Proficiat! Jij hebt de badboy van Zweinstein aan je voeten! Draco Malfidus is je vriendje!
*Jullie eerste ontmoeting*
Je zat in je zesde jaar op Zweinstein. Je wou net van de trein stappen, maar toen hoorde je stemmen. Je besloot om te wachten. Je wachtte zo lang dat je bijna weer wou vertrekken, maar toen ging opeens de deur open en die vloog keihard tegen je neus. Het bloed spoot eruit en je viel op de grond. De deur vloog weer dicht en een jongen met witblond haar en storm grijze ogen keek je aan in je ogen. Zijn blik stond bezorgd en meteen knielde hij naast je neer.
'Het spijt me,' zei de jongen. 'Wacht laat mij maar.' Hij haalde zijn toverstok uit en richtte die op jou. Je was even bang dat hij je wilde vervloeken, maar je besloot om hem te vertrouwen. 'Episkey!'zei de jongen en je voelde je neus eerst warm worden en toen koud. Dan voelde je hoe je neus kraakte en toen weer heelde. Je voelde er eens aan en alles voelde normaal.
'Bedankt,' zei je oprecht. De jongen knikte en haalde een zakdoek uit zijn tas. Daarmee veegde hij het bloed van je neus en trok je vervolgens recht.
Jullie wandelden zonder iets te zeggen naar de laatste koets en hij liet je als eerste instappen.
'Ik ben Draco, Draco Malfidus. Het spijt me van daarnet,' zei de jongen.
'Geeft niet hoor. Kan iedereen overkomen. Ik ben jouw naam. Aangenaam,' zei je. Hij glimlachte en staarde naar je. Jij keek wat om je heen. Hij was best wel knap, maar zo mocht je niet denken... Of misschien toch wel...
*Hoe jullie een koppel werden*
Het was laat in de avond. Rond elf uur ongeveer. Jij en Draco waren nu beste vrienden, maar toch had je het gevoel dat je meer van hem wilde. Je zwierf wat rond in de gangen en stopte voor de deur van de toiletten van Jammerende Jenny. Een jongen met blond haar zat op de vloer te huilen. Het was Draco. Langzaamaan ging je naast hem zitten. Dan pas merkte hij je op. Snel veegde hij zijn tranen weg.
'Gaat het wel?' vroeg je bezorgd. Hij schudde hevig zijn hoofd. 'Wat is er? Je weet dat je me alles kunt vertellen,' zei terwijl je een hand op zijn schouder legde. Hij leek even te twijfelen en keek je aan. De tranen stonden in zijn prachtige grijze ogen. Toen vertelde hij je wat er fout was. Hij vertelde dat hij een Dooddoener was en liet je het Duistere Teken zien. Jij luisterde, maar je was wel geschrokken. Hij vertrouwde je zijn grootste geheim toe en vertelde ook dat hij een opdracht moest uitvoeren van De Heer van het Duister. Wat de opdracht was zei hij niet. Maar je besloot er niet op in te gaan, want je wilde dat hij zijn verhaal kon doen. Even zijn hart kon luchten. Wanneer hij klaar was keek je gefocust naar het Duistere Teken dat op zijn arm gebrand was. Voorzichtig ging je met je vinger over het Duistere Teken.
'Doet het pijn?' vroeg je. Hij schudde zijn hoofd.
'Soms brand het, maar nu niet,' zei hij. Hij legde een hand op je wang waardoor je automatisch naar hem keek. Zijn lippen kwam steeds dichter bij de jouwe en uiteindelijk zoende hij je.
Na een paar minuten gezoend te hebben, vroeg hij of je zijn vriendin wilde zijn. Daar hoefde je geen twee keer over na te denken en je werd zijn vriendin.
*Toekomst*
Jij en Draco overleefden de Tovernaarsoorlog en een paar weken daarna vroeg hij je ten huwelijk. Later kregen jullie één kind. Scorpius. Hij leek op zijn vader en was dus heel schattig.
*Meningen van andere personages*
George: Is dat niet Malfidus' meisje?
Fred: Geen idee, Georgie.
Ron: Ze is mooi. Alleen jammer dat ze haar leven zo laat verpesten door Malfidus.
Harry: Ik ben het niet eens met Ron. Ze is wel mooi natuurlijk. :) Maar ze mag kiezen met wie ze samen is. En als zij wat ziet in Malfidus wat ik helemaal niet kan zien, is dat oké voor mij.
Carlo: Ze heeft mooie ogen. Dat valt me wel altijd op. Wat is Malfidus toch een geluksvogel!
Hermelien: Ze heeft bijna betere resultaten dan ik! Ik haat dat mens!
Korzel en Kwast: Ze is lief hoor. Maar misschien iets te zacht voor Draco.
Draco: *Kijkt boos naar Korzel en Kwast* Ze is MIJN prinsesje. Ze is perfect voor mij en helemaal NIET te zacht! Ik had muren om me heen gebouwd bij wijze van spreken. En zij was de eerste die ze kon breken. Zij was ook het eerste meisje waar ik echt iets voor voelde... *Droomt verder over jou*
Albus Perkamentus: Zo te zien is Draco heel erg verlieft. *glimlacht*
Draco: Moet jij niet dood zijn?!
Albus Perkamentus: Ja.
Draco: Hoe?!
Albus Perkamentus: Magie.
Draco: *droomt verder over jou*
Sneep: Ze is een uitstekende leerlinge. En als ik het echt moet toegeven... Knap.
Schrijver: Wow, Sneepie heeft toch een zacht kantje.
Sneep: Dit blijf tussen ons.
Schrijver: Echt niet. Ik ga het op Wattpad zetten.
Sneep: *rolt met zijn ogen*
Marcel: *Kijkt bang naar Draco* Ze... z-zijn een m-mooi k-koppel...
Gelieve dit niet te kopiëren! Ik heb hier een verhaal over geschreven. Als je wilt, kun je altijd even een kijkje nemen. :)
JE LEEST
Test: wie is je Harry Potter vriendje?
Short StoryBeantwoord deze vragen zo eerlijk mogelijk en ontdek wie je Zweinstein vriendje is! Is het Harry zelf, zijn beste vriend Ron, Marcel, Fred, George, Carlo, Draco, Korzel, Kwast, Sneep, Albus of een Dementor?! (Nee, grapje. Geen Dementor.) Kom te wete...