13.~Red or blue wire?

954 67 36
                                    

Hirtelen, a levegő is bennem akad. Hogy jön Harry ahhoz, milyen tampont használok?! Hát már bocsi, hogy a betétek túl nagyok és kényelmetlenek, és igazgatnom kell miattuk a nadrágom... Hitetlenkedve fordulok a göndör barna szar zsák felé, aki nem tiszteli eléggé a női nemet.

Most kinyitotta Pandora szelencéjét, és elszabadította a létező legrosszabb dolgot... Egy feminista hisztit...

- Szóval, úgy érzed jogod van, a tamponjaimról beszélni? - szegezem a kérdést, Harrynek.

- Figyelj baba, jó katona vérben is harcol, szóval nincs aggódni valód - leveszi a szemét az útról, hogy vigyorogva rám kacsinthasson.

Hmmm...

- Abba a hitbe ringattad magad, hogy amikor éppen görcsölök mert a méhem összehúzódik. - a kezem ökölbe szorítom, így gesztikulálva is megmutatva a borzalmat, amit a nők átélnek - Mikor csak egy raklap kajára vágyom, és egy filmre amivel kiabálhatok és kisírhatom magam rajta, mindezt bekuckózva a macskámmal és egy takaróval - nézek rá összeszűkített szemekkel - hagyni fogom, hogy amikor viszket a Jancsikád, rám mássz?

- Nem kell így felfognod - sandít rám - igen is, rád fogok mászni, mert nincsen más hasznod, amiért életben hagynálak. De, majd eszem ananászt, hogy neked is kedvezzek kicsit - hagyják el a szavak a száját, rezzenéstelen arccal.

Azonnal elfut a pulyka méreg, hogy ilyen lenézően kezeli, a nők szenvedését a havi baj miatt. Dühösen összeszorított szájjal, emelem rá szikrázó tekintetem.

- Van fogalmad róla mi történik ilyenkor? Mit élünk át minden hónapban? - vonom fel a szemöldököm.

- Alien tojások kelnek ki a hasatokban és attól lesztek ilyen zakkant picsák, mert a frissen kikelet alienek, felzabálják a józan eszetek - gondolkodik el - vagy, ilyenkor áramlanak ki belőletek a sátáni nő gondolatok, és a vörös szín jelzi, hogy a hülyeségeitek elestek a harcban, a józan érvekkel szemben - ránt vállát - Gondolom én...

Nagy levegő... Még mindig nem fojthatod meg, bármennyire is szeretnéd... Amíg vezet, addig csak fantáziálj a haláláról...

Hogy lehet ilyen kevés és téves fogalma erről?! Értem én, hogy még egyszer sem kelt úgy reggel, 'Oh, basszus, éjszaka megjött! És pont, az egyik kedvenc bugyimban'. De, attól még lehetne kevésbé tapintatlan. Nem azt kérem, legyen biológus, csak használja az agysejtjeit, még akkor is, ha kevesebbel született, mint az átlag.

- Hmm, mindkettő nagyon reális válasz - teszem az állam alá a kezem, mintha mérlegelném a hülyeséget, ami az imént ömlött ki a száján - Piros vagy kék drót? Piros vagy kék? Piros? Kék?

Harry, kíváncsian tekint rám. Én pedig úgy teszek mintha valami, megbolygatna az ülésen, a műszerfalhoz kapok, hogy megtartsam magam.

- Mi volt ez? Mit csinálsz, valami agy bajod van? - értetlenkedik a zöld szemű srác, és közben indexelve kanyarodik, amerre a várost jelző tábla mutat.

- Ja, bocsi - mondom úgy, mintha kifarasztott volna, hogy egyhelyben tartsam magam - Csak a robbanás szele, majdnem leborított az ülésről, mivel a kék és a piros drót is egy hatalmas faszság volt - mondom úgy, mintha ez, egyértelmű lenne - Game over, seggfej! Felrobbantál!

Harry, csóválni kezdi a fejét és összepréseli a száját. Az ujjai, kissé elfehérednek, ahogyan a kormányt szorítja. Az állkapcsa is megfeszül. Érzem, amint az autó belső tere, megtelik feszültséggel. Habár nem olyan vészes mint korábban, de megint felidegesítettem.

- Még mindig felettébb vicces vagy, remélem nem fertőző, amitől ilyen feltűnési viszketegséges vagy - morogja nekem.

- Nem kell, ilyen liliom lelkűnek lenned - dünnyögöm vissza - nem mellesleg, még mindig te raboltál el engem - mutatok rá a lényegre, hogy ki a nagyobb bunkó.

- Ha még egy szót meghallok, amíg leparkolok a házad előtt - darálja, hideg hangon - hogy, kihozhasd a macskád, ezzel teljesítve az egyezségünk rád eső részét - a szeme sarkából, az arcomra pillant, a tiltakozás jeleit keresve - a dög fogja elszenvedni, te pedig végig nézed...

Tudom, hogy sokáig tartott új részt hozni. Megint igyekszem majd, rendszeresen publikálni. Ha van bármi észrevételetek, nyugodtan írjátok meg (az ember evő diétám, már 1 hónapja abba hagytam^^)

Ha tetszett, kérlek kommentelj és nyomj egy csillagot :)

Köszönöm.

Happygirl

↯Passing Darkness↯ (H.S)Onde histórias criam vida. Descubra agora