bu sesinden de belli oluyordu.
"İnan bilmiyorum Nazlım hayır bir de o deli arkadaşı yapmış her şeyi."
Genç kadın gözünü cama sabitlemişti. Bu yaşadıkları ağır geliyordu artık. O narin bedeni taşıyamıyordu bu kadar yükü.
Zil'in sesiyle derin düşüncelerinden sıyrılmıştı.
"Ee bu kim? Abim gitmişti."
Nazlı'nın meraklı sesi kapıya ilerlediler.
Kapıyı atçan genç kadın olmuştu. Genç adamı görmesiyle kapıyı suratına kapadı.
Genç adam ısrarcı bir şekilde zile bastık."Belki özür diler?"
Nazlı' nın naif sesiyle genç kız kapıyı açtı.
"Ne var? Ne istiyorsun?"
Kapıyı açtığı gibi sövmeye başlamıştı.
"Sakin ol. Senle bir şey konuşacağım."
"Ne istiyorsun çabuk söyle 1 dakikan var!!"
"İçeri almayacak mısın?"
"57 saniyen kaldı."
Genç kadın umursamaz tavırlarını sergiliyordu.
"Geç buyur."
Nazlı daha sakince genç adamı içeri davet etti.
Beraber koltuktlardan birine geçtiler. Genç adam tekli cam tarafındaki koltuğa geçti.
"Benle evcilik oynar mısın?" Dediğinde kadın sinirle güldü.
"Ya sen ne oyunundan bahsediyorsun? Hayatım alt üst olmuş "oyun" diyor bana adam!" Dedi sinirle. Adam gergince nefes verdi ve elini ensesinde gezdirdikten sonra
"Lütfen yardımına ihtiyacım var. İzin ver de anlatayım."
"Anlatmadan peşimi bırakmayacaksın değil mi?" Dedi kadın sıkıntılı bir ses ile. Adam da yandan gülümseyip
"Kısa sürede tanımışsın." Dedi.
"Hadi anlat ve git." Dedi kadın kararlıca. Adam iki elini birbirine geçirip
*******
"Sana söz seni zorlamayacağım"
"Süren başladı" dedi genç kadın dalga geçerek
"Eylem biliyorsun ben zengin bir ailenin oğluyum ve ailem beni kendi cemiyetimizden bir kızla evlendirmek istiyor ama ben istemiyorum ve bunun için senin yardımına ihtiyacım var lütfen beni kırma sana söz veriyorum bu isteğimi kabul edersen bir daha karşına bile çıkmam"
"Yani sen benden karın olmamı kızımın da sana baba demesini mi istiyorsun"
"Evet lütfen"
"Tamam ama bunu sadece kızım hasta olduğu zaman bana yardım için kabul ediyorum ayrıca sadece bir hafta"
Genç adam mutluluktan kadına sarılmıştı refleks olarak
"pardon bir an boş bulundum"
"bidaha olmasın ve şartımı duydun sadece bir hafta"
"Tamam tamam söz"
...
Arkadaşlar merhaba bölüm gelmeyeli baya uzun zaman oluyor farkındayım/z bu bölüm taslak olarak çok uzun zamandır duruyor du ekleme yapmam gerekiyordu (Sinem) bende Şeyda ve zelale supriz yapmak istiyordum uzun zamandır belkide bana kizacaklar ama bu kitabın böyle kalmasına gönlüm el vermedi aşkımlar sizi çok seviyorum ZelalKaratas deli1534
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON
FanfikceHiç bir filmde görülmemiş aşk hikayesiydi Adam şairdi kadın şiir... Adam güneş kadın deniz... Adam gece kadın gündüz... Zıt kutuplar ile neden olamasın ki bir aşk? Ufak bir kesitle sizi baş başa bırakıyorum "Yoksa aşık mı oldunuz?" "Sizinle ilgisi...