18. Bölüm - Uchiha Sasuke - Aklını Kaçırmadan Bir Adım Önce Aşkını Anla!

458 20 88
                                    

"Smut yazmayı beceremeyen yazar, gösterip elletmemeyi biliyor ama" -_-

Bölüm 18 – Uchiha Sasuke

“Sasuke kalk” arkamdan doğru hissettiğim baskı, aslında daha çok bildiğin kakılma ve ona senkronize bir şekilde kurulmuş saat gibi tekrarlayan sesle yastığa daha fazla sarıldım..

İnat değil mi kardeşim, kalkmıyorum.

“Kalksana be, seninle mi uğraşacağım böyle yaralı yaralı” ses daha bir tiz hal alıp yükseldi, Mia ft. Evdeki Kuru Gürültü kulaklarımın zarıyla masa tenisi oynuyorlardı.

“Sasuke, kaldır  koca devasa süper müper hiper o kıçını  yataktan yoksa bir daha üzerine oturamayacağın hale getirim”

Ve işte yine aynı safsata. Ve onu takip eden pislik bir Mia kahkahası.

“Git başımda, senden nefret ediyorum, senin ayağın kırık değil mi, gidip bir yere devrilip ölü taklidi yapsana” kafam yastığın altında, şişmiş ve kapı gıcırtısı gibi çıkan çatallı sesimle olabildiğince aklıma gelen her şeyi bağırdım, pişman mıyım, evet,   ama Mia hak etti.

“git bir ses teli filan taktır bu ne paslanmış motor gibi” dedi bozulmuş bir sesli, ahanda kırdım, sonunda “Neyse sen bilirsin kahvaltıda harika şeyler vardı.”

Vazgeçmiş sesi, ve kıçımdan çektiği itekleyen ayağı hissettiğimde derin bir nefes aldım.

“Şu Akamichi Klanından olan iri çocuk Kore Izgarası getirmiş kahvaltıya, ohh miss miss, ama sen yeme ben yerim hepsini”

“Choji’den kalırsa tabii” dedim homurdanarak, dayan Sasuke, erime Sasuke, uyku daha lezzetli Sasuke.

“Sonra şu Shika-Shika ailesi geldi hani Nara soy isimli olan, yanlarında 71 farklı otlu bir karışım getirmişler, dünyada o kadar çok baharat olduğundan bile emin değildim.”

Liste, tuhaf bir hal almıştı, İno-Shika-Cho üçlüsünün Shika-Cho’su burada mıydı? Ve bu muhtemelen hayra alamet değildi.

“Birde Yamanaka’larda gelmişler, harika bir çelenkle” hızla doğruldum, bu üçlü geldiyse kesin bir şey vardı

“Çelenk mi, niye, cenaze mi var” Mia kafasını yavaşça salladı

“Ayrıca Haru No ailesi de geldi Sakura filan, kertiğin varmış senin, seni Sakura ile evlendireceklermiş.”

Haaa

Haa

“Haaaaaaaa” çığlığım bütün katta yayınlanırken Mia ciddi ciddi yüzüme bakıyordu. “ Sen ciddi misin” diye kükredim..

Olamaz bu değil mi, şakadır umarım, şakadır yaa şaka.. ahahahha…

Ama Mia’nın umutsuz ifadesi, tck!

Naruto no Ai!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin