10. Svět, nebo přítel?

248 21 3
                                    

,,Tu krychli chrání neprostupná síla." sdělil Thor Stevovi. ,,Je to tak, musíme tu armádu zničit." ozval se Tony ve sluchátcích. ,,Jak to zvládneme?" zeptala se Natasha. ,,Jako tým." odpověděl hrdě Steve. ,,Mám s Lokim nevyřízený spor," zavrčel Thor a sledoval Altair, jak na znamení podřízenosti sklání hlavu a spěšně se stahuje z jeho dosahu. Zavadil pohledem o její obojek a přemýšlel, že by jí ho sundal. Pak si to rozmyslel a odfrkl si. Zaslouží si to, pomyslel si tvrdě.

,,Tak to nejste sám," prohlásil Hawkeye a počítal, kolik šípů mu zbylo. Altair zavřela oči a další stoh stínových mu vyčarovala. ,,Bohužel, upgradeovaný, jako máte vy, neumím." usmála se omluvně. ,,Pořád lepší, než nic. Díky, vlčice. Jsi fakticky překvapující." pousmál se Hawkeye a strčil nové šípy do toulce. ,,To ani ne. Spíš prostě dělá, co se jí řekne. A teď dost možná taky nechce dostat další šok." utrousil Thor. Altair na něj smutně koukla, v hlase mu zazníval posměch. Ale upřímně, měl pravdu.

,,Smyslem Kráturova života je sloužit vznešenému a starobylému rodu Blacků," napodobila posměšně a otočila oči v sloup. Natasha si významně pohodila oválným ovladačem v ruce. ,,Teď je řada na mě," prohlásila a usmála se. Altair o pár kroků ustoupila a ustrašeně se přikrčila. ,,Tak se mi to líbí." odfrkla si agentka a strčila ovladač do kapsy. ,,Jen zůstaň pěkně se staženým ocasem."

,,Počkejte. Loki soustředí jejich útok na nás a to chceme. Bez něj by mohli zdivočet. Stark je tam nahoře, bude potřebovat-" přerušilo ho vrčení motoru. Ohlédli se. Byl to Bruce Banner. Přijel na otřískané staré motorce. Teď seskočil a nervózně se usmál. ,,No, vypadá to tu... Dost hrozně." zazubil se nejistě. ,,Vy jste byl horší." podotkla Natasha. ,,Promiňte," řekl upřímně. ,,Ne, teď se nám to šikne," pousmála se.

,,Starku, Banner je tu, jak jsi říkal." řekl do sluchátka Steve. ,,Výborně, tak ať se připraví. Vedu vám zábavu." zněla odpověď. Za chvíli se ozvalo hučení a třesk. Skla jednoho z panelových domů se roztříštila díky ploutvi, nebo jak to nazvat, obřího kovového monstra, které rozzuřeně pronásledovalo Iron Mana. Thor zavrčel a pohodil si kladivem v dlani. ,,Tohle mi nepřijde jako zábava," zamračila se Natasha.

,,Doktore?" oslovil Steve Bannera. ,,Teď by se hodilo, abyste se naštval." ,,Jsem naštvanej pořád. V tom je ten můj fígl." usmál se na Natashu. Zvolna se otočil, tričko popraskalo pod náporem provazů svalů pod zelenou kůží. Hulk zavrčel a máchl pěstí. Zastavil to obrovské mostrum, jehož setrvačnost ho začala překlápět na záda. Tony do něj navíc vypálil výbušnou střelu.

Steve svým štítem přikryl Natashu, Altair ochranitelsky zalehla Hawkeye a Thor decentně zamrkal nad mírou jasu, když se příšera začala rozpadat. Hulk zuřivě zařval, zvuk rezonoval ve vzduchu a Altair sebou trhla. Postavili se zády k sobě do kruhu, srdce jim tloukla adrenalinem, oči jim divoce plály a vlčici napadlo, že by to chtělo nějakou dramatickou hudbu. Přidají v postprodukci, pomyslela si ironicky, ale neodvažovala se narušit sílu okamžiku. Hawkeye do tětivy založil jeden z jejích stínových šípů a potutelně na ni mrkl.

Ozval se jásot lidí nalepených na skla svých úkrytů a Altair toužebně pohlédla směrem ke Stark Tower. ,,Ts ts," udělala nesouhlasně Natasha a vlčice svěsila hlavu. Steve začal udílet rozkazy. ,,Burtone, jdi tam na tu střechu, vlčice tě sveze. Hlídej a hlaš jejich pozice. Starku, ty zničíš vše, co se od nás dostane dál, než tři ulice, nebo to pošleš zpět." Hawkeye kývl a hodil k Altair hlavou, ať jde za ním.

,,Taky bych tě mohla shodit a nechat dole rozplácnout. Momentálně bojuju proti vlastní armádě," upozornila ho, když vzlétla. Hawkeye se uchechtl. ,,Překvap mě." vyzval ji. Přistáli nahoře a on si nachystal stínový šíp do tětivy. ,,Mimochodem, fakt, že teď je s elektrošokem na řadě Natasha, neznamená, že to nemůžu prostě zmáčknout, zajistit a nechat tě kňučet vedle, zatímco ti sestřelím pána," podotkl.

Kneel before me! (Okovy svobody: 1) [Avengers/Loki FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat