ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır.
Şşşt! Lütfen yüksek sesle konuşmayın. Burası bir mezarlık. Babam annemin memleketine yani Kore'ye gömülmesini istemişti. O yüzden biraz sonra cenaze töreni olacak.
Keşke bunlar başımıza gelmeseydi.
Burada çok durmamam gerekiyor. Hemen işe gitmeliyim. Çocukların yine konsept çekimleri var.
STÜDYO
Merhaba millet! Hayat nasıl gidiyor?
Hoseok: Merhaba hiçbirimiz iyi değiliz
Neden? Noldu?
Hoseok: Bir anda hepimizin telefonuna bir mesaj geldi. Gelen mesajların hepsi aynı kişiye aitti. Mesaj herkesin psikolojisini kötü etkiledi.
Şunu bir gösterir misin?
Hoseok: İşte burada...
Gelen mesaj bir videoydu. Videoda bir kız üyeler hakkında kötü şeyler söylüyordu. Videoyu durdurdum.
Bu tür mesajlar her zaman geliyor. Neden bu kadar psikolojiniz bozuldu anlayamadım.
Hoseok: Daha videonun hepsini izlemedin. Sonlara gel. Ne olduğunu anlayacaksın.
Videoyu son kısımlara getirdim.
Gözlerim fal taşı gibi açıldı.Hoseok: artık neden bu kadar kafaya taktığımızı anlamışsındır.
Videonun devamında kız intihar ediyordu. Çok caniceydi. Kanları görünce midem bulandı ve hemen lavaboya gittim. Bu görüntü benide etkiledi.
Kızın intihar sebebi fan meetinge kabul etmemeleri ve şiddet göstererek dışarı çıkarmalarıymış. Sanırsam benim menajerlikte olmadığım günler yaşanmış.Çocuklara bakındım. Hepsinin gözleri bir yerlere dalıp gitmişti. Çok üzgün görünüyorlardı. Teker teker yanlarına gidip moral cümleleri söyledim.
Kendinizi toplamaya çalışın lütfen! Çekimlerden sonra ilk uçakla Amerika'ya gidiyoruz. Biraz neşelenin!
Gülmeleri için birkaç aegyo yaptım. Kıkırdamaları duyunca azıcık olsada keyfim yerine geldi. Onları mutlu görmek çok güzel.
"Bu hangi konsept çekimleri" Diye meraklanacaklara hemen cevaplayayım; Love yourself'ten self'in L versiyonunu çekiyoruz. Zaten gelecek fotoğraflardan durgun olduklarını görebilirsiniz.
Yoongi: Seji su getirir misin?
Getirdim oppa!
Jungkook: Noona peçete lütfen!
Hemen veriyorum.
Jin: Turkuaz ceketim nerede?
İşte burada...
Tae: Seji!
Ne vereyim oppa'maTae: Birşey getirmeni istemiyorum. Lütfen sakin ol ve sadece gülümse... Sen bizim neşelenmemiz için uğraşıyorsun. Biz seni unutuyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEJİ (Turkuazın kızı)
FanficBEYİN DALGALARI... BÜTÜNLEŞMİŞ ZİHİNLER... 심장은 뇌를 보지 못합니다. 6-27-6-21-28-24-10-12-17-8 12-22 1 15-12-16 ROSA adlı kitap ile karakterler beraber kullanılmıştır. BİLGİ!! Hikayedeki efsane gerçek değildir. Bütün olaylar uydurulmuştur. Gerçekmiş gibi far...