Sorry sebab update Kali ni terlalu Pendek . I'm busy with all of my homework and assessment.
Sorry again
Hope enjoy
________________
"dah siap?"
Aku memusingkan badanku ke belakang dan mengangguk."Jom"
Ray menarik tanganku tetapi aku menepis perlahan . Ray memandangku sambil mengerutkan dahi .
"Kenapa ni?"
Aku menundukkan kepala ke bawah. "Boleh Tak kalau Kita pergi ambil Ariana dulu? Aisya rindu dia la" terasa seperti kepalaku diusap perlahan .
Aku memandang Ray . Ray tersenyum kecil .
"Jom. Mesej dulu haiden suruh dia packing barang Ariana. Sebab Kita dah lambat ni" aku membalas senyumannya dan terus mengangguk .
"Weh. Kau asal tetiba suruh aku kemas semua barang Ariana ni ? Nak pergi Mana?" Haiden memandang aku pelik .
"Aku minta maaf . Aku nak pindah Korea . Haiqal dah halau aku. Sekarang Ray yang tolong aku. Aku harap sangat kau Tak bagitau sape-sape pasal ni . Sorry haiden . Aku gerak dulu" belum sempat haiden membalas , aisya terus keluar dari rumah agam haiden .
Aku masuk ke dalam kereta Audi hitam Ray. Ariana yang tidur di atas riba aku , aku betulkan kedudukannya . Kepala Ariana diusap lembut .
"Aisya"
"Ye?" Aku memandang Ray yang masih fokus memandu .
"Awak okay Tak sebenarnya ni?" Aku tersenyum dan membalas . "Okay . Tak payah risau la"
"Tapi Ray... " Aku senyap kembali .
"Tapi apa aisya?" Ray memandangku sekilas .
"Takde apa-apa lah" aku memandang ke luar tingkap .
Kami bertiga sampai di Incheon international airport . Setelah mengambil semua bagasi yang dibawa , aku dan Ray bersama Ariana terus ke arah kereta BMW berwarna hitam yang sedang menunggu kami .
Aku dengar Ray cakap Bahasa melayu je dengan mamat Korea tu , mungkin mamat tu kawan dia kot Dan boleh berbahasa melayu? Idk .
"Oh . Ni aisya . Aisya ni joonhyung, my U-friend" aku meng'o'kan sahaja . Aku tersenyum melihat joonhyung . Handsome ! Ahahahahahha
Kami sampai di rumah banglo Dua tingkat yang terletak di taman perumahan yang mewah di tengah bandar Seoul .
Aku mendukung Ariana yang sedang bermain dengan rambutku . Haishh budak nii😂😂 suka sangat main rambut .
"Masuk la dulu . Sejuk ni . Beg ni biar Ray dengan joonhyung angkat " aku mengangguk dan terus masuk ke dalam rumah .
Waww !! Gila cantik weh . Bisik hatiku
Aku duduk di atas sofa . Ariana aku letakkan berbaring di tepi aku . Puting kecil diletakkan di mulutnya .
Aku memejamkan mata seketika dan aku mula terlelap kerana terlalu letih .
Haiqal's situation
"Arghhh!!!" Aku menolak semua barang yang Ada di atas meja solek aisya . Aku jatuh terduduk .
"Kenapa?!!!! Kenapa aku buat dia macam tu?!!! " Aku meraung kuat . Aku benci diri aku . Kenapa aku perlu marah dia macam tu sedangkan aku cintakan dia .
'tok! Tok!'
"Haiqal ?? Are you okay?!" suara perempuan murah itu kedengaran di luar bilikku .
"Kau balik la!!! Leave me alone !! Bodohh!!!" Aku bangun dengan perlahan dan duduk memegang lutut di atas katil .
Selimut diambil dan ditutup separuh daripada badanku . Aku menekup mukaku di atas lutut. Aku menangis sepuasnya .
Aku menyesal!
Bersambung
Please votes
+
Comments
KAMU SEDANG MEMBACA
Ketua Pengawas Itu Suami Aku?!
Fanfiction-seorang perempuan yang keliru akan sayang, benci dan cinta. second's ff by aleenatasy or aleenapendek Cr @hyjuon- for the beautiful cover