Taehyung pov: Meddig kell még rájuk várni ? Jesszusom megőszülök.
- Szerintetek mi tart nekik ilyen sokáig ? - türelmetlenkedek
- Nem tudom V. Biztos mindjárt jönnek. - mondta Hoseok
- Elegem van felmegyek és megnéz..... - nem tudtam befejezni, mert lejöttek
Alaposan végig mérem. Az a vörös testre simuló ruha. Kedvem lenne letépni róla. Nyugi Tae próbálj lehiggadni. De, olyan kibaszott szexi.
- Na, hogy nézek ki ? - kérdezte csilingelő hangon
- Dugnálak. - mosolygott Yoongi
- Öhm..köszi.
- V, szerinted hogy néz ki Niki ? - kérdezte Jin
- Elmegy. - mondtam fapofával
Hazudtam. Le kéne már állnom azzal hogy, hazudok de, nem megy. Megmondanám az igazat hogy, életemben nem láttam olyan szép lányt mint ő.
Niki pov: Hazudnék ha, azt mondanám nem estek rosszul a szavai. Fel kell vennem az érzelemmentes arcot.
⏩⏩⏩⏩A BULIN ⏩⏩⏩⏩
Taehyung pov: Szerencsére eddig még, senki nem ismert fel minket. Mondjuk mindenki atom részeg csoda ha, a szemüket nyitva tudják tartani. Néztem a táncoló tömeget. Azonban a szemem megakadt Nikin. Jól érzi magát aminek, örülök. Feltűnt hogy, nem csak én figyelem Nikit. Nem messze tőle figyelte egy srác. A következő pillanatban már csak azt látom hogy, együtt táncolnak. Nem bírtam tovább nézni így hát, odamentem hozzájuk.
- Na, csá haver enyém a csaj. - meg se vártam mit reagál csak elhúztam onnan Nikit
- Ezt most miért kellett ? Olyan jól éreztem magam. - hisztizett
- És velem nem tudod ? - biggyesztettem le az ajkaim
- De. Most olyat mondok amit csak egyszer fogok elmondani. - csuklott
- Te részeg vagy ?
- Talán igen, talán nem.
Végig figyeltem hogy, ne igyon és, most tessék hulla részeg. Vajon mikor és kitől kapathatott piát ?
- Mennyit ittál ? Kitől kaptad ? Drogoztál is ? - kéredzkedtem
- Épp eleget. Most én beszélek. El akarok neked mondani valamit. Huh. - megint csuklott - Szóval én egészen megkedveltelek téged Yoongi.
YOONGI ???!!! Ez valami vicc ? Mi. a. fasz. Most akkor Yoongi-nak szerelmet vallott ? És, összetévesztett vele ?
- Tudod Niki én Taehyung vagyok nem, Yoongi. - mondtam csalódottan
- Oh. Bocsika. Akkor megkeresem és elmondom neki.
Niki pov: Kicsit dülöngélve de, sikerült megtalálnom Yoongit.
- Szia. Mondhatok valamit ? - kérdeztem
- Persze. Mennyit ittál ? - kérdezte
- Eleget ahhoz hogy, megmerjem csinálni ezt.
- Mégis m... - nem tudta befejezni mert, megcsókoltam
Kicsit meglepődött de, hamar viszonozta. Olyan puhák voltak az ajkai. Elvált tőlem.
- Nem megyünk inkább haza ? És folytatjuk ott ?
- De. - mosolyogtam
Valamiért úgy érzem magam mint, egy ribanc. A srácoknak meghagytuk az autót és, mi hívtunk egy taxit.
STAI LEGGENDO
Szomszédom a BTS ?
FanfictionMit csinálnál, ha a BTS a szomszédodba költözne ? Valószínűleg azonnal betörnél hozzájuk. Sohasem hitted volna, hogy esetleg még barátok is lehettek. Na, de azt végképp elképzelni sem tudtad volna, hogy az egyik taggal össze is melegedtek. Volt egy...