16. bölüm – uchiha sasuke
“Ve böylece, geleceğim hakkında bir karar vermem gerektiğini düşündüm” dediğimde bana aptal aptal bakmaya başladı ve kuzenim aynı anda insanları aşağılayacak şekilde bakmayı becerebiliyordu.
"Ve böylece geleceği hakkında en ufak bir fikri bile olmayan kuzeninin yanına geldin" kafamı salladım - gülümseyerek. Ve bana daha da salakça bakmaya başladı.
Tanrı aşkına bu kız yarım saattir süren konuşmamızdan bunu mu anladı."Bana yardım edebileceğini düşündüm" dediğimde kaşlarını çattı, rengini mi kırdırmışı yoksa kızıllaştırmış mıydı, çıkaramadım.
Hayır, bu kadar tuhaf sanacak ne var en ufak bir fikrim bile yok. Mia’nın kaşlarında değil, gelecek planlarımda.
"Sasuke, farkında mısın bilmiyorum ama su an setteyiz hatta ben kostümümleyim ve çekimlerin ortasındayız" etrafıma göz gezdirdim ve sonra ona dikkatle bakmaya çalıştım.. Ama arkasından geçen lacivert saçlı çocuk dikkatimi dağıttı.
Kaito!
"Ya da beklide birisine resmen sapıklık yapmaya gelmişsindir" diye tahmin yürüttü. “Yani sadece Kaito’yu görmeye gelmiş olabilir misin” dediğine kaşlarımı çattım, salağım ben, cidden bak, aklımı filan mı okuyor bu kız benim.Mia'nin tahmininde hakli çıktığını düşünmesine izin vermeyecektim. Ama bana sapıklık yapan adama daha çok sapıklık yapsın diye sapıklık yapan adama, bu sapıklıkları kesmesi için sapıklık yapmaya geldiğim doğruydu.
Yani bir nevi anlamsız bir yıldırma taktiği uygulamaya çalışıyordum. İşe yarayacağından değil ama.
"Öyle bir şey yok. Geleceğim hakkında ciddiyim" diye karşı çıktım ama oda benim baktığım tarafa dönünce inanmadığını belirten ifadesi gecikmemişti.
“Senden nefret ediyorum biliyorsun değil mi” diye sorduğumda ifadesine karşı kaşlarını çattı, kızıla yakın kaşlarını.
“Ve aslında ilk aşkında benim değil mi” diye sırıttı ardından
“İlk aşkım İtachi’ydi” gözlerini devirdi ve omzunu düşürdü
“Hepimizin ilk aşkı İtachi’ydi, Hiçbir zaman duruma yardımcı olmadın değil mi?” gözlerini kıstığını çevresel bakışımdan gördüm , “Artık, Kaito’ya Neji’den vazgeçmesini söyleyecek misin?” dedi.Sadece kafamı salladım, ‘hayır’ anlamında.
Kaito, set görevlilerinin birinin yanında durup elindeki senaryo hakkında konuşuyordu. Üzerindeki bej kahve kimono ona cidden yakışmıştı. Belki Neji ona gönül kaydırsa benim için daha kolay olurdu. Ama Naruto da ondan hoşlandığına göre - arada kalırdı. Tabii birde beni sevdiğini söylüyordu.
Mia’nın kaldırım taşı kompleksi vardı muhtemelen. Onu her ziyarete geldiğimde buraya oturuyordu vee burası herkesi gözlemek için ideal bir yerdi.
"Filmlerden fırlama bir sahne gibi değil mi" dediğinde Kaito da bakışlarını bize çevirmişti "İki kişi yakışıklı oğlanı dikizler, oda sanki hiçbir şeyin farkında değilmiş gibi yanındaki ile ilgilenir ama aslında kulağı gözü burada-” ve işte Kaito ile göz göze geldiğim o andı.. “ve birisine aşık olur zamanla. Ve sanırım göz göze geldiği kişi sensin.ahahah." kahkahasını havada bırakıp dudaklarını birbirine kenetledi muhtemelen, ki boğuk sesini dudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto no Ai!
FanfictionBoyXBoy Hikayesidir, Gerekli Yerlerde Uyarı Yapılmaksızın Smut,Şiddet ve Kan İçerebilir. Tanıtım Hikayenin Kendisi :3 Sanırım İlk Bölümlerde Bir Yerdeydi :D Türkiye'nin İlk İtachiXNaruto, SasukeXNeji Hikayesi olmakla beraber Naruto Alterntif Univers...