9. Pod kontrolou

261 20 19
                                    

Altair zamžourala a potřásla hlavou. ,,L- Loki... Co se stalo...?" zahuhlala a pak si uvědomila, že není s Lokim. Leknutím rozšířila oči. ,,Je vzhůru," informoval stručně Kapitán America a přitiskl vlčici jedno koleno na krk, čímž ji přišpendlil k podlaze a částečně zablokoval přístup ke kyslíku. Jeho váha jí drtila krk.
,,Nepřipomíná ti to něco?" zavrčel tiše. ,,Já jsem byla víc jemná," vyrazila ze sebe a lapala po vzduchu. ,,Nevím, jestli jste si toho všimli, ale nemám tak úplně v plánu zaútočit na trojnásobnou přesilu, můžeš mě prosím pustit?" procedila skrze zuby.

Bolestivý tlak pominul a ona se sípavě nadechla. Byla v letadle. Vpředu seděla Natasha a Burton a Kapitán America na ni ostražitě hleděl, připravený ji znova přišlápnout. ,,Pokus se o něco a Burton do tebe napere výbušnej šíp." varoval ji. Mlčky kývla a postavila se na nohy. ,,Kam to letíme?" zeptala se. ,,Nakopat zadek tvýmu pánovi." odpověděla s klidem Natasha. Altair stáhla uši. ,,A na co tu máte mě?"

,,Ze dvou důvodů. Jednak jako pojistku, kdyby něco, Loki je na tebe celkem vysazenej, a za druhé kvůli tomu, že tohle se neobejde bez zranění. Budeš nás zbavovat bolesti." odvětil na rovinu Burton. Vlčice je přejela pohledem. ,,To jsem měla v plánu tak jako tak." olízla si pysky. ,,Hele, nemám rád, když někdo od Lokiho něco plánuje, takže radši žádný plány neměj," dloubl do ní Steve botou, nijak zvlášť něžně. Loupla po něm očima.

Letěli okolo Stark Tower a Altair náhle přiskočila k sedadlům pilotů. ,,O nic se nepokoušej, střílím i za jízdy," varoval ji Burton, ale ona zavrtěla hlavou. ,,Ne, ne, ale... Jsou tam! Oba!" zakňučela a hleděla na oblouk věže, kde spolu bojovali Loki a Thor. Smutně na to koukala. Náhle Loki máchl holí a paprsek z ní silně udeřil do jednoho křídla jejich letounu. S Altair to hodilo na druhou stranu letadla. ,,Au!" sykla. Začali se řítit k zemi a ona radši zavřela oči.

Prudký náraz si s ní poházel jako s míčem - nejdřív ji mrštil na strop, pak zase na zem a na obě strany. Spíš instinktivně chytila Steva do křídel, aby to s ním tak neotloukalo, takže když přistáli - nebo spíš spadli uprostřed náměstí - nechápavě a překvapeně po ní koukl. ,,Proč jsi to udělala?" zeptal se. Na čele měla drobnou tenkou ranku od hrany štítu, o který se praštila. ,,Tak promiň, příště tě nechám taky se omlátit o všechno v dosahu." obrátila oči v sloup.

,,Na vybavování nemáme čas." okřikla je Natasha a vylezla ze sedadla. ,,Jo a vlčice?" upoutala její pozornost. ,,Myslím, že sis všimla toho obojku, co máš na krku. Zkus něco a proženem tebou elektrickej šok." Altair ustrašeně stáhla uši. ,,Trojnásobný," vytáhli malé válečky i Steve a Burton a zazubili se. ,,K noze, pejsku." prohodil střelec posměšně a vyšel ven. Altair nezbylo, než je následovat.

Ukryli se za převráceným autem. Steve se rozhlédl po prchajících lidech, kteří ječeli a panikařili. ,,Musíme těm lidem nějak pomoct," prohlásil. Vtom zemi pokropila sprška střel. ,,Loki!" vykřikl Burton a Altair prudce zvedla hlavu. Pak vyjekla bolestí a zkroutila se, protože Steve zmáčkl konec ovládání od obojku a ten do ní pustil elektrický šok. ,,Nikam nejdeš. Jasný?" zavrčel důrazně a ještě chvíli ovladač podržel, aby vlčici došlo, kdo je teď pán. ,,J- Jo..." zakňučela skrze pevně zaťaté zuby a bolestně se třásla.

Steve ovladač pustil a schoval do kapsy. ,,Jen aby bylo jasno," prohodil s úsměvem a šťouchl do ní špičkou boty, aby ji dostal na nohy. Pomalu se na roztřesené končetiny postavila, třásla se děsem a třeštila oči na zem, hlava a křídla svěšené. ,,Hodná holka," poznamenala ironicky Natasha. Ozval se výbuch a všichni se otočili. Jedno z vozidel nepřátelských - nebo spojeneckých, pomyslela si hořce Altair - nabouralo do cesty a vybuchlo. ,,Ti lidi musí zmizet z ulic!" křikl Steve. Natasha sprškou střel pokropila jedno vozidlo.

,,Postarejte se o to." vyzvala Steva. ,,Budete mě krýt?" zeptal se. ,,Kapitáne?" ozval se Hawkeye a Steve pohlédl na něj. Střelec se chmurně usmál. ,,S největším potěšením." prohlásil.

Nepřátelé na ně zaútočili, jenže je skosila sprška střel a šípů. Na chvíli se stáhli, čehož Hawkeye využil a vrhl se k autobusu se zablokovanými dveřmi. Zabral a otevřel je. Pak zase začal střílet po boku agentky. ,,Úplně jako tenkrát v Budapešti!" zakřičela a na tváři jí zacukal divoký úsměv. ,,To si to pamatuješ dost jinak, než já!" křikl odpověď Burton a sázel do tětivy jeden šíp za druhým.

,,Jste dobrý střelec!" překřičela ruch boje Altair. ,,Sklapni!" vyzval ji mile Hawkeye. ,,Já jen chtěla říct, že ne tak dobrý, jako já." ušklíbla se vlčice a ve vzduchu se zhmotnil stínový luk a šíp. Bleskurychle vystřelila po Kapitánu Americovi, který utíkal pronásledovaný palbou, ale než ho stačil zasáhnout, Hawkeye vytáhl z kapsy ovladač a stiskl ho. Altair vyjekla a zkroutila se na zem. Její soustředění se narušilo a šíp se jednoduše rozplynul, kousíček od Stevovy nohy.

,,Do há-je," vyrazila ze sebe vlčice, obličej zkřivený bolestí. Burton se znovu chopil luku a začal střílet. Ovladač zajistil a strčil do kapsy. ,,O- O- Omlou- vám se!" zakňučela Altair, stále jí totiž probíjel elektrošok. ,,Au- Au! Prosím, mohl by- ste to vyp- vypnout?!" zavyla prosebně. Hawkeye sestřelil dalšího vojáka. ,,No, začnu nad tím přemýšlet. Dalo by se to nazvat karmou. Asi za pět minut mě to možná přestane bavit, ale zatím..." Na chvíli ustal ve střelbě a mile se na vlčici usmál. ,,Zatím je to neskutečně uspokojivý pohled."

Natasha obrátila oči v sloup. ,,Ještě ji budeme potřebovat. Nechceš si to s ní vyřídit, až to tu doděláme?" zeptala se, ale nijak zvlášť se ho nesnažila přemluvit, ať toho nechá. ,,No, tohle je taková moje menší pomsta," prohlásil Hawkeye. ,,Mů- žu- to- vzít ja- ko po- vel?" zasípala zoufale Altair. ,,Co?" zamračil se střelec. To už ale Altair obrátila bolest šoku na něj. Vyhekl a luk mu vypadl z ruky, ovladač však stále svíral.

Ale jen na vteřinku. Pak bolest ustala a Altair zase zakňučela, šok opět proudil do ní. ,,Pro- miňte- mi to," vyhekla, Hawkeye ale vypnul ovladač a strčil si ho do kapsy. Opět začal střílet. ,,Takže ty to vlastně klidně můžeš obrátit proti nám?" zeptal se. ,,Ale neudělám to. Dalo by se říct, že ze slušnosti." doplnila ho Altair a zničeně se otřásla. Cítila nepříjemné mravenčení jako pozůstatky šoku. Hawkeye zavrtěl hlavou. ,,Začínáš mě udivovat." prohlásil.

Po pár minutách boje zblízka se k nim Steve připojil. Natasha se oháněla zbraní jednoho ze zabitých mimozemšťanů, když v tom přistál vedle nich a začal do nich bušit štítem. Náhle se ozvalo hlasité zahřmění a Altair polekaně vyjekla. Ona sama zabodávala stínové zbraně do každého, kterého nezvládli Natasha s Hawkeyem. Asi osm nepřátelských vojáků srazily blesky a s cinknutím Mjolniru u nich přistál Thor.

,,Mohl si jeden menší našít do tý vlčice." poznamenal Hawkeye suše.

Líbí se mi vztah mezi Altair a Hawkeyem XD Celkově Hawkeye mám ráda :3 Co vy?

Btw. V médiích máte Stevovu definici karmy XD

Kneel before me! (Okovy svobody: 1) [Avengers/Loki FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat