6. Magie bolesti

259 26 6
                                    

,,Co chtěli? Jsi v pořádku?" zeptal se starostlivě Loki, když Altair vkulhala zpátky do cely. Vlčice se unaveně usmála a dobelhala se k němu. Vzal její hlavu jemně do dlaní. ,,Ale, nic zvláštního. Kde je Tesseract, co plánujete, tak do háje, řekneš už něco, jste si jistí, že ten vlk fakticky umí mluvit? Bylo to v pohodě..." Povzbudivě se na něj usmála a Loki se zatvářil mírně rozzlobeně.

,,Moc dobře víš, že poznám, když lžeš." řekl tiše a Altair stáhla uši. ,,Promiň... Netušila jsem, že něco jako elektřina nebo uhlíky může být tak děsivý," špitla. Loki ji jemně zvedl a položil si ji do klína. Věděl o tom, že je plachá a ustrašená, ale největší záchvaty paniky u ní způsobovaly bouřky či blesky, oheň a také zvuk práskání biče. To první chápal, už od štěněte ji bratr děsil drobnými bleskovými šoky, kde se však vzal strach z druhých dvou věcí, netušil.

,,Máte hodinu na to, abyste nám řekl, co chceme. Pak půjde znova." prohlásil milým hlasem Fury. Loki zavrčel. ,,Za tohle zaplatíte." slíbil mu, jednookým mužem to však ani nehnulo. ,,Fajn, nemáme problém to zopakovat rovnou." luskl prsty a přikročili dva agenti s připraveným obojkem s provazy. ,,Tohle bych do vás Midgarďanů neřekl," prohlásil pobaveně Loki. Altair se schovala pod lavičku.

Fury na něj tvrdě pohlédl. ,,Holt je potřeba se přizpůsobit." podotkl. ,,A ví o tomhle Thor?" usmál se potměšile Loki. ,,Co já vím, Altair je jeho stejně jako má, a zrovna tak nechce, abyste jí ublížil." ,,Váš bratr řekl, že pokud to nepůjde jinak, zkousne to. Mimochodem říká, že je to stejně kvůli vaší tvrdohlavosti. To už jí tím horkým uhlíkem můžete ublížit sám." odvětil Fury. Altair vylezla zpod lavičky a olízla Lokimu ruku.

,,Nic vám neřeknu. Altair?" otočil se pak k vlčici, jakoby jí udával psí povel. ,,Pomsta." přikázal jí jedno slovo. Fury nechápal, ale Altair kývla. Tvářila se zkroušeně. ,,Loki, prosím, vážně musím?" pokusila se přimět jejího pána změnit názor. ,,To byl příkaz." zněla tvrdá odpověď a vlčice stáhla uši. ,,D- Dobře." špitla.

,,Pokud jste si už popovídali, rád bych si ji půjčil." přerušil jejich hovor Fury a dovnitř vkročila dvojice agentů. Altair si klidně nechala nasadit těžký obojek i náhubek a pokojně následovala Furyho ostrou chůzi. Loki se vítězně usmál. Teď už stačí jen chvíli počkat.

Po pár minutách k němu dolehlo bolestné zaúpění a nadávky. Jeho úsměv se ještě rozšířil.

•••

,,Cože to Fury udělal?!" zaryčel vztekle Thor a praštil pěstí do zdi. Rozběhly se od ní pavučinky prasklin. ,,A ještě prohlásil, že jste to povolil." dodala klidně Natasha a sledovala, jak Asgarďan nasupeně přechází po místnosti. ,,Copak ten hlupák nechápe, že ona jen plní každý příkaz, co dostane?! Loki není jediný, komu na ní záleží!" Okolo Mjolniru se rozběhly drobné výboje blesků a Steve smířlivě napřáhl ruce. ,,Prosím, uklidni se trošku," požádal ho tiše a Thor na něj nasupeně pohlédl.

,,Počkej, vážně plní každý příkaz, který dostane?" zajímal se Tony. ,,Ano! Cvičili jsme ji s Lokim téměř deset let." odsekl Asgarďan. ,,Takže, i když by zrovna vybuchovala bomba a já jí řekl Sedni, prostě by si sedla a neutíkala?" pousmál se trochu jízlivě. ,,Přesně tak." odfrkl si Thor. ,,A co když by ležela zatížená tím tvým kladívkem a já ji přikázal, ať se postaví." ,,Tak by to udělala." zaskřípal Asgarďan zuby.

,,Nemohla by se hnout. Asi by byla celkem zoufalá, ne?" nadhodil vesele Tony. ,,Ne, prostě by tě uposlechla. Je to záhadou, ale je hodna mého Mjolniru. Dokáže ho unést." Přejel palcem po dlouhé násadě své zbraně. Stark uznale hvízdl. ,,Páni." zvedl obočí. ,,To je ale vedlejší! Nedovolím, aby jí někdo ubližoval kvůli tvrdohlavosti mého bratra! A navíc - ovládá magii bolesti!"

,,Cože?" zajímal se Bruce. ,,Dokáže vás jí zbavit, vezme ji na sebe - ale pak už ji bude nést navěky. Problém je s tím, že ostatní zbavuje jakékoliv bolesti - ať už zlomené ruky nebo jen škrábnutí, takže pořád trpí. Ale co je nebezpečnější, dokáže utrpení někomu způsobit!" Steve se zamyslel. ,,Věřím, že je hodná." prohlásil. ,,To ano, pokud poslouchá správné rozkazy! Je to mocná loutka..." Thor složil obličej do dlaní.

Steve si vzpomněl, jak opatrně ho držela a snažila se, aby mu neublížila. Jeden by čekal, že jeho krk neurvale chňapne a pokouše ho, ale on její jako břitva ostré zuby téměř ani necítil. A navíc ho ihned přestaly bolet drobná, ale nepříjemná zranění z boje s Lokim. Potřásl hlavou. ,,Musíme s Furym promluvit." prohlásil odhodlaně. Thor rozhodně kývl. ,,Na toho psa jsi vysazenej ještě víc než na tvý kladivo, co?" podivil se Tony.

,,Neurážej ji a nenazývej psem. Je to Snářka, mocná bytost. Je má a mám ji rád. Pokud chceš dnes klidné sny, mluv o ní jako o Altair." poradil mu Thor. ,,Klidný sny, jo?" ušklíbl se Tony. ,,Bolest není jediná magie, kterou ovládá." podotkl Thor zachmuřeně.

•••

,,Myslím, že jste si to poněkud rozmyslel, ne?" uchechtl se Loki. Fury si mnul čelo a gestem nařídil, aby Altair hodili do cely. ,,Musím přiznat, že něco takového jsem nečekal." uznal. Vlčice prosebně koukla na Lokiho. ,,Můžu je toho prosím zbavit?" zakňučela. Černovlasý bůh zvedl oči v sloup, ale kývl. ,,No jo, prosím tě." Vlčice přešla ke sklu a položila na něj tlapky. Agenty i Furyho přestala sužovat silná bolest hlavy, zatímco ona se chytila tlapkami za hlavu.

,,Aaau! omlouvám se vám." zamrkala bolestně přimhouřenýma očima. Za pár chvil už si na nový nápor neustálé bolesti, kterou měla v sobě, zvykla a přiběhla se přitisknout k Lokimu. Fury zvedl obočí. ,,Hodila by se nám." prohlásil. Loki se předklonil, v očích ledovou zuřivost. ,,Altair je a mého bratra. Vy a ten váš S.H.I.E.L.D. ji nikdy nedostanete. A zaplatíte za to, že jste jí ublížili." zavrčel.

,,Už se těším. A mimochodem..." Fury zalovil v kapse svého obleku a vytáhl červený gumový míček, ,,tady máte něco, čím by se mohla zabavit." Vhodil míček dovnitř a Loki pohrdavě sledoval, jak se k němu kutálí. ,,Můžete si s ním třeba aportovat." navrhl Fury a na tváři se mu opět objevil potměšilý úsměv, teď, když už ho nedrtila bolest hlavy.

,,Brzy jí aportuju vaše hlavy." zavrčel Loki, ale zvedl míček z podlahy. Fury se otočil a rázně odešel. Altair chvíli čekala, než její krev zhojí nová zranění a spáleniny. ,,Já jim nechci ubližovat, Loki, prosím." zakňučela prosebně. Černovlasý bůh se na ni otočil a pak se usmál. Byl to trpký úsměv. ,,Já vím, Altair. Omlouvám se, že jsem ti to přikázal... Ale nezapomeň na náš plán, ano?" vzal její tlapky povzbudivě do rukou. Kývla. ,,Dobrá." kníkla.

,,Fajn. No, myslím, že teď už alespoň máme zábavu." pohodil míčkem v dlani a mrštil jím proti sklu. Odrazil se a začal divoce skákat po cele. ,,Chytej," vyzval vlčici.

Taaaak co říkáte na další kapitolu? Jaký je váš názor na Altair? Co si o ní myslíte?? Je opravdu tak hodná, jak to zatím vypadá, nebo ne?

Kneel before me! (Okovy svobody: 1) [Avengers/Loki FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat