Nevěra / part 1

456 19 0
                                    

Hermiona byla s Ronem. A to už nejméně 5 měsíců. Každý v Bradavicích to věděl. Ovšemže ze začátku byli nejžhavější téma na všechny rozhovory mezi studenty, a to ať už hezké, nebo urážlivé, nepěkné. Každopádně byl tu fakt, že byli jeden z těch párů, který se nehádá, a žije v harmonii. Což by nikdo nečekal. Každý naopak tvrdil, že se Ron a Hermiona během prvních dvou týdnů budou nesnášet. Ale ne, tvoří spolu tichý, klidný pár, bez emocí, hádek a obzvláště velkých citů. A jak se říká, každý vztah potřebuje hádku, jinak není opravdový. Jejich byl klidný, až do jedné, osudové chvíle. Ta chvíle je blonďatá a má modrošedé oči. A jmenuje se Draco Malfoy. Jaká náhoda...

Hermiona vyběhla ven ze dveří pokoje, a co nejrychleji běžela rovně chodbou, směrem ke učebně lektvarů.

Lektvary učí profesor Snape, a fakt, že hnědovláska dorazí o něco později, protože  zaspala, ho bude těšit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lektvary učí profesor Snape, a fakt, že hnědovláska dorazí o něco později, protože zaspala, ho bude těšit. A to z jediného důvodu; bude po škole. Protože ji nemá rád. No, výraz 'nemít rád' je asi slabé. Snape Hermionu doslova nenávidí, a to kvůli jejímu nejlepšímu kamarádovi, Harrymu. Snape nenávidí každého, s kým se Harry nějak více baví.
Jak běžela a přemýšlela, kolik je v tihle chvíli hodin, nevšimla si, a do někoho narazila ramenem. Byl to Malfoy, který si to vykračoval zlehka chodbou také směrem k učebně. "Sakra Grangerová, to neumíš dávat pozor?!" Koukal na ni naštvaně. Hermiona se nezastavovala, a jen cestou pokrčila rameny.

Když doběhla ke dveřím učebny a otevřela je, všechny páry očí se koukali na ni. "Ale, ale. slečno Grangerová, jdete pozdě. To neumíte stále za ty roky najít mou učebnu?" Hermiona se potichu vkradla do lavice. "Omlouvám se pane profesore, zaspala jsem." Snape se na ni podíval, a bylo nad míru jasné, že si to užívá. "A to je nějaký pádný argument, proč údajně nejchytřejší žákyně přijde pozdě?... Srážím Nebelvíru 5 bodů za drzost a dnes jste po škole. Mám pro vás už nachystaný úkol, jako pro opozdilce." Hermiona poslušně přikývla, ikdyž se jí v hlavě vařilo tolik nehezkých myšlenek ohledně Snapea, že by je snad ani nespočítala. Minutu na to se otevřely dveře znovu. A tentokrát do dveří vešel elegantním pohybem, jakoby se nic nedělo, Malfoy. "Pane Malfoyi, kdepak jste se toulal?" "Omlouvám se profesore, zaspal jsem." Řekl, jako by se nedělo, a sedl si pohodlně do poslední lavice. Bylo vidět, že Snape přemýšlí, zda by mu měl vůbec něco říci. A bylo vidět, že nechce. "Inu, pane Malfoyi, přišel jste později než slečna Grangerová, a to je nemístné. Proto ani Vás nemine trest. Budete po škole. Po dnešním vyučování přijďte za mnou do učebny, a tam Vám dám trest. To samé se týká i vás." Pronesl trochu otráveně Snape směrem na Hermionu.

•••

Malfoy zaklepal na dveře, a ihned vstoupil. Grangerová už tam byla, a čekala na něj. Snape se na ně podíval smíšeným pohledem a vstal. "No, váš trest bude umírněnější. Jediné, co po vás chci je, abyste mi uklidili celou učebnu, utřeli prach a umyli podlahu. Bez hůlek. A čím dřív to budete mít hotové, tím dřív můžete jít na kolej. "S těmito slovy odešel a nechal je samotné napospas dlouhému a vyčerpávajícímu odpoledni.

DRAMIONE jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat