Niçin mutsuzuz? Evet niçin bu kadar mutsuzuz? Çünkü elimizdekilerle yetinmeyi bilmiyoruz. Hep daha fazlasını istiyoruz. Mutsuzuz çünkü Allah'a olan inanç da eksiğiz yetersiziz. Bağlı olduğumuz dini gerektiği gibi yaşayamıyoruz. Maneviyattan uzaklaştıkça maddeye yöneliyoruz. Aslında yavaş yavaş ruhsuzlasiyoruz. Merhametten yoksun şevkatten iyilikten güzellikten yoksunlaşıyoruz. Mutsuzu çünkü islami bir yaşayış içinde değiliz. Hayatımız teknolojiden ibaret oldu. Sevmeyi sevilmeyi unuttuk. Çok kolay kırıp çok kolay üzebiliyoruz. Hak hukuk gözetmiyoruz. Mutsuzuz çünkü iletişim kurmuyoruz. Herşey sanal alemden ibaret sanıyoruz. Gece yarılarına kadar telefonla meşgul olup sabah gözümüzü acar açmaz yine telefona sarılıyoruz. Mutsuzuz çünkü Aile içi sohbetlerimiz tükenmek üzere saygı duymayı bilmiyoruz. Birbirimizin derdinden sıkıntısından bihaber yaşıyoruz. Mutsuzuz çünkü şükürsüz bir kul olduk.
Tevekkul edemiyoruz Allah'ın verdiğine kanaat etmiyoruz. Hep daha fazlasını istiyoruz. Mutsuzuz çünkü acıma duygusunu kaybettik sıla-i rahimi uygulamıyoruz. Eş dost akraba gibi kavramları hayatımızdan çıkartıyoruz. Selamlaşmak hal hatır sormak yerine dedi kodu ediyoruz gereksiz eleştiriler yapıyoruz. Mutsuzuz çünkü dünyevileşiyoruz niçin yaratıldığımızı dünyaya geliş amacımızı unuttuk.
Evlerimiz yatlarımız katlarımız bankada paralarımız garajda son model arabalarımız oldukça ölümsüzmüşüz sanıyoruz. Mutsuzuz çünkü Rahmetten merhametten şevkatten mahrumuz. Kendi küçük dünyamız da nefsimize mahkumuz. Mutsuzuz çünkü tanımıyoruz islami kur'an ve sünnet üzere bir Hayat yaşamıyoruz. Mutsuzuz çünkü ibadetlerimizizin tadian varamıyoruz. Tv programları müzik yarışma kanalları gayri ahlaki dizi filimler ile beynimizi yıkatıyoruz.
Işte bu yüzden mutsuzuz bu yüzden huzursuzuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Içimden Gelen Duygular
PoesíaHer insan kendi hayalinin küçük kahramanıdır. Bazen hayallerimizi yasayamasakta Yinede geceleri hayallerimize sarılarak uyur. Sabaha hayallerimizle açarız gözlerimizi. Yeni gün de bizleri neyin beklediğini bilmesekte O günün güzel huzurlu ve mutl...