V pov: Az a hülye ribanc. Gondolom nem tudjátok hogy kiről beszélek hát, elmondom. Tzuyu-ról. Alakulóban volt valami. De ő megcsalt, és elhagyott Sehun-ért. Ez volt egy hónapja. Ch... és pont érte hagyott el szánalom. Szerintem én sokkal jobban nézek ki mint ő. De, többet ne is beszéljünk róla. Az eset óta olyan lettem mint, egy zombi. Alig ettem, aludtam. Ha lehetett csak a szobámban ücsörögtem. Otthon már nem mosolyogtam csak, a fanok előtt. Nem is beszéltem. Max egy bólintás de, ennyi volt. Aztán kicsit összeszedtem magam és, rájöttem Tzuyu egy kurva. Nem is értem hogy " járhattam" vele. Már csak egy éjszakás kalandjaim vannak. Azokat legalább élvezem. Remélem tényleg olyan szépek a magyar lányok mint, amilyennek mondják őket. Mert akkor élvezni is fogom a nyaralást. Az egész repülőutat végig agyaltam.
- Taehyung hyung ezt látnod kell. - szólt Jungkookie
- Mutasd. De, siess.
Ekkor elém tolta a telefonját.
Legújabb híreink: A Twice-ból Tzuyu és az Exo- ból Sehun vajon egy pár ? Nagyon sok képet láttunk már miszerint a két híresség egy pár. Sikerült meginterjúvolnunk Tzuyu-t. Rákérdeztünk a Taehyung-os dologra is. Ez volt a válasza.
- Én és Taehyung ? Ugyan már. Soha nem volt az esetem. Túl gyerekes és éretlen is. Még rengeteg dolgot tudnék felsorolni amiért nem járnék vele. De azok a képek ahol Sehun-nal vagyok azok igazak. Már elszerettük volna mondani hogy valóban egy pár vagyunk és, nagyon boldogok vagyunk együtt.
Na ne bassz már. Most azonnal kiugrok ebből a szarból. Még hogy nem jártunk. Nevetséges. Ezzel most úgy felbaszott.
- Jungkookie. Ez a videó ma készült ? - kérdeztem
- Öhm.. igen. Hyung tudnod kell hogy nagyon sajnálom tényleg. És rám mindig számíthatsz. - mosolygott- Remélem hogy most nem haragszol amiért megmutattam ezt a videót.
- Nem. Sőt örülök.
- Örülsz ?
- Igen. Így még jobban rájöttem hogy mekkora egy kurva.
Erre már nem válaszolt. Kicsit szíven ütött ez az egész de, nézni kell a dolog jó oldalát. Rajta kívül van még több ezer sőt több millió lány a világon. Végül elaludtam.
Jin pov: Ez az egész az én hibám. Miattam csalta meg Taehyung-ot. Én mondtam Tzuyu-nak hogy csalja meg. Ezzel csak azt szerettem volna elérni hogy V jobban figyeljen a munkára. Amíg jártak nagyon szét volt esve. Persze a szakítás után se volt jobb de, befogja látni így lesz jobb neki. És egyszer talál egy olyan lányt aki szereti, tiszteli, és a legfontosabb hogy tud sütni, főzni. Remélem nem derül ki hogy egy kicsit az én hibám. De hisz egyből megcsalta akkor nem is szerethette ugye ? Ilyen gondolatokkal aludtam el.
Niki pov: Egyre jobban tetszenek ezek a Koreai bandák. Már az Exo-ra is rászoktam. A szomszédom/szomszédjaim még mindig nem érkeztek meg. Bárcsak hírességek lennének majd. Ha választanom kéne hogy kik legyenek a szomszédjaim akkor a BTS-t mondanám. Az tök menő lenne. Kicsit izgulok a holnap miatt mivel állásinterjúra megyek. Szintén egy kis kávézóba remélem hogy normálisok lesznek.
BẠN ĐANG ĐỌC
Szomszédom a BTS ?
FanfictionMit csinálnál, ha a BTS a szomszédodba költözne ? Valószínűleg azonnal betörnél hozzájuk. Sohasem hitted volna, hogy esetleg még barátok is lehettek. Na, de azt végképp elképzelni sem tudtad volna, hogy az egyik taggal össze is melegedtek. Volt egy...