14 Bölüm

2 0 0
                                    

Küçük şeyler peşinde koşan garip bir hayal peresttim ben. Hayal alemim de kendime küçük bir dünya inşa eder orada yaşarım hep. Macera peşinde koşup yorulmam olmayacak şeylerle üzülüp ağlamam.
Verilene şükür ederim daima. Olanla yetinir olmayana göz dikmem. Çünkü elimdekiler tatmin eder beni.
Ben garip bir hayal perestim. Bazen kendimi bulutlar üzerine uzanırken düşlerim. Bazen gökyüzünde bir kuş gibi uçar giderim. Kimi zaman deniz de küçük bir kayıkla kürek çekerim. Ben böyleyim işte. Bir uçurtma olur süzülürüm masmavi gökyüzünde. Çocuksudur benim hayallerim. Bir pamuk şekerle olur bazen gönlüm. Bir dondurmanın külâhının dibinde ki çikolatayla keyiflenebilirim.
Ben garip bir hayal perestim. Öyle büyük büyük hayallerim yoktur ki benim . Mesela küçük bir vosvosum olsun isterim gidemediğim uzaklara gidebilmek için.
Küçük bir kız çocuğunun kırmızı papuçlarına sevinmesi gibi sevinirim bazen küçük şeylere. Olur olmadık zamanda kendi kendimle konuşurum. Hiç olmayan sahillerimde kumdan kaleler inşa ederim kendime. Kendi sarayımın sultanı olurum. Ben buyum işte yağmur da şemsiyesiz sokaklarda dolaşmak isterim. Köşede duran simitciden susamlı simit alıp bir banka oturup yerken yanima sokulan kediyle bölüşmek isterim.
Ben garip bir hayal perestim hayal dünyam geniştir benim. Baharların hiç bitmediği güneşin hiç sönmediği  çiçeklerin solmadığı kuşların göç etmediği diyarlarda  Mutluluklar ülkesinde yaşarım sanki. Gözlerimin güldüğü gamzemde güller açtığı uçarı hallerimin en deli dolu anlarını yaşadığım hayallerim var ki benim. Kimseye zararımın olmadığı kimsenin bana zarar veremediği insanlardan uzak Allah'a yakın yerlerde yaşarım ben. Varlığımın dert olmayacağı yokluğumun kimseye koymayacağı. Hiç kimseyi umursamadığım bir küçük dünya kurdum kendime. Hayallerimin Feslegen bahçelerin de çayımla çikolatala ve kitaplarımla mutluyum ben orada. ilişmesin hayallerime kimse.
Ben garip bir hayal perestim işte böyle....!

Içimden Gelen Duygular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin