...
10. Bölüm 2. Kısım
Yüzüme dökülen saçlarımı geri taradım ve etrafa göz gezdirdim.
Muhteşem bir bahar akşamı, sıkıcı bir açık gökyüzü, sıkıcı bir karşılama merasimi, sıkıcı bir protokol.
Güzel bir mevsimin sıkıcı bir akşamı, Hyuuga evlerinin merkezindeki büyük konakta verilen küçük bir festival. Ortalıklarda koşturan çocuklar ve onları sürükleyen iki renkli genç insan.
Havuzun başında küçük ve işe yaramaz filelerle balık yakalamaya çalışan birkaç genç daha. Birbirleriyle geçmiş günler ve işleri hakkında sohbet eden yaşlılar. Onlara katılan arada sıkışmış ne genç ne de yaşlı kişiler. Birbirlerini çekiştiren kadınlar. Çocuklardan kaçan tekir kediler.
Dizilmiş masaların en ortasındaki büyük masaya yerleşmiş ve etrafı izlerken yanındaki pembeli arkadaşıyla sohbet eden doğum günü kızı. Ve ben.
Evet, ben!
Kendime seçtiğim hayatın bu kadar sıkıcı olacağını bilseydim, önceki gece annemin göğsünde hüngür hüngür ağlamazdım bu hayat için.
Muhteşem bahar, Sakuraların henüz açmasına yakın ama erik çiçeği yapraklarını dökerken etrafa hala kıştan kalma soğuğunu da insanların yüzlerine hafif meltemleriyle savuruyordu.
Birbirine kenetlenmiş parmaklarımın hareketsizliğinden uyuşukluğa ilerleyen halleri içimin sıkılmasını azaltmıyor. Aksine, bu gece burada nefes alan ve gülümseyen her şey bana nispet edercesine can sıkıntımı arttırıyordu.
Lacivert dağınık saçları ve donuk aynı zamanda soğuk kara bakışları olan o huysuz çocuğun tasasız hareketleri ise beni boğuyor.
Yıllardır süren ince narin bir cammışçasına davranan arkadaşlığımız, az önce bileğini tuttuğumda içime dolan soğuklukla sanki tuzla buz olmuş gibiydi.
Artık hislerim, kimseye ulaşmıyor sanki. Kalbimden çıkıp gitmiyorlar..
Oldukları yerde, beni tüketmeye devam ediyorlar.
Yanımda oturan güzel kuzenimse bana sadece tek bir şeyi hatırlatıyor.
Ne kadar çaresiz olduğumu.
“Neji-nii!?” Hinata solumda adımı seslendiğinde hafifçe kafamı ona çevirdim. Sonunda sohbet ettiği Sakura yanından ayrılmaya karar vermiş gibi görünüyordu. Ellerimi kaldırıp ona hafifçe gülümseyerek el salladım. Uzaklaşırken rotası renkli ikilinin yanına doğru gibiydi.
“İyi misin Neji-nii” dedi kafasını önüme doğru uzatarak Hinata, güzel yüzünde endişeli bir bakış vardı. Zaten dolgun olan dudakları parlatıcıyla daha da dolgunlaştırılmıştı, hafif makyajıyla canlanmış suratı daha bir güzel görünüyordu.
Muhteşem baharın hafif soğuğunda festivalle kaynayan ama benim için özellikle sıkıcı gecesinde daha olgun görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naruto no Ai!
FanficBoyXBoy Hikayesidir, Gerekli Yerlerde Uyarı Yapılmaksızın Smut,Şiddet ve Kan İçerebilir. Tanıtım Hikayenin Kendisi :3 Sanırım İlk Bölümlerde Bir Yerdeydi :D Türkiye'nin İlk İtachiXNaruto, SasukeXNeji Hikayesi olmakla beraber Naruto Alterntif Univers...