5.BÖLÜM

4.4K 166 1
                                    

Eylül, Kahraman'ın içeri girmesine izin veremeyeceğinden terliklerini ayağına giyerek evden çıktı. Kapıyı kapatmadan önce kızların arkasından gelip gelmediğini kontrol etti. Gelmediklerinden emin olduktan sonra kapıyı kapatarak Kahraman'a döndü. Kahraman anlamsız bakışlarını sunuyordu.

Eylül zoraki tebessümünü yüzüne yerleştirdikten sonra Kahraman'ın bileğini tutarak merdivenlere yöneldi. Birlikte dışarı çıktıklarında Eylül adamın bileğini tutmayı bırakarak geri çekildi.

-Bir sorun mu var?

Kahraman başını olumsuz anlamda salladı.

-Hale ile bu şekilde tanışmış olmanı istemezdim.

Anlaşma yapmadan önce Kahraman'ın ona gerçekleri anlatmış olması gerekirdi. Ama bunu düşününce Eylül nedenini dahi sormadan teklifi kabul ettiğini hatırlıyordu. Nedeni dahil Kahraman ile ilgili şeyleri ne kadar az merak ederse ondan - onlardan uzak kalacağına inanıyordu.

-Evli olduğunuzu zaten biliyordum.

Kahraman duyduklarına kısacık bir süre için şaşırsa da Eylül'ün kendisini araştırmış olduğunu anlayınca tebessüm etti.

-Yine de kızgınlığı sana değil. Bu yüzden söylediklerine alınmazsan sevinirim.

Eylül başını hafifçe kaldırdığında arkadaşlarının camdan onları izlediğini fark etti. Arkadaşları Eylül'ün kendilerine baktığını görünce geri çekilerek camı hızla kapattılar.

-Kahraman Bey, bana açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Anlaşmamız da açıklama yapmak zorunda olduğunuza dair bir madde yoktu.

Kahraman neden açıklama yaptığını dahi bilmiyordu. Kendini evden dışarı atar atmaz burada bulmuştu. İç sesi ona burada olması gerektiğini bildiriyordu.

-Anlaşmayla ilgili başka bir evde yaşamak istemediğini söylemiştin. Fakat ben hamile olduğun süre boyunca senin yanında her an birileri olmasını tercih ederim.

Doğduktan sonra yollayacağı 'öz' çocuğu için fazla düşünceliydi. Eylül tebessüm etti. En azından düşünüyordu.

-Şu anda değilim. Daha yeni başladı rutinler. Eğer öyle bir şey olursa sizi sadece 9 aylığına dinlerim.

Kahraman kısa süreli sessizlikte Eylül'ün gözlerine odaklandı.

-Bir süre seni kardeşim Egemen hastaneye götürüp getirecek. Bunun daha güvenli...

Güven? Yeni tanıştığı bu adam karısı yetmiyormuş gibi düşmanlarını da peşine mi takmıştı?

-Güvenliğimle ilgili sorun mu var?

Kahraman istemsizce -konu açmak adına yaptığı konuşmasıyla - kadını korkutmayı başarmıştı.

-Hayır. Sadece tedbir.

Düşmanlardan çok Kahraman'ı korkutan Hale'ydi. Ne yapacağı belli olmazdı. Zamanında kızlarını doğurmamak için, doğduktan sonra da bakmamak için tonla oyun oynamıştı. Evlenecekleri zamana kadar da elinden geleni yapmıştı. Aklından film şeridi gibi geçen anları kafasından silerek geriye adım attı.

BENİM OĞLUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin