Lanet olsun! Neredeyim ben? Tek hatırladığım şey evimin garajından çıkamadan ağzıma bir havlu geçirilmesi ve birinin beni kucağına alıp arabasına bindirmesi, şimdi de buradayım! Lanet olası bir boyun ağrısı ile! Bir evin bodrumunda olduğum çok belli, pis veya korkunç bir bodrum değil ama... Umarım George çıkıp "Ahaha, Ellie bu şakayı ciddiye almış olamazsın, değil mi?" der ve beni bu lanet sandalyeden ayırır.
Bodruma giren kapı açıldı. Off, bu George değil. Bekle bekle, bu Shawn Mendes! İyi de bu çok mantıksız, neden beni kaçırsın ki? Şaşırmış bir şekilde "S-sen osun!" dedim. O da "Evet, evet oyum. Yakından daha çekici gözüktüğümü söyleyecektin herhalde Ama b-" diyordu ki "Hayır yakından ne kadar da bir orospu çocuğuna benzediğini söyleyecektim! Neden buradayım?" dedim sinirle cümlesini tamamlamasına izin vermeden. Aniden yanıma geldi. "Aah, hadi ama! Annemin ne suçu var? Bu arada boynunda bir acı hissettin mi?" dedi. "Boynumu falan emmedin değil mi? Eğer öyle bir şey yaptıysan var ya..." diyecek bir şey bulamadım ve yere bakmaya başladım. "Eğer öyle bir şey yaptıysam ne?" dedi ben de "Bilmiyorum, bir şeyler yaparım işte. Şimdi soruma cevap ver boynumu emdin mi?" dedim. Sırıttı ve "Kısmen, yani kanını içtim." dedi. Ne diyordu bu salak? "Ne yani vampir falan mısın sen?" dedim ve alayla güldüm. Güldü, hatta kahkaha attı. Sonra ciddileşip "Evet." dedi. "Buna inanmamı bekleme, şimdi düzgünce bana bir açıklama yap!" dedim. Yüzünde sert bir ifade vardı. Aniden kolumu tuttu, canım çok acıyordu ama bir şey diyemedim. Beni bir odaya götürdü. Yatağa oturttu ve "Susadığım zaman geri geleceğim." diyip kapıyı çekti ardından kilitledi.
20-30 dakika geçti. Dışarıyı inceliyordum, buraya hiç gelmemiştim ama kaçabilirdim. Zaten bu pencereden atlasam hiç bir yerime zarar gelmezdi. Charlie yani eski sevgilim olduğu zaman annem onunla dışarı çıkmama izin vermez diye bir sürü kez canım acımadan atlamıştım. Şimdi de yapabilirdim. Camı çok sessiz bir şekilde açtım ve vakit kaybetmeyip atladım. Büyük ihtimalle duymuştu ama ağaçların arasında kendimi kaybettirebilirdim. Ağaçların olduğu yere geldim. Off, yakalanmıştım. Belimde ve karnımda bir el hissettim. Ona döndüm ve şok oldum. O gerçekten bir vampirdi! Çünkü bana kıpkırmızı gözlerle bakıyordu, ayrıca hırlamasını duyup sivri dişlerini görebiliyordum. Beni öldürecekmiş gibi bakması beni korkutuyordu!
Umarım beğenmişsinizdir. Oy verirseniz sevinirim.💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Blood/Mendes
VampirgeschichtenBu hikayede Shawn bir vampir işte, öyle olaylar yazmaya çalıştım.