Renjun- Junnie zabrał Cię do Zoo. Razem śmialiście się ze zwierząt, ganialiście się oraz robiliście sobie SWEET FOCIE które po tem wysłaliście wszystkim Dreamkom. Huang Powiedział "Kocham Cię" bez żadnego wachania. Stałaś przez chwilę, myśląc nad odpowiedzią.
-Uh, Renjun. Ja Ciebie też kocham.
Po powrocie z zoo, cały wieczór spędziliście razem w dormie Nct oglądając horrory.Mark- Mareczek napisał specjalną piosenkę. Uwzględnił w niej wielką miłość do Ciebie.
Jisung- Jisungie próbował Ci to wyznać od długiego czasu. Niestety- z każdym dniem bał się coraz bardziej. W rezultacie poprosił Jaemina, aby przekazał Ci, że bardzo Cię kocha.
Chenle- Delfinek cały czerwony wparował do twojego pokoju wrzeszcząc;
-[t.i] Kocham Cię!
I wybiegł tak szybko jak przyszedł.
Haechan - Haechan zamiast powiedzieć Ci to wprost, wysłał do Ciebie SMS.*Annyeonghaseyo,annyeong- cześć/dzień dobry
*Saranghaeyo, nado Saranghaeyo- kocham Cię/ też Cię kochamJeno- Jeno wyciągnął Cię w środku nocy na miasto. Byłaś bardzo zmęczona, lecz postanowiłaś się wybrać. Zjedliście w całodobowej knajpie, a następnie poszliście oglądać gwiazdy na dachu jednego z budynków. Gdy oboje zobaczyliście spadającą gwiazdę, Jeno wypowiedział życzenie na głos.
-Chcę aby [t.i] kochała mnie tak, jak ja ją. - Powiedział nadal wpatrując się w gwiazdy.
-Ale Jeno, ja Ciebie już kocham.Jaemin- Nana siedział w dormie, jedząc dżem. Przyszłaś po swoje notatki, które zostawiłaś w studiu.
-[t.i]!!- krzyknął z sąsiedniego pokoju Jaemin.
-Co się stało?- zapytałaś zdezorientowana.
-Chciała byś pójść ze mną na herbatę?
-Jasne, kto by jeszcze poszedł z nami?
-tylko my dwoje.
-Czyli to ma być randka, tak?
-Tak
-Eh, jasne Nana chętnie z tobą pójdę.[przepraszam, że nie ma gifów. Dziś jeszcze będzie jeden rozdział]
bamkook97 bardzo dziękuję za pomoc <3
CZYTASZ
&PREFERENCJE/ZODIAKI NCT&
Rastgele*tak jak powyżej* +NCT127+ NCTdream+NCTu+wayv moja pierwsza w życiu książka na watt, proszę nie hejcić XD