Bölüm 7

97 8 0
                                    

Uyandım, hala çözmemişti. Off! "Shawn, ellerimi çözer misin?" Odaya girdi ve ellerimi çözdü. Somurtuyordu. "Bir şey mi oldu? Neden suratını asıyorsun?" Yanıma oturdu ve "Üzgünüm." dedi. "Ne, n-nasıl yani?" Bunu içten söylemişti sanırım. "Bak sana ceza vermemeliydim, kanını bile içmemeliydim. Sana karşı tam bir bok gibi davrandığım için özür dilerim." Neden dediğini anlamadığım için sordum. O da "Bilmiyorum, dün sana öyle davrandıktan sonra iyi hissetmedim. Aslında kaçma isteğin çok normal ama ben ceza verip durdum. Sadece- bilmiyorum. Söylemezsem daha kötü hissedecektim." dedi. Sonra biraz düşündü ve "İstersen seni eve bırakayım."

Eğer bunu iki gün önce söyleseydi, gitmek isterdim ama şu an... Yani yanında olmak istiyorum. "Hadi, hazırlan seni aşağıda bekliyorum." dedi. "Ş-şey neden bir anda gitmemi istedin? Daha dün gece gitmemem için bana acı çektiriyordun." Bir süre bakıştık, uzun bir süre. "Eğer benimle birlikte olmaya devam edersen..." Ona sorar gözlerle baktım. "Eğer benimle birlikte olmaya devam edersen sana daha fazla aşık olacağım ve bırakamayacağım."
Yuh!

Eğer benimle birlikte olmaya devam edersen sana daha fazla aşık olacağım ve bırakamayacağım.

İşte bu benim adını koyamadığım duygu, aşk.

"Shawn..."

For Blood/MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin