13

60 10 0
                                    

  "William..  Ini Jun dan yang Ini Ten" Lucas memperkenal kan mereka "Hey  nice to meet you, but sorry this is such as impolite intro .." Ten berhenti berkata dan memandang sekeliling.  Mereka melakukan hal yang Sama "You are right..  We are in the toilet.. "bals Ong "So..where they're? "soal Ren pula.  "Come follow me" Balas Jun.

Mereka bertiga mula melangkah keluar dari bilik air dan sebaik sahaja itu berlaku...  Jejaka bernama Ong tergamam saat melihat empat orang jejaka yang berdiri di hadapan nya. 

Salah seorang dari mereka melangkah untuk mendekati william dengn riak wajah yang sukar ditafsirkan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Salah seorang dari mereka melangkah untuk mendekati william dengn riak wajah yang sukar ditafsirkan.  William turut sama, sementara mereka yang lain hanya memerhati.  Kini Ong william dan jejaka itu berhadapan mata bertentangan. "Felix"perlahan lahan tangan dihulur.  Ong william memerhati "No need to intro yourself to me.. I already know u" ong william menyambut huluran tangan itu.  Lalu memeluk tubuh Felix.  Felix mengukir senyuman.. "Yes sir" ucap nya.  Pelukan di leraikan.  "Anythings alright ong? " soal seorang lelaki berambut perang itu sambil tangan nya menepuk bahu ong.  "Vernon.. " Ong menarik pula jejaka itu kedalam pelukan.  "Christopher! Edward! " ong berkata teruja saat mata nya bertembung dengan mereka . Pelukan di lerai kan "yeah dude such as long time no see.. Right"christopher mengulam sengihan dengan gaya cool.  Edward menarik senyuman nya.     "Where the others? "soal Ong william "Malang nya.. Kami pun tak ada jawapan untuk soalan itu"balas Vernon bersahaja.  "Jadi.. Semua dah berkumpul...mcm sesuai untuk bincangkan sesuatu yg besar...am i right lucas? "soal Mark sambil tersenyum penuh makna kearah Lucas yang hanya memandang kehadapan apabila semua mata memandang nya "That is right" balasnya serius.

✔️FIGHT WITH THE DEATH Where stories live. Discover now