~Hát valami olyasmi... na várj... most álmodok vagy meghaltam és ez a mennyország? Te hívtál először a nevemen! Yeee! Ezt is elértem egyszer az életben!~ezen tényleg nagyon meglepődtem, és szerintem ő is...
~Tudod... ha szeretnéd akkor körbe vezethetlek kaja után... de csak azért hogy ne tévedj be többet a szobámba!!!~picit elpirult...
~jaj na ne mond... tuti hogy nem szeretett belém... ugye? 😬😬😬~ gondoltam magamban...
~Hát jó. Legyen. Kaja után körbe vezetsz... de ugye nem azt tervezed hogy megharapsz?~kérdeztem dideregve. Megrázta a fejét, elindultunk, és közben belém karolt. Ettől meg én pirultam el, hisz azt hittem Subaru a leg bunkóbb... de tévedtem...
-----------------------------------------
Subaru gondolatai e közben:~Most meg mért piros az arca? Mérges, vagy örül? De hülye vagyok...mért foglalkozok ilyenekkel?Ez lenne a...szerelem?~
-----------------------------------------
Roxy gondolatai e közben:~Mért karolt át? És... ez nem is olyan rossz érzés...lehetséges hogy... nem ő szeretett belém hanem... én belé?~
-----------------------------------------
Szóval mentünk a lépcsősorokon összekarolva, és amikor beértünk az ajtón Shuu beszólt nekünk:~Ohh...csak nem? Új párosunk színre lépett?~ közben röhögött mint valami elmebeteg.
~Ó hagyjál már te hülye buzi! Te meg a fülhallgatódba vagy szerelmes nem mindegy?~ ezen elpirultam mert lehet hogy féllreértettem amit Subaru mondott...
,,Te meg a fülhallgatódba vagy szerelmes nem mindegy?"-nos én ebből azt vettem le hogy:
,,Igen és? Te meg a fülhallgatódba vagy szerelmes nem mindegy?"-lehet hogy rosszul vettem le, de amikor ezt kimondta erősebben szorított...
Leültünk a helyünkre és enni kezdtünk. A kajálás közepénél Reiji adott nekem valamit inni, mert szomjas lettem. Belekortyoltam, és nem tudom mi volt benne, de egyből elejtettem a csészét és leestem a székről. Utána már csak annyit hallottam hogy:
~Roxy jól vagy??? Reiji kinyírlak te sz....~ eddig hallottam amit Subaru mondott majd becsuktam a szemem mert semmit nem éreztem.
Arra keltem fel hogy egy szobában fekszek ami nem hasonlított az enyémre. Majd egy perc múlva rájöttem hogy ez Subarué, mivel mellettem feküdt... mi lehetett itt?
Subaru azt nézte mikor ébredek fel, majd amikor meglátta hogy fent vagyok, ezt mondta:
~Szia... jobban vagy már? Ja és a kezedért bocsi előre is... vigyáztam arra hogy ne az eredet harapjam meg.~ránéztem a kezemre és megláttama két fognyomot.
~Szia, igen jobban vagyok , kicsit szédülök de rendben vagyok. A kezem meg nem számít... hogy kerültem ide? ~kérdeztem halkan majd próbáltam felülni, de majdnem visszaestem, csak Subaru megfogott.
~Ide hoztalak miután Reijivel le bunyóztam a dolgokat. Azt mondta mérget tett a vizedbe azért, hogy ne lehess velem. De ezt elcseszte mert csak 1 cseppet rakott bele 3 helyett így vsak egy kicsit lezsibbadtál és elájultál. Érted?~
megijedtem amikor azt mondta lebunyózta vele...~De nincs semmi baja ugye?
Vagy neked? Hogy értve lebunyóztátok???~ elmagyarázta hogy csak kicsit megfolytogatta Reijit miattam, de semmi baja nincs. Majd kicsit elszomorodott:~Szóval... te miatta aggódsz? Amikor meg akart ölni? Én meg itt vigyázok rád a semmiért...~ elfelejtettem hogy Subarut kéne védenem, amiután beleszerettem... de ez csak most ugrott be.
~Dehogy is! Csak nem akarom hogy miattam bajotok essen...~ Subaru csillogó vörös szemeivel nézett, és kezdett kicsit mosolygósabb lenni.
~Értem, szóval itt mindenkiért aggódsz? Vagy mi?~ megráztam a fejemet:
~Nem, volt akitől már az első nap elment a kedvem... Ayato...Laito... hisz Ayato már az első itthon töltött napomon elvette az első csókomat, amit nyilván nem neki szántam, Laito meg ma reggel pedó módon meg akart baszni...~ mondtam és nem tudtam nem röhögni. Ezen már Subaru is nagyot nevetett, és hát számomra elég ilyesztőt mondott:
~Ha szeretnéd leveszem Ayato csókját a szádról...~nagyon elpirultam, vele együtt, majd perverzen válaszoltam:
~Csak nyugodtan baby!😏~ mondtam majd egy nagyon perverzet kacsintottam. Ő abban a pillanatban ahogy ki mondtam átkulcsolta a két kezemet és rám ugrott. Leszorította a lábamat ami nem fájt úgy mint ahogy reggel Laito tette.....
FOLYTATJUUUK!!!
Hali babáim, tudom ez hosszú rész lett, sietek a következővel! Roxy és a Sakamakik puszilnak! Kivéve Laito... ő mindenkit megdugna! XD na pá!
YOU ARE READING
Diabolik totál szívás [BEFEJEZETT]
FanfictionEz a történet Kiiryu Roxy-ról fog szólni akit bizony a Sakamaki testvérek még Yui Komori elött elraboltak az iskolából. De mivel Roxy színre lépett, ezért a Sakamakik nem is foglalkoztak Yuival, aki így sikeresen meg tudott szökni. Vajon mi vár szeg...