"Kaçabileceğini düşünmen çok zavallıca." dedi ve dudaklarını büzdü. "Ama ne yalan söyleyeyim, hızlı koşuyorsun. Bir insan olsaydım yakalamakta zorlanırdım." dedi. Biraz soluklandım, koşabileceğimi hissedince "Ama insana benzeyen özelliklerinde vardır eminim ki." dedim o da alayla bana bakıp "Ne gibi?" dedi. Ben de "Mesela kıymetline bir tekme yesen yere yatıp inlersin." dedim ve hemen en son gücünle 'kıymetlisine' tekme attım. Koşmaya başladım ve arkadan inleyişlerini duyuyordum, sonra arkamdan ayak seslerini duyunca yerdeki sağlam görünen bir dalı aldım ve yanıma gelince omzuna geçirdim. "Tamam en son yaptığın hamle işe yarayabilirdi belki ama bu asla." dedi.
Kolumdan tutunca çok debelenince beni kucağına aldı. Aslında hala debeleniyordum ama az önceki kadar çok değil...Tekrardan şu lanet evdeydim. Bu sefer Shawn beni yanından ayırmıyordu ve çıkabileceğim her yere kilit takmıştı. Dayanamayıp "Neden hala beni burada tutuyorsun? Vampir olduğunu birine söylesem bile bana inanmazlar. Lütfen bırak beni!" dedim. "Tabiki inanmazlar. Seni tutma nedenim kanının çok güzel olması. İstediğim zaman kanına ulaşmam için artık ben neredeysem orada olacaksın. Ha birde bana karşı çıkarsan sonuçlarına katlanırsın." dedi. Anlamayarak "Ne demek 'sonuçlarına katlanırsın'?" diye sordum. "Canını daha çok acıtırım, ölmeyi dileyecek hale gelirsin." Anlamamış gözlerle ona baktım, bana yaklaştı ve ben geriye gittim. Ama çok faydası yoktu çünkü kalçam masaya çarptı. Aramızda 2-3 santimlik mesafe bırakana kadar yanıma geldi ve "Göstereyim." dedi. Ağzımı açmış bir şeyler diyecekken kalçamdan tutup beni masaya oturttu ve önceden gördüğüm sivri dişlerini boğazıma geçirdi. Şu an kanımı çekmiyordu, ama çok acıyordu. Ellerimi çıplak kollarına götürdüm ve tırnaklarımı bastırdım. Gerçekten dediği gibiydi, ölmeyi dileyecek haldeydim.
~
Sabah kalktım, bodrumda da değildim, kaçmaya çalıştığım odada da. Yanıma döndüm, Shawn yanımda uyuyordu. Bir saniye!! Neden üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı?? Hiçbir şey hatırlamıyordum. Shawn'ı uyandırdım. "Dün gece ne oldu?" dedim ürkek bir sesle.
O da "Hatırlamıyor musun? Çok ateşliydin, bu kadar çabuk unutmanı beklemezdim." dedi. Hayır! Böyle bir şey mümkün bile değil. "Şaka yapıyorum, sadece boynunu ısırdım. Sevişmedik." dedi. Rahatladım ve aynaya doğru gittim. Boynumun sol yanında sekiz tane iz vardı. Hatta bazı yerler kan toplamıştı. "Herhalde kapatıcı almam gerekecek ve umarım bana karşı çıkmazsın bir daha." dedi. Üstümü giyindim ve kahvaltı yaptık. O bana kapatıcı almak için çıkınca her yeri kilitlemişti ve 1-2 saate geleceğini söylemişti. Ben de fırsat bu fırsat dedim.Beğendiyseniz oy verin lütfen💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
For Blood/Mendes
VampireBu hikayede Shawn bir vampir işte, öyle olaylar yazmaya çalıştım.