Epilog

282 27 4
                                    

Ulevilo se jim, ale pak se znova zděsili. ,,Vůbec nezpomaluje," řekl znepokojeně Thor a roztočil kladivo. Altair se přikrčila, připravená vzlétnout. Ale než stačil jeden z nich Tonyho chytit, vyskočil pro něj Hulk. Nabourali spolu do jedné budovy a když dopadli na zem, zelený kolos ještě několikrát poskočil, Tony však byl vcelku. Altair se Stevem po sobě rychle střelili mírně pobaveným pohledem a pak se všichni vrhli k Iron Manovi bezvládně ležícímu na zemi.

Thor serval jeho masku a netrpělivě ji odhodil opodál do prachu. Tony nejevil známky života, ale Altair poznala, že je pouze v bezvědomí. Ulevilo se jí. ,,Můžu ho-" začala, ale přerušil ji Hulkův náhlý řev. Tony se s leknutím probudil. ,,... vzbudit trochu něžněším způsobem," dokončila vlčice a povzdechla si.

,,Co se stalo? Doufám, že jste mě nelíbali." ušklíbl se Tony a střelil pohledem po Altair. ,,A co ta tu dělá? Můžu jí ustřelit hlavu za to, že pokousala moji dceru?" zeptal se opovržlivě. ,,Vyhráli jsme." řekl prostě Steve a stále ještě těžce oddechoval. ,,No, to je super, paráda, byli jste dobří. Ale zítra si dáme volno. Zítra..." Hekl a posadil se, ,,nemakám. Jedls někdy shawarmu?" zeptal se Steva. Ten se uchechtl. ,,Neznám to, ale chci to zkusit." pokračoval Tony.

,,Ještě jsme neskončili." přerušil je Thor a pohlédl směrem ke Stark Tower. V Altair se sevřelo srdce. Loki! ,,Ale pak na ni zajdeme." řekl rozhodně Tony a začal se zvedat. Natasha na Altair pohlédla. ,,Jsi nějaká podezřele povolná." prohlásila a pohodila v dlani ovladačem. Vlčice sebou trhla a ona se usmála. ,,Uklidni se." mrkla na ni. ,,Dokud neskočíš někomu z nás po krku nebo se nám nepokusíš vzepřít, tahle věcička zůstane vypnutá."

•••

Když Lokiho obestoupili, vrhla se k němu a pomohla mu na nohy. Přitiskla se k němu, šťastná, že ho zase vidí. ,,Kdyby vám to nevadilo..." hekl tiše Loki, ,,teď bych si ten drink celkem dal." Luskl prsty a nenápadně ukázal na Natashu. Altair se náhle prudce otočila a vrhla se po rudovlasé agentce. Už už ji srážela k zemi, když v tom žena ustoupila o dva kroky doprava a vlčice náhle vyjekla. Schoulila se do klubíčka a začala naříkat. Natasha s uspokojivým úsměvem zajistila ovládání od obojku, aby zůstalo zapnuté, a vrátila váleček do kapsy. Nevypadala, že by byla ochotná ho v nejbližší době vypnout. ,,Já věděla, že bude lepší si tohle nechat na později," prohlásila a ušklíbla se. Loki zkřivil obličej zuřivostí a bezmocností.

•••

Tu kovovou masku na spodní polovinu obličeje mu dali především jako poněkud krutý žert. Vypadal pak podobně jako Altair s náhubkem, která šla vedle něj. Nesl však hlavu vzpříma, ačkoliv na něj všichni ti lidé kolem zírali. Vlčice klusala vedle jeho pravé nohy jako vždy. Nerozluční, pomyslel si Steve a s malým úsměvem si odfrkl.

Thor a Loki se postavili naproti sobě. Hawkeye k nim ještě přikročil a pohladil Altair po krku. Smutně se na něj usmála a přitulila se k jeho rameni. Ráda by mu asi řekla nějaká slova na rozloučenou, ale mluvení jí náhubek znemožňoval. Pouze se usmála a pak vyčarovala stínový šíp, ale ozdobně vytvarovaný. Hawkeye si ho prohlédl, ukazoval výjevy z posledního boje. Usmál se.

Steve ji poplácal po zádech. Natasha ji podrbala pod krkem, Bruce ji pošimral za ušima - nervózně sebou cukla - a Tony ji nakopl. Ostatní se po něm káravě podívali. ,,No co? Pokousala mi dceru!" bránil se, ale nakonec jí přeci jen přejel rukou po hlavě. Vložil do toho nenadálou láskyplnost, vzhledem k tomu, co předtím řekl.

Pak Altair přešla zpátky k Lokimu, který to celé sledoval, a přitiskla se k jeho noze. Pousmál se. Pak uchopil druhé ucho nádoby s Tesseractem, které mu podával Thor a pohlédl na něj. A v záblesku modrého světla všichni tři zmizeli.

Vlastně čtyři, ačkoliv o té čtvrté nikdo krom Lokiho nevěděl.

Evelyn.

K O N E C

Taaaaaadaaaaa! Já... Nevím co se to stalo, ale napsala jsem knížku za 48 hodin! XD Doufám, že se vám líbila, snažila jsem se ji napsat trochu originálně, ale nevím, jestli se mi to povedlo XD

No, každopádně bude druhý díl. Nejspíš z toho udělám sérii. Můžete se těšit ;)

Draci s vámi, Altair ❤️❤️❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 10, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kneel before me! (Okovy svobody: 1) [Avengers/Loki FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat