Nevěra/ part 2

489 25 3
                                    

S těmito slovy odešel a nechal je samotné napospas dlouhému a vyčerpávajícímu odpoledni.

Uběhlo asi deset až patnáct minut nudného ticha, doprovázející skřípáním a rachotem posunováním židlí. Zkrátka si neměli co říci. ,,Je celkem klika, že jsi dostal trest taky. Protože na tebe je hodný, Malfoyi." Malfoy se otočil za hlasem hnědovlasé kouzelnice, stojící na druhé straně učebny. ,,No, naopak nebýt tebe, trest bych ani nedostal, Grangerová."Hermiona protočila panenky. ,,To jen protože, je Snape zaujatý. Jsi jeho oblíbenec. A já ne. To je celé. Mě to za vinu nedávej." Ostatním by dal trest tak jako tak. Neměl chodit pozdě.

Učebna byla možná na pohled čistá, ale tolik prachu ještě Draco ve svém životě neviděl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Učebna byla možná na pohled čistá, ale tolik prachu ještě Draco ve svém životě neviděl. Byl zvyklý na určitý luxus, který sice nebyl poskytován doslova jemu, jako spíše jeho otci, oblíbenému smrtijedovi, ale přece jen byl. A tohle se mu ani z daleka nepodobalo. Dozajista se tu unudí k smrti. Nebo ho tady umučí Grangerová. A vzhledem k faktu, že byli v učebně lektvarů, jde jsou lahvičky s mučícími, až smrtelnými účinky, mít o sebe strach bylo více než na místě.

Jak tak pozoroval Grangerovou když uklízel, vždy na chvíli přestal a díval se. Nechápal proč, ale líbililo se mu, koukat na ni. Spíše na její kupodivu vyběhané nohy - ikdyž, není se čemu divit, když už tolikrát před něčím zdrhala, aby si zachránila krk, - nebo zadek, vždy, když se sklonila. Vážně to nechápal. A tehdy se na to vykašlal, přišel zezadu ke Grangerové, chytl ji za pas, otočil k sobě a bezeslova políbil. Měla měkké rty, které chutnaly po jahodách. Hermiona se okamžitě vzpamatovala a odstrčila Zmijozelského prince od sebe. ,, Co si to dovoluješ?" Jen beze slova zalapala po dechu. ,,Nic Grangerová, říká se tomu pusa. Dal ti je Weasley vůbec někdy?" Hermiona ironicky našpulila rty. ,,Ovšemže. Naopak nechápu, proč ty.?" Draco pokrčil rameny. ,,Ale líbilo se ti to, poznám to na tobě. " hermiona zakroutila hlavou. ,,uch, tak to vůbec.... jak bys to jen mohl.." ani větu nedokončila, nechala ji do prázdna a dívala se na něj. Podívala se mu hluboko do očí, a on jí. Asi dvě sekundy na sebe beze slova koukali, a pak Hermiona spustila pohled níž, na jeho rty. Tentokrát přišla k němu, a jemně ho chytla kolem krku. Palcem ho pohladila po tvářích. Stoupnula si na špičky a jemně přitiskla rty k jeho. Políbila ho tak jemně, jako nikdy v celém dosavadním Dracově životě. Draco byl jako oparěný. Tohle ještě nezažil. Úplně ho z ní brněly rty. A tohle všechno dokázala  jen pusa od Grangerové?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DRAMIONE jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat