8. Bölüm - Kurotsuchi Deidara - "Sanat Patlamadır!"

749 38 16
                                    

8. bölüm – *Kurotsuchi Deidara

Bir hafta önce

“İyi şanslar Deidara!” hoş bir tınıya sahip sesi tükenip telefonun kapanma sesi geldiğinde gözlerim sonunda etrafı kavramaya başlamıştı.

Neden onunla konuşurken dünya sanki bulanıklaşıyordu…

Bıkkınlık verecek derecedeki canlı sesi muhtemelen beni neşelendirmek içindi. Ama buna ihtiyacım yok. Hiç biz zamanda olmadı. Ben profesyonelim. Belki oyunculukta değil ama kendini pazarlayıp ürünler satmada yetenekli birisiyim.

 Feminem görüntüm yüzünden mankenlikte ki ömrüm kısa olmuş olsa da yeni kat etmeye başladığım yolumda da yeteneksiz değildim.

Mia’nın lensli mavi gözlerini üzerimde gördüğümden bakışlarımı kaçırdım. Gece siyahı gözleri telefonu kapattığımdan beri benim üzerimdeydi. Obito ile görüştüğümü adı gibi biliyordu ve muhtemelen amcasının onu değilde neden beni aradığını sorguluyordu, kafamı çevirip makyajımla ilgilenen görevliye döndüm.

İki haftadır birlikte prova yapıyorduk. Onun oynayacağı karakter ve benim oynayacağım karakter filmde birbirlerine çok yakındılar. Yakın zamanda Japonya’ya geri döndüğümüzde birlikte gerçekten aşırı derece yakın sahnelerimiz vardı.

Film mitolojik bir yaratık olan Kyuubi denen tilkinin konu aldığı bir yapımdı. Bundan yaklaşık 100 yıl önce, dünya savaşlarla çalkalanırken Amerika’dan Japonya’ya gelmiş ve orada tilki manastırdan yaşayan bir adama aşık olmuş bir generalin hayatı anlatılıyordu.

Mia, Kurama adli bu Kyuubi denen yaratığın insanları kandırmak için girdiği kılığına girdiği genç kızı canlandırırken, bende bu her zaman genç kalan kız tarafından yetiştirilen manastır öğrencilerinden birini canlandıracaktım.

General baş karakterdi ve bir erkek olmasına rağmen aşık olduğu erkeği canlandıracaktım. Karakterimden sıradan bir manastır öğrencisi olarak bahsetsem bile, manastır sıradan bir manastır değildi. Kız öğrencileri danslarıyla Kraliyeti eğlendirirken, erkek öğrencileri soyluları koruru. Bende bir erkek olduğum içi,n soyluları korumalıydım ama. Karakterim yayımlana kitapta bahsedildiği üzere mavi gözlerine bakan kişinin başını döndüren birisiydi.

Öyle bir karakteri canlandırılması için nende benim seçildiğimi biliyordum. Madara-san’ın neden yönetmene benim adımı verdiğini çok iyi biliyorum

Ve bu neden, benim Obito ile tanıştığım geçmişi aydınlatıyordu.

“Deidara-senpai” Mia’nın sesini duyduğumda hızla ona döndüm, düşüncelere dalmış halde ürkütüldüğüm için bu kaçınılmaz olmuştu. Sesindeki tını Obito’nunki ile aynıydı ve bu yüzden o konuşunca Obito ile konuşuyormuş gibi hissediyordum

“Ne oldu?” somurtarak verdiğim cevaptan hoşlanmadı ki omuz silkti, içi dışı bir bu kızın nasıl olupta Kurama denen ketum yaratığı canlandıracağını merak ediyorum açıkçası.

Bir süre gözlerimin içine baktı ve sonra ikinci kez omuz silkip hiçbir şey demeden yanımdan ayrıldı. Dengesizce koşarak kimonosu içinde tanıtım filmi için resim çektiren İtachi’ya dahil olmak için stüdyoya geçti.

Naruto no Ai!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin