Uyandım. Başka bir evin odasındaydım. Pencereye döndüm, çok uzaktaydık. Karşımızda dağlar vardı. Ayrıca pencereye kilit takmıştı. Kapıya döndüm. Orada pek farklı sayılmaz, kilitli. Yatağın yanındaki tepsiye baktım. Tabakta zeytin, salatalık, peynir, ekmek ve yumurta vardı. Ayrıca kahve vardı. Hala sıcaktı, demek ki yeni koymuş.Kahvaltımı yaptım, anlaşılan işler artık böyle yürüyecekti. Hep kilitli kalacaktım ve kısıtlanacaktım. Hayatım boka dönüyordu. Ayrıca aklımda bir soru vardı. 'Shawn işlerini bırakıp neden buraya geldi?' Eğer beni orada bıraksa ona olan korkumdan kimseye beni kaçıranın Shawn Mendes olduğunu söyleyemem, söylesem de inanmazlar.
Tavanı seyrediyordum. Kahvaltımı yaptığımdan beri, ve düşünüyordum. Herhalde bu durumda Shawn'dan nefret etmem gerekirdi. Beni kaçırdı, işkence etti ve gitmeme izin vermiyor. Ama bir türlü edemiyorum. Ama neden? Bu düşüncelerden ayrılmamın nedeni kilidin açılış sesini duymamdı. Shawn kapıyı açmadan ''Dışarı gel.'' dedi. Sesi çok net ve ciddi çıkıyordu. Dışarı çıktım. Duvara yaslanmış çıkmamı bekliyordu. Eliyle 'İlerle.' işareti yaptı, merdivenlere doğru ilerliyorduk en sonunda yukarı çıktık. Ona hangi odaya gireceğimizi soran gözlerle baktım. Sağdan sonuncu kapıyı gözüyle işaret etti. Gergindim. Baya gergindim. Odaya girdim. O da arkamdan girdi o kapıyı kapatırken ben de odayı inceliyordum. Güzel döşenmişti.
''Üstünü çıkar ve yatağa uzan.'' dedi sonra gitti. Dediklerini yaptım. Canımın acıyacağını çok iyi biliyordum ama karşı çıkarsam daha da kötü olacağını da biliyordum. Odaya iplerle döndü ve beni bağladı. Şaşırmamıştım. O da üstünü çıkardı ve aynı zamanda sivri tırnaklarını çıkardı. Belime geçirdiği tırnaklarının iyileşmesi için çok az daha zaman gerekiyordu ama izin vermeyeceği belliydi. ''Beni çok kızdırdın ve cezasını çekeceksin.'' dedi ve üstüme oturdu. Tırnaklarını belimdeki yaraya getirdi ve içine soktu. Ben ağzımdan çığlık kaçırdığım zaman daha çok bastırıyordu. Boynuma geldi ve dişlerini batırdı. Kanayan yerlerden dökülen kanı yalıyordu.
Yine aynı şeyleri yaptı ve kanıma doyunca çekildi. İpleri çözmeden gitti ama seslenip çözmesini isteyecek gücüm de yoktu cesaretim de. Bu yüzden o şekilde uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Blood/Mendes
VampireBu hikayede Shawn bir vampir işte, öyle olaylar yazmaya çalıştım.