Acil durum çağrısı.
Kahraman karşısında duran kadının gözlerine bakmayı bırakarak elinde ki bardağı ona uzattı.
-Teklifimi kabul edeceğini biliyordum.
Eylül uzatılan bardağı alarak kafasına dikti. Anlaşmak istemese de paraya çok ihtiyacı vardı. Kardeşi ve kendi için.
-Anlaşma imzalamayacak mıyız?
Kahraman kapıda duran adamlara eliyle işaret etti. Adamlardan biri başıyla onaylarcasına kapıdan dışarı çıktı.
-Anlaşma sadece doğum zamanına kadar olacak. Sonrasında ne halde olduğun beni ilgilendirmez. Çocuğu da...
Doğacak çocuk hakkında hiç düşünmeden kabul etmişlerdi. Doğacak çocuk. Eylül de Kahraman da ona bebek ya da bebeğim diyemiyordu.
-seninle kalabilir.
Kahraman'ın cümlesi bittiğinde Eylül elinde ki bardağı bir kenara bıraktı. Madem çocuğu yanında istemiyordu bu adam Eylül'den ne istiyordu?
-Peki neden benden taşıyıcı anne olmamı istiyorsun?
Kahraman buruk şekilde tebessüm etti. Karşısında ki hırçın kadına sebebi söylerse bunu koz olarak kullanabilecek başka insanlara satabilir miydi? Belki.
-Bu önemli değil.
Adam saniyeler içine içeri girip dosya ile gelmişti. Kahraman kaşıyla Eylül'ü işaret ettiğinde adam dosyayı Eylül'ün eline uzattı.
-Maddeleri kontrol et. Eklemek ya da değiştirmek istediğin...
Eylül yazan maddeler arasında 'ev' konusunu gördüğünde elini ona doğru uzattı. (Dur işareti yaptı. ✋)
-Evimden ayrılmayacağım. Hayatımı değiştirmek istemiyorum. Sadece çocuk konusunda anlaştık. Bunun dışında hayatımı değiştirmezsiniz en başta da yaşadığım yeri.
Kahraman başını onaylarcasına salladı.
-Anlaştık.
Eylül istemediği maddeleri tek tek çizdikten sonra dosyayı Kahraman'a uzattı.
-Bunlar çıktığında dosyayı imzalayacağım.
Kahraman uzatılan dosyayı aldığında Eylül kapıya ilerledi.
-Nereye yollayacağınızı siz zaten iyi biliyorsunuzdur.
Kardeşinin hastalığını bilen bu adam elbet evini de biliyor olmalıydı. Kapıdan dışarı çıktı.
Kahraman giden genç kadının arkasından dosyayı açarak çizdiği maddelere baktı. Bunu yapmak istediği konusunda kendisi bile ikna olamazken bu kadını ikna etmeyi başarmıştı.
-Umarım düşündüğün kadar kolay lokmadır.
Arkasından gelen sesle döndü. Egemen ellerini cebine sokarak abisine baktı.
-Bana nedense pekte kolay biri gibi gelmedi. En önemlisi o senin evli olduğunu da bilmiyor.
Kahraman başını hafifçe yere eğdi.
-İkimiz de birilerini kurtarmak adına böyle bir şey yapacağız. Hale hamile kalabiliyor olsa Beril çoktan kurtulmuş olacaktı. Doktor doktor gezmekten başka bir şey yapmadığını da biliyorum.
Egemen elini abisinin omzuna koydu.
-Hale bu meseleyi biliyor mu?
Kahraman başını olumsuz anlamda salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM OĞLUM
FanfictionBaşlama tarihi:12.07.2018 Düzenleme tarihi:15.11.2019 En baştan ve tek tek anlatılacaktır. ~~~