3. BÖLÜM

25 3 7
                                    

ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır.

Jimin: Turkuaz'ın kızı mısın?

Evet. Ailem bu izi saklamamı söyledi. İşten bile atılabilirim. Aramızda kalsın lütfen.

Jimin: Merak etme sır saklayan biriyim. Taehyung geliyor. Seni onla tanıştırayım.

Jimin: Tanıştırayım bizim yeni menajerimiz. Adı seji

Merhaba tanıştığıma memnun oldum.

Taehyung: Merhaba, ben taehyung Bu arada ayakkabıların çok güzel

Teşekkür ederim.

Taehyung: Diğer üyeler yurdumuzdalar. Şuan herkesin çok işi var. Çok çalışıyorlar. Yorgunluktan hastalanıcaklar diye korkuyorum.

Jimin: Sana özel bişey diyebilir miyim?

Taehyung: Tamam! Tamam! ben gidiyorum. Birazdan geleceğim.

Jimin: Efsane hakkında konuşacağım. Bence diğer üyelerede söyle yinede sen bilirsin ama söylersen daha iyi olur. Onlarda sır saklayabilirler. Bunu sadece benim bilmem hoşuma gitmiyor.

Peki. Dediğini yapacağım.

Jimin: Yaparsan beni çok mutlu edersin.

Yarın için bir yemek düzenlemek istiyorum. O zaman açıklayacağım.

Jimin: Birşeyler içmeye gidelim mi? Seni daha çok tanımak istiyorum.

Olur.

Jimin: Umarım sorularımdan rahatsız olmazsın. Memleketin neresi?

Ben Türkiyeliyim.

Jimin: Demek uzaklardan geliyorsun. Turkuaz'ın kızı olduğuna göre özel güçlerin var.

Sudaki hayvanlarla konuşabilme özelliğine sahibim

Jimin: Benimde sihir gücüm olsaydı. Hayvanlarla konuşabilmeyi tercih ederdim.
Şuradaki süs havuzunu görebiliyor musun? Oradaki balıklarla konuşabilir misin?

Tabikide. Mesela onlara bir soru sorayım. Sende görmüş olursun.

5 dakika sonra

3 aydan beri burada olduklarını öğrendim.

Jimin: Keşke benimde özel güçlerim olsaydı. Seninle tanıştığım için mutluyum. İyi birine benziyorsun. Eğlenceli bir kişiliğin var. Ayrıca çok şirinsin

(Of yanaklarım kızarıyor. Durmadan iltifat ediyor. Utançtan öleceğim.) Teşekkür ederim.

SEJİ (Turkuazın kızı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin