" OH MY GOD!!! Apaa masalah mamat niii ..." Mataku membuntang melihat post di instagram..
@tgkuhyeqal_
123,764 likes
😘 thanks untuk harini sayang
11,388 comments
@blackkkyyyy
Wehhh kau couple ngan maira?
Siyes laa@ariffff_.
Aku shippp🚢@lolliaaaa
Siyess laaa bodoooAku baling telefon aku ke atas katil ..
Arghhh camne nak g sekolahh esokkk ..Bodohlaa kau tengku ... Aku terus keluar dari bilik Dan ke dapur . Lapar wehh malam-malam camni .
Aku bukak peti ada puding jagung . Fuhh mama tak cakap pun 😭
Aku terus mencapai puding jagung tu dan ambik 3 potongan kecil . Aku Tak ngantuk wehh malam ni .
Lepas makan aku terus Naik bilik balik . Aku bukak laptop Dan layan drama Korea yang aku download banyak-banyak tu . Banyak la jugak yang aku belum tengok .
"Mama ! Syaa pergiii duluu .." Aku terus berlari ke arah pintu...yeahh aku dh lambattt ..huwaaaa.
Menyesal wehhh tengok drama semalam . Dah la mata aku ni sembab jugak sebab nangis tengok drama tu sial .
"Yee hati²"laung mama dari dapur..
"Pak mat lajuu skit"
Aku terus berlari masuk ke dlm pagar skolah...fuhhh nasib sempatt.
Aku lihat sekeliling... Eii kenapa semua perempuan tengok aku macam nak makan orang je nii ?? ..huwaaa aku menundukkan kepala ..
Ohh nooo aku tak ingat kejadian semalam ..😭😭 ..haiqailll kenapa buat aku cam niii ...
"Hye sayang ! Kenapa nii??" Haikal menyelak rambutku yang terurai ke belakang ..aku melihatnya tajam dan melajukan pergerakanku..
"Ohh sorry lupa dah lewat.. Rehat nanti tunggu saya tau! Muahhh!!"
Arghhhh mamat gilaaa sewel ..Aku terus berlari ke kelas dah lewat ni . Huwaaaaa masa aku berdiri depan pintu kelas , aku nampak cg. Botak tengah mengajar dekat dalam kelas . Mampus aku .
Aku bukak pintu kelas .
"Ha?! Kenapa lambat?!" Aku tergagap-gagap nak cakap . Dah la cg. Botak ni garang nak mampus .
"Pergi diri luar kelas sekarang!!" Aku terkedek-kedek lari keluar kelas Dan berdiri di tepi kelas. Budak kelas aku semua dah ketawakan aku
"Senyap!!" Krik krik krik
Aku takde mood nak makan disebabkan si haiqal tu laaa ...aku kene berdiri kat luar kelas sampai rehatt..
Aku mengambil fon di dalam beg ..
Membuka notification instagram ..Astagfirullahalazim!
1200 follows request ..kebabian apakah yini .. Aku malas nak accept semua jadi aku unprivate acc ..
X banyak pun gmbar aku lam instagram ni ..dalam 20+ gmbar je..followers pun 1500++ ..hummm
"Hai sayang.. Kenapa tak makan harini??" Dia menghulur air kotak milo dan sebiji roti kepadaku ..
"Takde mood " aku memandang ke arah lain...
"Alaaa ambil laa nii ..letih tau saya belii" dia merengek ..aduhhh mamat ni memang tak reti bahasa melayu erk??
Aku mengambil air kotak dan roti tersebut lalu disimpan di bawah meja ..
"Thanks awakk! Saya balik kelas dulu" fuhhhh ..dah hilang mamat tuu sekelip mata je..nasib takde orang kat kelas sekarang kalau tak nahas akuu ..
Kriukkk kriukkk .
Haishh kenapa la kau nak lapar jugak .Aku pun ambik je la roti bawah meja aku yang haiqal bagi dan makan . Ada 10 minit lagi baki untuk habis masa rehat .
Bersambung
Vomments pliss
Don't be a silent readers😭
KAMU SEDANG MEMBACA
Ketua Pengawas Itu Suami Aku?!
Fanfiction-seorang perempuan yang keliru akan sayang, benci dan cinta. second's ff by aleenatasy or aleenapendek Cr @hyjuon- for the beautiful cover