13 Bölüm

3 0 0
                                    

Unutursan için yanar kalbin ağlar yüreğin sızlar
Unutursan baharlar solar mevsim kışa döner.
Unutursan gözlerin den kanlı yaşlar akar pare pare olurusun ya.
Unutursan karlar yağar saçlarına ömründen ömür gider bir anda
Unutursan lâl olur dilin susar cümlelerin tükenir bütün kelimelerin.
Unutursan ay küser geceye karanlık hükmeder tüm hücrelerine.
Unutursan güneş doğmaz sabah olmaz buz keser bedenin ısınmaz için.
Unutursan renkler solar biran da boynunu büker gelincikler yaprağını döker papatyalar
Unutursan göç eder uzak diyarlara kuşlar anlamını yitirir duygular.
Unutursan aklın şaşar canın yanar ruhun bedene dar gelir.
Unutursan köpürür denizin dalgaları vurur üzerine üzerine ve çeker seni derinliklerine.
Unutursan esen rüzgar savurur yorgun bedenini kimsesizler ülkesine.
Unutursan Aşk-ı vefayı sevdayı şevkati merhameti yitirirsin insani düşüncelerini.
Unutursan yapayalnız kalırsın anılmaz adın hatirlanmazsın.
Unutursan Hayal etmeyi Mutlu olmayı Güle bilmeyi Neşeyi Sevinci tükenirsin o zaman.
Unutursan kırılırsın incinirsin yıpranırsın yıkılırsın viraneye dönersin.
Unutursan kaybedesin yenilirsin tutunamazsın hiç bir yüreğe güvenemezsin  hiç kimseye
Unutursan inancını insanlığını vicdanını ne için yaratıldığını dünyaya geliş amacını bir hiç uğruna Olursun Heba.
Unutsan sen sen olmayı düşersin kaldıranın olmaz seslenirsin sesin duyulmaz gidersin yol bulunmaz kalırsın buna ömür dayanmaz.
Unutursan eğer seni yoktan var edeni Sana türlü nimetler vereni o zaman vahlanırsın haline eyvahalar değiştirmez hiç bir şeyi.
Unutursan Mevlâyı Duayı imtihani Sabr-ı Şükrü Tevekkülü Hiç olmayı unutulursun sende en sevgili tarafından.
Pişmanlık ne fayda işte o zaman...

Içimden Gelen Duygular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin