Ve sonra, tüm set çalışanları, film ekibi Japonya’ya geldi. Böylece bizim film serüvenimiz başlamış oldu.
Bense, depresyondaydım. Açıkça tamamen duygusal anlamda çökmüş durumda, her şey tarafından korkunç derece kapana kısılmış halde. Ve bunu tek fark eden kişi, mavi lenslerinin ardında bana setin öteki köşesinden bakan Mia’ydı.
Esen rüzgar, onun kızıl saçlarını bana doğru uçururken omzuna dökülenleri elime aldım, mavi gözleri benimkilerle çatışmış, birbirimize bakıyorduk. İfade etmemiz gereken duygu nefretti, birbirimize öldürücü bakışlar atarken aynı zamanda çokta yakın duruyorduk. Birbirini boğazlayan düşman sevgililer gibi.
Görmek istediğim mavi gözlerin bunlar olmadığına emindim, duymak istediğim seste Mia’nınki değildi. Bir deli gibi beni on gün önce terk eden Minato’nun hayali sesini istiyordum.
Evet, beni terk edeli on gün olmuştu, sadece o gece için gittiğini sanmıştım ama bir daha geri gelmemişti.
“Kestiiikkkk” yönetmen Harvey’in sesini duyduğumda irkildim, Mia’nın lensli gözleri devrildi ve benden biraz uzaklaştı “Konsantre ol İtachi, bu sahne sizin en önemli sahnelerinizden birisi, o yüzden daha fazla konsantre ol”
“Üzgünüm efendim” dedim sadece, ne diyebilirdim ki, konsantre olamamak benim sorunumdu.
“Neyse tekrar edelim”
“Tamam”
“Shukaku ve Kurama – sahne 23 – tekrar 3”
Esen rüzgara karşı tekrar saçını elime aldım, hafif havada süzülen bedenine rağmen başını yana eğdi ve gözlerini kapattı, alaylı bir gülümseme ile kıvrılan dudaklarını hafifçe araladığında gözlerini tekrar açtı. Kırmızı ve nefretle bakan gözlerini gördüğümde hafifçe saçlarını çektim
“Seni öldürdüğüm günü sabırsızlıkla bekliyorum” elini bana uzattı benim uzun saçlarımdan göğsüme dökülenlere parmaklarını ucuyla dokundu
“O günü bekleyen tek kişi değilsin, muhtemelen dünyanın büyük bir kısmı o günü bekliyor Sevgilim” aşk kelimesini vurgulayarak söylediğinde saçını bırakıp birkaç adım geri gittim
“Dolunaya az kaldı,” nefretle tısladığımda alaylı ifadesi daha da aydınlandı “Gerçek yüzünü gördüğüm gün, son anın olacak, dua etmeye başlasan iyi olur.” Üstümdeki haoirimi havalandırarak arkamı döndüm ve sırtımı rüzgara vererek kayboldum. Kurama’nın fısıldaması takip etti
“Bin yıldır dua ediyorum zaten.”
“Kesss, harikulade, harikulade. Sonunda senden beklediğim performans buydu işte. Mia-kun İtachi-kun harikasınız.” Uçurum kenarındaki ağaçlıktan çıkıp hafifçe başımı eğdim.
“Role girmen biraz zor oldu ama sonunda harika bir iş çıkardın İtachi” Bale’den bu övgüyü aldığımda genişçe gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto no Ai!
FanficBoyXBoy Hikayesidir, Gerekli Yerlerde Uyarı Yapılmaksızın Smut,Şiddet ve Kan İçerebilir. Tanıtım Hikayenin Kendisi :3 Sanırım İlk Bölümlerde Bir Yerdeydi :D Türkiye'nin İlk İtachiXNaruto, SasukeXNeji Hikayesi olmakla beraber Naruto Alterntif Univers...