♡º~YENI SEZON~º♡

191 31 34
                                    


Yazar'dan:
Hayat herkese acımasız yüzünü göstermişti. Nerden bilebilirsin ki bir patlama olacak belki de en sevdiğini kaybedeceğini. Belki her gece Allah'a dua edeceksin. "Keşke ona bişey olmasaydı da bana olsaydı Allah'm" diye... Hayat herkes için fazlasıyla zorlaşmıştı...

Oğuz Sevdiği kadının şuan da yanında olmadığı için her gün geberecek duruma geliyordu... Galiba Bahar'a olanı tahmin etmişsinizdir... Bahar o patlamadan sonra veffat etti.

Alp Esma'nın Eylül'den sonra başkasını hatırlamadığı için Esma'ya herşeyi hatırlatma çapasındaydı... Esma Kazadan sonra hafızasını kaybetmişti...

Ömer'in sevdiği kadın 2 ay boyunca yoğum bakımda yatįyordu. Ve doktorların dediğine göre Iz uyanınca bir kulağı duymuyacakmış.... Įz kazada bir kulağı sağır olmuştu.. Ve 2 aydır yoğum bakımdadır...

Bence Ali'nin yaşadıklarına inanamıyacaksınız... Eylül... Eylül Patlamadan sonra... Ölmüştü... Ama Ali buna inanmıyordu... Patlamadan sonra Eylül'ün cesedini bulamadılar.... Herkes Ali'ye "O ŞIDDETLI PATLAMADA CESETINI BULUNA BILECEĞINI MI DÜŞÜNÜYORSUN" diyiyordu... Ali aklından şöyle" Bahar'ın cesedi nasıl bulundu" diye geçiriyordu....

♡♡♡
Sevgili günlük;
Hayat hepimize karşı zorlanmıştı. Herkes sevdiği kadın peşindeydi. Kardeşim dediğim Bahar ölmüştü... Kardeşim 2 aydır yoğum bakımda...
Esma Eylül'den başkasını hatırlamįyordu...
Ya Eylül... Eylül'e öldü dediler.... inamıyorum günlük inanmıyorum. Yaşıyor Eylül diyincede de kimse bana inamıyor günlük... Eylül'ü görmemek acı veriyor gûnlük... Hergün en son oturduğu yer aynanın karşısın da oturup kıyafetlerini koklamak kalbimi acıtıyor.

Ali daha fazla günlûğüne yazamadı eli titremeye başladı. Ağlıyordu. Gûnlûğûnü sertçe kapattı. Gözünü sımsıkı kapattı. Yanağını ıslatan göz yaşlarını takmadı... Gözünü kapatınca Aklına Eylül geldi... Eylül'ün o güzel gülüşü,o güzel gözleri, o güzel yûzü... geldi ali'nin aklına iyice ağlamaya başladı. Gözlerini açtı. Sanki eylül varmış gibi hissetti...

Kim bilir belki Eylûl yaşıyordur?

♡♡♡
Oğuz'dan:
Onu sevdiğimi sadece 1 kere söyledim niye sadece 1 kere neden mutlu olamadık niye Bahar'la dışarı çıkmadım... Gitmişti... Yoktu artık... Bakamıyacaktım yeşil gözlerine... Öpemiyecektim o dudaklarını... Sadece 1 kere baktım gözlerine uzunca ... Sadece 1 kere öptüm dudaklarını... Yok artık yok kabulenmesi bile zor...

Oğuz Baharın Fotoğrafına baktı... baktı... baktı.... sadece içinden bahar'la konuşuyordu. Sesli konuşmak istemiyordu. Çünkü o ağlamaktan tizleşmiş sesini baharın duymasını istemiyordu...

♡♡♡
Alp'ten:
Es:Eylül nerde Alp

Alp:uzaklar da esma çok uzaklarda.

Es:peki o çokkk uzaklardan ne zaman gelecek

Her zaman aynı soruları soruykr ve bu sorduģu soruyu cevaplıyamıyordum. Acı veriyor ölümüş birini hatırlayıp başkasını hatırla maması..

Alp Esma'ya sarıldı. Esma başta biraz ürkesede Esma'da karşılık verdi...

Alp:gelicek esmam gelicek

Es:ne zaman gelicek alp ben eylül'ü çookk özledim...

Alp:bilmiyorum

Alp esmadan ayrılıp mutfağa koştu ve ağlamaya başladı...

♡♡♡

Sadece her yerinde makine olan her yerine birşey bağlanmış İz'i izliyordu ömer... Ömer için fazlasıyla hayat zordu... Kardeşi ölmüştü... Oğuz nerdeyse aklını yitirmek ûzere... Esma hafıza kaybı yaşıyordu... Ya sevdiği kadın 2 aydır aynı yatakta ölü gibi yaşıyordu... Zordu hayat hem de fazlasıyla... Ömer Sevdiği kadını pencereden izliyordu...Her zaman ki gibi ağlįyordu... Belki şuan o yatakta olmayacaktı.... Ömer bir yemin etmişti... O bombayı koyan adamı elleriyle gebertecekti

♡♡♡
İnsan her zaman istediği hayatı yaşamak ister ama istediği gibi yaşayamaz... Sadece kaderini yaşar....

♡♡♡
HELLO...
Ben geldim... Özlediniz mi beni
Biliyorum şuan herkes bana küfür ediyor ve bu ne biçim bi hikaye diye düşünüyor...
Ama efsane bölümler gelecek...
Beni bazıları bilir aksiyonsuz yaşıyamıyorum... O yüzden böyle bir bölüm böyle bir aksiyon geldi aklıma neysseeee fazla uzatmayalım...

Sınır:26 yorum 26 Vote

Sizce bombayı koyan kim???

FARKIMIZ VAR^ARA VERİLDİ^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin